• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: to mi uplne nedava smysl...
    IKnownAgent<TAgent> je podedeny IAgentInfo, ktery navic pridava propertu Implementation typu TAgent. Mne o implementaci nejde, naopak potrebuju IAgentInfo
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Uvedom si, ze metoda "GetInitialisedAgents<TAgent>" ti vraci rozhrani IKnownAgent<TAgent>. Pricemz instance agenta se nachazi az v property "Implementation". Cili potrebujes:
    Deck.GetInitialisedAgents<IAgent>
    .Where(a => a.Node.Sector == agentUpdate.Node.Sector)
    .Select(a => a.Implementation);
    



    Obecne: To ze nejakej objekt implementuje nejaky rozhrani, jeste neznamena ze tim objektem skutecne je. Muze to byt klidne jen wrapper (coz je tento pripad) nebo jinej "trik", jak zajistit treba pohodlny pouzivani nejakyho objektu z hlediska uzivatele-vyvojare.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MATASX: ale KnownAgent dedi od IAgentInfo... to pretypovat neni problem, ale pak je tam nekde v kodu dalsi pretypovani, ktery uz neprojde

    a bokem, muzete mi nekdo poslat do areny nejakyho losera? zrovna je tam volno, tak bych si konecne moh vyplnit task...
    MATASX
    MATASX --- ---
    PJOTRIK: Tohle není uplně dobrej nápad, Deck.GetInitialisedAgents - tím dostaneš přímo instance svých agentů. Musíš použít třeba Node.AlliedAgents coz vraci kolekci rozhrani IAgentInfo (coz neni instance agenta). Pretypovani mezi IAgent a IAgentInfo asi neexistuje.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    na IRC mi zatim nikdo neporadil, tak se zeptam i tu.

    Jak poustite skilly ktery maj jako parametr kolekci agentu?
    zkousim this.Haste(Deck.GetInitialisedAgents<IAgent>().Select(ka => ka as IAgentInfo).Where(a => a.Node.Sector == agentUpdate.Node.Sector));
    do syslogu to vypise "Calling direct agent collection skill Haste @Pjotr(FiGrid.DefenderThree(3,2)),Pjotr(Experimental.SuccessiveHaste(5,1))" coz sedi, ale pak to vyhodi vyjimku
    System.InvalidCastException: Unable to cast object of type 'Gr1d.Runtime.KnownAgent`1[Gr1d.Api.Agent.IAgent]' to type 'Gr1d.Runtime.RuntimeAgent'.
    at Gr1d.Runtime.Skill.TargetAgentCollectionResult.GetRolledAgentResult(IEnumerable`1 targets, RuntimeAgent caster, Func`3 skill, Boolean wait) in C:\Users\Nathan\Projects\gr1d.org\source\Gr1d.Runtime\Skill\TargetAgentCollectionResult.cs:line 26
    at Gr1d.Runtime.Skill.SkillProvider.Direct(IAgent caster, Func`3 skill, IEnumerable`1 targets) in C:\Users\Nathan\Projects\gr1d.org\source\Gr1d.Runtime\Skill\SkillProvider.cs:line 367

    prijde mi to jako bug gridu, ale nejsem si jistej. Navic mi prijde divny ze by na to jeste nikdo nenarazil...
    SUK
    SUK --- ---
    GOSHEWAN: Netusim. V ticku delam bud presun nebo claim a nikdy jsem to nesledoval. Jen jednou jsem meril kolik mi to dava a bylo to trosku min, protoze mi nekdo nodiky uzira...
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    (mluvime o teoreticke maximalni hodnote bez failu a za predpokladu vzdy claimable nodu)
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    SUK: Ty mas 0.5 nodu na agenta za tick? Ja se porad jeste uplne neorientuju v tom warmup a cooldown, takze to asi chapu spatne, nicmene zatim jsem vychazel z toho, ze claim + move trvaji celkem 3 ticky -> maximalne 1/3 nodu na agenta za tick. Jak to tedy je?
    SUK
    SUK --- ---
    Hele, na to kaslu... za 480 ticku si nahrabu 4800 nodu. To mi za tu tisicovku expu a minusovy nody fakt nestoji :) Kdybys byl bliz, tak mozna...
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    Mistni hackeri uz to asi vedi, ale potesilo... haste okamzite funguje i na sesilajiciho agenta takze toho desitkovyho cooldownu neni treba se bat :-)
    SUK
    SUK --- ---
    Tyvole! 480 ticku? To si ze me delate prdel ne? q
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    SUK: Ty to mas za pekne dlouho. Uvidime jestli je posle znovu, az mu je (snad) opet killnu.
    SUK
    SUK --- ---
    Jdu :D
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Neni tu nekdo kdo si chce splnit defent another player task? Zde to je celkem zadarmo (:
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    To by byla dost hloupa utilitka (: Na druhou stranu mi to dava alespon expy, kdyz uz nic jineho...
    SUK
    SUK --- ---
    Asi ma neajakou utilitku, co to dela za nej :D
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Hm, tak zatim na me ani jednou nezautocil, pouze mu zabijim agenty... co mi prijde ale divne je fakt, ze je na me okamzite posila znovu ackoli musi videt, ze nezvladaji (a to je posila tak, jak umrou, tzn. nesynchronizovane)
    ESY
    ESY --- ---
    GOSHEWAN: v ty dobe te nikdo nemuze raidovat a ty muzes pouzivat jen lvl 1 agenty :]
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Dalsi ze serie dotazu - k cemu presne je maintenance period?
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    GOSHEWAN: jo, meli by byt opraveny. A predtim ostatne byli rozbity i AllAgents. Osobne uz jsem ale taky presel na AllAgents. Na poznavani kamosu pri raidu/obrane pouzivam AgentUpdate.Action
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Ja zachytil ze je mel root opravit, ale nevim jestli to tak doopravdy je...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: OpposingAgents jsou rozbity. Od doby, co pouzivam AllAgents a filtruju si je sam, jsem nenarazil na problem.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Dalsi dotaz - staci pouzit OpposingAgents abych je poznal od svych a pripadne od vasich? V dokumentaci se pise Opposing agents are those that are defending when you are raiding or vice versa, or not in the same clan, pack, or group (while exploring), ale kdo tomu ma verit, zejo [:
    SUK
    SUK --- ---
    MATASX: Uhahaaa - a kolik stoji takovej defend? Stihnu to jeste?
    MATASX
    MATASX --- ---
    SUK: to samozřejmě neni
    SUK
    SUK --- ---
    GOSHEWAN: Fajn, tak chvilku predtim tam prijdu... aspon si splnim ukol, i kdyz je pravda, ze za 100 ticku ziskam vic expu jenom obycejnym claimovanim nez defendem... doufam, ze defend ostatnich je taky instantni....
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    SUK: Dorazi v ticku 25707 = za 114 ticku
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    GOSHEWAN: pokud vim, pristanou nahodne, stejne jako pri jakymkoliv jinym launchi
    SUK
    SUK --- ---
    GOSHEWAN: Za jak dlouho to prijde?
    SUK
    SUK --- ---
    GOSHEWAN: Kdyz jsem se branil ja, tak jsem je proste dal defendovat a postupne to tam vsechno rozrasili....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam