• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    tzero ma uz jen 8776 nodu. Tak bychom se meli dohodnout, kdo ho dorazi, at zbytecne neplejtvame casem.

    Dalsi moznej cil je _Chris ;).
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Vy bezte raidovat tzero.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Toho tam uz posilam (viz tvuj report).
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Zkusim si udelat agenta, kterej mu zmapuje Deck.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    #MrSelfDestrukt:
    Portscan report for MrSelfDestrukt @ 43570 - A few seconds agoPortscan report for MrSelfDestrukt, taken at tick 43570, 08 Feb 2011 20:25:04
    Agents:
    Unidentified(1,1) ??/?? Uploading tzero
    Unidentified(1,2) ??/?? Running Henan Minority
    Unidentified(1,3) ??/?? Running Henan Minority
    Unidentified(1,4) ??/?? Running Henan Minority
    Unidentified(1,5) ??/?? Running Henan Minority
    Unidentified(1,6) ??/?? Running Henan Minority
    Unidentified(2,1) ??/?? Uploading tzero
    Unidentified(2,2) ??/?? Running Henan Minority
    Unidentified(2,3) ??/?? Running Henan Minority
    Unidentified(2,4) ??/?? Running Henan Minority
    Unidentified(2,5) ??/?? Uploading tzero
    Unidentified(3,1) ??/?? Available
    Unidentified(3,2) ??/?? Uploading tzero
    Unidentified(3,3) ??/?? Uploading tzero
    Unidentified(3,4) ??/?? Running Henan Minority
    Unidentified(4,1) ??/?? Uploading tzero
    Unidentified(4,2) ??/?? Uploading tzero
    Unidentified(4,3) ??/?? Running Henan Minority
    Unidentified(5,1) ??/?? Uploading tzero
    Unidentified(5,2) ??/?? Running Chuy River Traders
    Unidentified(6,1) ??/?? Uploading tzero
    Raiding:
    Unidentified(3,3) ??/?? Uploading MrSelfDestrukt
    Defending:
    
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    huraa
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Tickame
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Tak nejak jsem to myslel. Zjistit kdy byva online + na koho chodi.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Nicmene bychom ho mohli pravidelne scanovat a zjistit tak jeho aktivity. Mohli bychom to hazet sem do klubu a pak bychom z toho mohli odvodit alespon kdy bejva online/offline.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Bohuzel ted nejdou delat ani portscany :(.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    A to vsechno za predpokladu, ze to bude tickat (:

    Ja tam toho agenta klidne poslu. Vy musite hlavne zjistovat koho raiduje, ze nabira tolik nodu.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Presne tohle jsem mel na mysli.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Mozna ma ten defendovaci algoritmus vychytanej a hazi ten virus tak, aby mel misto, kam muze se svejma defendujicicma agentama jit a neztracet byty. Mohli bychom tam poslat vyzvednyho agenta, kterej by proscanoval pri kazdym ticku celej deck (je malej, takze vidi vsude) a do syslogu by vypsal nody+jejich efekty+kde jsou jeho agenti.

    Z toho bychom mohli bejt chytrejsi. Protoze tedka vime jen to, ze pouziva virus, ale nic jinyho, co by nam napovedelo nebo vyloucilo nejakou taktiku.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: muze mit spocitany misto odkud ten virus zamori skoro cely deck a sam se po seslani schova do rohu... ale to jen hadam
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    jako teoreticky muzem tam zkusit nabehnout tak tri ctyri naraz a proste to zkusit....
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    FRONEMA: Pravda. Ja jen premyslim nahlas. Snazim se jen prijit na zpusob jak ho donutit stahnout se z vlastniho decku.

    Ale jednodussi asi bude delat pravidelne portscan a vyzirat mu jeho vlastni cile, kdyz to zrovna nebudeme my.
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    GOSHEWAN: jakej je rozdil v tom jestli tam lezi nas nebo cizi vir?
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Virus ma celkem dlouhe trvani, staci mu tam hodit virus kdyz vidi, ze na nej jdes, stahnout se a pak se par ticku pred tvym prichodem deployne.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    FRONEMA: Ja se na nem vcera vytriskal a bohuzel uz nevim kolik to bralo bytu, ale urcite mi to po smrti sebralo 25 nudu... alespon ve vypisech to bylo. Mozna to jeste jednou zkusim.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    A nebo me jeste napadlo hazet tam take Virus - i kdyz to asi nestihnu kvuli warmup=6. Nezkouseli jste nekdo jednim agentem aktivovat skilly jineho? Nekde jsem na to narazil, asi na foru, a resilo se, kdo zaplati ty "poplatky" (warmup a cooldown). Kdyby to byl volajici agent, tak by to bylo celkem dobre.

    Muselo by se spocitat, zda by to slo udelat tak, aby ho to donutilo agenty v jednu chvili stahnout prave kvuli tomu virusu.

    Zakladni predstava je neco takoveho:

    1 - Agent A1 prijede do decku, inicializace
    2 - jiny agent B v gr1du na agentovi A1 zavola Virus
    3 - za predpokladu, ze nejsilnejsi agent Destrukta ma X bytu, za (X / prum pocet bytu sebranych virusem) ticku dorazi agent A2 a bude to normalni raider = utoci, pripadne claimuje
    4 - nejak dokola

    Obavam se ale, ze to selze na tom, ze u toho bude sedet a recall/deploy agenta do decku trva 0 ticku, pokud se nepletu - za predpokladu, ze to stihne driv nez mu ten agent chcipne na Virus. Nebo mate pocit, ze by to s nejakou modifikaci fungovalo?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam