• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game

    Programujeme agenty pro gr1d.org!


    http://www.youtube.com/watch?v=3XZ9-_EgisE

    Registrovaní nyx hráči:


    Gr1d leader:
    TcKs - Level 6 Pirate based in Shanghai Port District

    Level 6:
    Fronema - Pirate based in Shanghai Port District
    Matasx - Hacker based in Shanghai University District
    SUK - Engineer based in Shanghai University District
    Pjotr - Hacker based in Old Wujiaochang

    Ostatní:
    AlphaTeam - Level 5 Engineer based in Jian Guo Men Wai
    Goshewan - Level 4 Pirate based in Port Nordkyn

    Neaktivní ?
    Esy - Level 6 Racketeer based in Henan Minority
    jachymko - Level 5 Engineer based in Shanghai Port District
    VirtualVoid - Level 3 Engineer based in HITEC City
    Neurolog - Level 2 Hacker based in Chuy River Traders

    Dočasně vyřazeni z klanu: SUK

    Kód pro ty, kteří se chtějí podílet na Clanu lidí z nyxu... poskytl Matasx
    Kdo chce, nechť použije tohle, kdo ne použije svoje :] a kdo nehce hrát společně ať řekne :]]

    Aktuálně

    Zbývají poslední dny do ukončení soutěže. Podporujeme TcKs.
    rozbalit záhlaví
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Tohle jsem si take myslel, ale pak jsem si rekl, ze kdyz nekdo dela API, tak prece udela i equals - nekde o tom byla tusim zminka na foru, nevim bohuzel jestli primo ve spojistosti s timto (ocividne ne : )

    Ad razeni - mas samozrejme pravdu, ja to poslepoval z kodu, kde to pouzivam jeste trochu jinak. No nic, tak znovu a lepe (a za nejakych X stovek ticku druhej pokus : )
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: A nebude to tim, ze "a.Node.Equals(agentUpdate.Node)" porovnava reference objektu, nikoliv jejich pozice? Cili ze tam mas dve ruzny instance popisujici ten samej node?

    Imho by jsi tam mel mit spravne:
    Func<INodeInformation, INodeInformation, bool> compareNodes = (_a, _b)=>{
        if ( object.ReferenceEquals(_a, null) ) {
            if ( object.ReferenceEquals(_b, null) ) { return true; }
            else { return false; }
        }
        else if ( object.ReferenceEquals(_b, null) ) { return false; }
        else { return _a.Layer == _b.Layer && _a.Row == _b.Row && _a.Column == _b.Column; }
    };
    deck.GetInitialisedAgents<IAgent>().Where(a => !compareNodes(a.Node, agentUpdate.Node)).OrderBy(a => a.Stack).Reverse().First();
    


    btw. zapis ".OrderBy(a => a.Stack).Reverse().First();" bych vymenil bud za
    a) ".OrderByDescending(a => a.Stack)First();"
    b) ".OrderBy(a => a.Stack).Last();"
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Hm, asi jsem uplnej debil, ale co mi podle vas vrati tohle:
    deck.GetInitialisedAgents<IAgent>().Where(a => !a.Node.Equals(agentUpdate.Node)).OrderBy(a => a.Stack).Reverse().First();
    kdyz to zavolam nejsilnejsim agentem v jeho Tick()? Ja mel za to, ze nejsilnejsiho iniciovaneho agenta, ktery neni ve stejne node jako je volajici agent, tedy rozhodne ne prave toho volajiciho agenta...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Z toho duvodu jsem o to jeste nepozadal :P
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Ja prave pochopil ze zdrojaky ne. Mozna se ho zkusim preci jen zeptat, na druhou stranu by nas mohl diskvalifikovat jako tym (ten, kdo dostane pristup je diskvalifikovan automaticky).
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Z toho co jsem ja pochopil, tak ziskas pristup ke zdrojakum a muzes si to vyzkouset u sebe. Ono totiz, kdyz uz mas RO pristup k ty databazi, tak ji muzes dumpnout (zpusob si zvol sam) a pak ji rozject nekde vedle, ze.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Jasne, ale o to jde i nejde. Jen ze samotne DB (i kdyby se zapisem) nezjistis, jak co funguje. To je jedno, stejne je otazka jestli by na to byl cas - sem tam upravit kod agenta/uploadnout/napsat neco na nyx je vetsinou v pohode, ale hledat bugy v cizim kodu uz asi ne (:
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: RO k databazi dava dokud neprokazes (nevim jak), ze mas zkusenosti s praci s databazi v produkcnim prostredi. Nedelam si iluze, ze to cely jde lehce rozbit ;).
    MATASX
    MATASX --- ---
    GOSHEWAN: Nezbývá než doufat, že nějaká další verze bude.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Ale koukam, ze nabira pouze na RO k databazi. Toz tohle nema smysl, i kdyz chapu se si nechce nechat sahat do kodu. Nezbyva nez doufat, ze pristi verze bude mit mene bugu, hah.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    MATASX: O to vubec nejde (; Vsichni by tuhle castku meli nekolikrat kdyby cas venovany gr1du venovali sve normalin praci, ale tady jde o ego prece a to je vazna vec! [: Prinejmensim me to bavi vic nez jet sam za sebe bez nejakeho vetsiho cile, pac sam toho clovek tolik nezmuze, neni tolik moznosti.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Ja jdu ted zkouset nekolik ruznych punk agentu... jsem dost zvedavy jak se to zachova, ale samozrjme mam svuj tip... (-:

    Kazdopadne cim dal tim vice uvazuji, ze bych se upsal jako vypomoc, pokud tedy stale nabira, pac nejenze tam je dost chyb ale hlavne ta dokumentace je mizerna a kazdda sance nahlednout pod poklicku se hodi. Mam tri prototypy agentu, u kterych netusim, jak se zachovaji, pac to proste neni nikde recene a tudiz je musim rucne vyzkouset - a vzhledem k tomu, ze jde o ruzne formy raidu, vse trva celkem dlouho.
    MATASX
    MATASX --- ---
    Ono zas ta výhra ... v přepočtu 1700 CZK neni nic závratnýho ....
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Kazdopadne tedka budu posilat kazdyho agenta zvlast. Nemam ted pred koncem odvahu testovat negativni ticky ... minimalne ne do doby, nez bude root na chatu :P.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    GOSHEWAN: to je urcite dobre, ale jsou tam bugy ktery me pali o dost vic...

    TENCOKACISTROMY: doufejme, uz bych mel ty crashnuty mit za chvili zpatky
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    PJOTRIK: To je mozna dobre (;
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Tak snad jsou odstraneny i negativni ticky. Ten trik s assemblies jsem pouzival na ziskani agentu zpet prave u negativnich ticku.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: jo, a ani uz nejdou odvolat prepsanim assembly. Aspon mne ne
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Hmmm, agenti uz crashujou spravne.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATASX: Zraidoval jsem ho.
    MATASX
    MATASX --- ---
    TENCOKACISTROMY: a zraidoval si ho nebo je to buglý?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam