• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    KALISNIK
    KALISNIK --- ---
    Zdroj: Marketing & Media
    Datum vydání: 10.11.2014
    Rubrika / pořad: Marketing
    Strana / zpráva 18
    Autor: Monika Hronová
    Přidat do exportu | tisk dokumentu | export do RTF | export do HTML | export do DBFzpět
    Brněnská kritika českého internetu
    FESTIVAL

    Druhý ročník Marketing festivalu, který se uskutečnil minulý víkend v Brně, začal už o den dříve vlnou workshopů, kterých bylo celkem dvacet v deseti učebnách Newton Collegue a trvaly přibližně 30 hodin. Organizátor Jindřich Fáborský chce pro příští rok počet workshopů ještě navýšit a zpřístupnit je i široké veřejnosti.
    Na prknech Janáčkova divadla
    pak doslova válel David Špinar v pozici moderátora (jinak head of performance v Googlu). Uvedl a vyzpovídal celkem dvanáct českých i zahraničních spíkrů. Mezi nejzvučnější jména patřil Avinashi Kashiuk nebo Peter Meyers, z českých pak Filip Podstavec a Jan Řezáč.
    Avinashi předvedl hodinu a půl dlouhou smršť na téma marketing ovlivněný daty. Vtipně poukázal na zbytečné chyby, kterých se nevyvarují ani přední čeští hráči, jako je Mall.cz, Aukro nebo Seznam.
    Doslova roznesl na kopytech české weby, jejich nepřizpůsobivost mobilním platformám a naprostou ignoraci v oblasti optimalizace vyhledávání. Vysvětlil i důvody, proč není důležité, a v mnohých případech je i spíše zbytečné zahlcovat sociální sítě obsahem, který se nikdy nedočkal a ani nedočká interakce. Nechyběly ani názorné příklady tweetů a facebookových statusů předních českých prodejců, kde interakce k jejich příspěvku přišla v podání Avinashiho směšná všem divákům v sále.
    Jeho přednáška se nevěnovala pouze kritice českých webů, ale plynulým tempem sklouzla i k jeho doméně, kterou je Google Analytics. Podle něj půjdou Google Analytics blíže k lidem a budou pečlivěji reagovat na jejich působení a užívání internetu.
    Avinashi měl být headliner festivalu, kterým zůstal až do neděle, kdy se ke slovu dostal Filip Podstavec. Stal se jediným spíkrem, který si vysloužil potlesk diváků ve stoje, a rozhodně se vyplatí počkat do 1. prosince, kdy organizátoři uvolní záznamy z přednášek. Celkem se prodalo 1020 lístků, včetně novinářů a vystupujících se akce zúčastnilo na 1200 návštěvníků.

    Foto popis| Organizátor brněnského Marketing festivalu Jindřich Fáborský během svého vystoupení.

    O autorovi| spolupracovnice redakce
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    taky souhlas :)
    Kaushnik, Podstavec, Rezac, Oneill a Tlustak super prednasky vsechno
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    Souhlas, Kaushik a Podstavec show jak svině. Avahu jsem taky bohužel neviděl. Sandru Camacho už jsem slyšel pár du předtím na mnohem delším workshopu, který byl ještě o pár levelů výše. Jen škoda, že jsem si to téma předtím více nenastudoval: Jinak ONeill taky super, ale trochu moc hutné na můj vkus, ten s těmi PLA taky bomba (teda jestli to bude fungovat, jak tvrdil... ještě třeba zjistit, ale smysl to dávalo). Jinak mimo můj obor mě hodě zaujal Řezáč. Zklamání: Savage neřekl nic nového, Meyers pro mě dost nuda, Malý měl až na prví tři slajdy tu přednášku plnou regulerího bullshitu. No a zbytek jsem tak nějak asi zapomněl nebo nepovažoval za hodný zájmu.

    Jo vlastně, Jašek měl super názorný workshop o R a GA, to byla pro mě pecka. U mě jlavně - jakožto amatéra - zjištění, že pracovat s GA API je fakt stupidní :))
    VASHA
    VASHA --- ---
    Marketing festival byl super. Za mne urcite byl dobrej Kaushik. Urcite prinosna byla prednaska od Sandry Camacho o atribuci v GA. Vsechny staly za to, tesim se az budou k dispozici. Ceho lituju, ze jsem musel jet driv a nevidel jsem Avahu a Filipa Podstavce.
    KALISNIK
    KALISNIK --- ---
    V Brně jsem byl. Je to tam hnusný.
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    hm, kromě spamu docela mrtvo tady.. tak co takhle dotaz do plena... byli jste nekdo v brne? co vas nejvic zaujalo/ktera prednaska/workshop nejvice stala za pozornost? nazory? ne/souhlasy? komentare? a tak...
    CUCHULAIN
    CUCHULAIN --- ---
    Zvu vás do mého affiliate programu http://vedome-uzdraveni.cz/partneri
    Aktuálně se prodává ebook - http://vedome-uzdraveni.cz/magie-vedomeho-uzdraveni/
    A chystám ještě videokurz.

    Ohlasy jsou nadšené a objednávky přibývají :-)
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    KURY, KURY: Ne, mlm na ponziho schematu tady nejedem. Zkus nejakou ovb/partners spinu, tam uspech mit jiste budes..
    KURY
    KURY --- ---
    KURY
    KURY --- ---
    Ahoj , máte někdo zájem se připojit do projektu který teď startuje v ČR ?
    Jde o mobilní marketing a o spojení věrnostního a platebního systemu , a obchody mají možnost si tvořit svoji reklamu přímo na zboží které chtějí prodat a udržet si své zákazníky .
    Obchod vše dostane zdarma zařízení atd.
    Vše funguje na základě QR kódů .
    Pokud vás to zaujalo napište mi e-mail na příležitost@flexkommail.com
    KEDAREK1
    KEDAREK1 --- ---
    Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenost s britským trhem, jak komunikuje britský zákazník, na co slyší a britská specifika. Moc děkuji těm, kteří se podělí o zkušenost. kdyžtak pošta
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    VERONIKA22
    VERONIKA22 --- ---

    Hledám každého kdo nabízí k prodeji či zdarma ke stažení svůj sepsaný ebook na jakékoliv téma, v soukromé zprávě vysvětlím co mám v úmyslu

    RAVEBOY
    RAVEBOY --- ---
    Zdar! Měl bych opět dotaz k RTB, tentokrát konkrétnější - máte někdo zkušenost s programováním RTB klienta? Pereme se tady teď s tímhle RTBKitem v C++: http://rtbkit.org/site/ a není úplně nejlíp zdokumentovanej. Nebo někdo nějakou zkušenost nebo kontakt na někoho, kdo si kódoval vlastní řešení?

    DÍKEC/RB
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    CREMAC: ciste na ppc nema velka firma smysl, pokud to chces vzit komplexne - a/b testovani, ladeni konverzi etc. je vyhoda mensi/stredni firmy, nebo nekoho kdo to primo dela. Vidim to kdyz resime shopy, ze by bylo idealni mit team vic lidi kdy se specializuji na uzsi segment
    CREMAC
    CREMAC --- ---
    CREMAC: pokud nikdo nemuze poradit zkusenosti s rozdily firma/individualista, tak prosim aspon nabidky do posty.. diky
    CREMAC
    CREMAC --- ---
    Ahoj, nezbyva mi cas resit PPC (sklik, adwords) pro nas e-shop s nabytkem. Zvazuju, ze bych predal nekomu spravu kampani. Nema nekdo zkusenosti s tim, jestli se vyplati predat spravu velke firme, ktera resi primarne PPC nebo spise hledat nejakeho individualistu? Vzhledem k oboru jsou klicova slova dana, je vsak treba resit remarketing a poradne hlidat konverze. Pokud by nekdo mohl nekoho konkretniho doporucit, budu vdecny.
    APIN
    APIN --- ---
    Máte někdo zkušenosti s http://mobilniplatby.cz ?
    Potřebuju vytvořit prezentaci, kde část obsahu bude free a ta pikantnější část placená :)
    Asi nejjednodušší by byl nějaký plug-in pro wordpress, ale to jsme s kolegou zatím jen tak hypoteticky uvažovali...
    Může mě někdo nasměrovat, případně něco doporučit?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    smartphone, tablet, notebook, monitor (=stolni pocitac), mozna smart tv. S nicim jinym si to asi asociovat nedokazu...
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    KUBIS: zkus prostudovat https://www.etarget.cz/. sdruzuje nekolik reklamnich siti (vcetne adsense).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam