• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    SUK: co jsem pochytil na chatu, tak je to pro nej konicek, ale chce aby se provoz zaplatil zpatky z reklamy.

    GOSHEWAN: Ja to takhle moc tymove pojimat nehodlam. Beru volnou alianci bez vzajemnyho utoceni a se sdilenim informaci. Tlacit ale nikoho nebudu, pokud z toho nebudu mit taky prospech a ani nic podobnyho neocekavam smerem k sobe.
    Ve hre mi nejde o umisteni, bavi me to proste prgat a hrat. Stejne ve stavu v jakym je nejaka soutez nema smysl.
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    1 jdu do toho
    hlasuju jen pro jednoho hrace
    3 myslim ze potencial ma to sledovani kdo je kdy online, spolecny raidy na ty kdo budou vejs, stridani se v defendovani naseho vyvoleneho atd.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Ajo, ma chyba, neuvedomil jsem si ze zbytek cen je za prispevky na foru.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN:
    1) Jdu do toho
    2) Myslim, ze mame potencial na vic hracu.
    3) Ta strategie se mi libi.

    SUK: Je to jeho hobby projekt. Co jsem pochopil, tak penez ze svyho zamestnani ma dost na to, aby tohle financoval.

    SUK: Ale vic lidi muze byt v TOP :).
    SUK
    SUK --- ---
    GOSHEWAN:
    1) Jak jsem uz asi 6x napsal, jdu do toho taky.
    2) Jednoho - jen jeden vyhraje ;) Kazdopadne, jestli to pujde, klidne muze bejt nyx uplne na vrcholu :)
    SUK
    SUK --- ---
    Nevite nekdo co root ma v planu s tim gr1dem potom? Nechce se mi verit, ze by nekdo vrazel prachy do neceho co se mu nevrati :)
    Zatim jsem se to nikde nedocetl (nakonec, i o soutezi vimjen kratce)
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Predevsim bychom si meli rict 1) kdo vsechno se chce na tehle akci podilet, 2)co presne je cilem (dotlacit jednoho nebo vice (?) nyxaku na prvni mista) a 3)jak to chceme udelat.

    1) Ja bych do toho urcite sel.
    2) Kdyz koukam na zebricek hracu tak vidim dva az tri nyxaky (TcKs, Matasx a mozna Pjotr) s potencialem dostat se podstatne vyse - ale cim vice, tim hur pak budeme branit.
    3) Strategii jsem naznacil nize, v zasade by slo o nabirani nodu temito hraci a ostatni by sestrelovali/zpomalovali ostatni hrace v zebricku.

    Podle toho, kolik lidi by se pridalo, budeme vymyslet konkretni strategii (a nebo to odpiskame : )
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Tu herni mechaniku nema root uplne moc vypilovanou. Obzlvas v kombinaci se skillama - napr. ten Fade je killer skill a to je na prvnim levelu.

    Ale tak ja tuhle hru beru jako takovy seznameni. Stejne s tim mnozstvim bugu a promenlivym chovanim se neda nijak ferove urcit, kdo je nejlepsi.

    btw. root prej prijima pripadny pomocniky pro praci na runtimu. Kdybych nemel ted nekolik deadlinu, tak bych do toho sel. Ty bugy me tak vytacej, ze bych si je byl ochotnej i sam opravit :D.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    btw Prubezne Portscanuju G a ackoli byl pred chvili online tak nic nestahuje, ma pouze dva level 1 agenty available a 0 defending. Tim, ze nas je vice a nekteri z nas nemaji co ztratit (napr. ja : ) si muzeme dovolit tohle pruzeni... a kdyz z toho neco vypadne tak tim lepe (:

    Coz me privadi na dalsi vec - trochu neprijemna (?) odlisnost gr1du oproti ostatnim hram je v tom, ze i kdyz mi nekdo killne vsechny agenty, tak mi to vubec nevadi, pac jsem o nic neprisel (jasne, o cas a tim padem i o nody, ale dotycny cil tim take ztraci cas). A navic je celkem dobra sance ze ten raid clovek zvladne, kdyz nedela kraviny (:
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: S tou koordinaci mas pravdu. Mozna, kdybychom si udelali nejakej casovej rozpis kdo kdy ma jak cas, tak bychom mohli rozlozit raidovani/defendovani tak, abychom pokryli co nejvic hracu.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Predevsim nemam pocit, ze by v gr1du byla jina, podobne velka skupina jako je nase (uprimne mam pocit, ze tam krome nas jede kazdy jen na sebe). I TheCodeMonk na IRC rikal, ze si snazil udelat "friends", ale ti ho pak stejne zraidovali (: Takze zpomalovani by mohlo fungovat clekem dobre, protoze dany hrac na to bude bud sam nebo mu max jeden dalsi neco posle.

    Jako klicove stale vidim tu koordinaci. Kdyz pominu ze ma leta bastleni stranek jsou davno za mnou tak na to predevsim nemam moc casu.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    Do toho Falinetha jdu s vama, mam ho za rohem a uz bych po nem sel driv, kdyby to trochu fungovalo...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: To nezni spatne. Pripadny nase vyzirani navzajem bych nechal az na uplnej konec. Treba ani nebude potreba. Na druhou stranu - lip se brani u jednoho hrace.

    Tim zamestnanim hracu na defendu bychom je opravdu mohli docela zpomalit. Hlavne bychom mohli zjistit jak byvaji online a pak je raidovat, kdyz nebudou moct obnovit defendujici agenty.
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    tak to jsem lehce nestihla, budu tam v 31747... pockej tam na me:)
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Ano, vsak rikam ze jsem na nej sel s tim, ze je offline. Pokud chceme jako nyx-team vyhrat pak musime nekoho (tebe) protlacit na prvni misto. To muzeme udelat nejspis pouze tak, ze ty budes claimovat/vyzirat neaktivni hrace/nas a my budeme zamestnavat lidi kolem tebe, aby nedelali to same + defendovat to, co uz mas zabrane. A ti, co jsou kolem tebe budou aktivni, takze s touhle situaci (nevyhrany raid) musime pocitat. Idealni bude posilat konstantne jeden dva agenty v rozestupech treba 10 ticku, aby nemohl sve agenty stahnout z obrany (a zase abychom mu znicili obranu, kdyz tam necha jen par agentu).

    Samozrejme vitany jsou jakekoli jine napady (:
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    FRONEMA: Budu tam za 143 ticku od 31573. Cili dorazim v 31716.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Jasne, ale v soucasnym stavu, kdy crashujici agenti crashuji 0 ticku, tak neni moznost pri aktivne defendujicim hraci vyhrat. Vzdy potrebujes aspon par ticku na claimnuti nakejch nodu. Ale on ti tam ty agenty hodi zpet.

    Cili ano - na zpomaleni dobry. Ale na ziskano nodu nic moc :/.

    SUK: Seizure je aktivni a kdyz neni online, tak si dava agenty do defendu.
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    koukam ze jsme hodne neorganizovani, ale co

    na falintha uz? nebo v konkretni cas? konkretni tick?
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Tak zrovna G se naposledy prihlasil vcera, prubezne ho kontroluju a az ted tam je zase - jinak bych na nej pochopitelne nesel. Druha vec je, ze pokud chceme nejakou finalizacni strategii, tak se nevyhneme raidovani online hracu - kdyz uz nic jineho tak je to zpomali.
    SUK
    SUK --- ---
    Sakra, Falinetha jsem chtel tedka nadrtit. Ten jeden defendak se mi ale nelibil (uz jsem se jednou nachytal ze tam byl jeden defendujici kterej tam vlastne nebyl) tak jdu na Seizureho. Nevim jestli ma defend ale to se neda nic delat, uvidime. Codemonk me nastval tim, ze ma mainteance window nastavenej a tak sem cekal 160 ticku aby me to mohlo instantne vyhodit - parada :(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam