• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    TYSONCINOL: Ahoj. Záleží na tom, kde ty videa běží. Na YouTube fungují tzv TrueView videa. Platí se, pokud člověk zkouknul alespoň 30 vteřin video (nebo celé, pokud je video kratší). Cena je tak cca 1Kč za diváka. Na ostatních kanálech se platí za započaté video. Ceny bývají od 200 Kč (iVysílání 15 vteřin) do 500 Kč (DVTV 30 vteřin) za 1000 zobrazení . Stream je někde mezi. Ale pozor, jsou to ceny pro tzv "pre rolly", to znamená, že reklama běží před videem, které chce uživatel vidět. Ceny post-rollů jsou odhadem tak poloviční... Takže opravdu hodně záleží na tom, kdo se na videa dívá. Pokud je to hodně úzká cílovka, která nelze úplně jednoduše a přesně zacílit přes YouTube, tak bych si řekl klidně něco kolem těch 500 kč za 1000 započatých zobrazení. Ovšem pořád je otázkou do jaké míry je ta reklama po videu zajímavá. Pokud to dáte do vašeho videa, tak je uživatelé můžou stopnout hned.
    KALISNIK
    KALISNIK --- ---
    Mountfield hledá SEO a PPC člověka. Nástup za 35-40, není to úplně juniorská pozice. Kdyby byl zájem, dejte mi vědět, přepojím:)
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    ON_SLM: hele co nejaky TLDR? jako taky se priznam ze to moc nechapu co to ma delat zajimavyho
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    ON_SLM: Abych byl fér, možná pro někoho může být příjemné propojení analýzy sociálních medií a prodejních dat. Je velkou otázkou, jak ergonomicky, srozumitelně a sdělně to je provedené "řemeslně"
    To se prostě musí vyzkoušet.
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    ON_SLM: Hmm... "nice to have" ale tíA to asi tak končí. Vlastně to není potřeba. Aspoň trošku funkční eshop ti bez problémů vylistuje a vyexportuje numerickou analýzu, webovky ohlídá GA.
    Neumím si představit obchodní artikl, který by bylo nutné sledovat takovým způsobem v reálném čase, bez prostoru pro hlubší srovnávací analýzu nebo alespoň excelovskou statistiku.

    Honza (věnoval jsem se content marketingu, SEO, PR (PA) i eCommerce)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ON_SLM:

    nerozumim te myslence co se za tim skryva... Ktery majitel eshopu nevi co se mu nejlip prodava? Nebo mi neco unika?
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    http://www.trendlucid.com/ snad nespamuju, ale nazory na tohle? (nebudu predstirat, ze to vyviji off-nyx kamos...)
    ON_SLM
    ON_SLM --- ---
    ERED_MITHRIN: nejsem od SEO... ale timhle se imho dost zabyva Filip Podstavec. ted nedavno vyvinul/pustil do sveta dost robustni tool na vsecko mozne, jmeno jsem zapomnel, moc jsem to nezkoumal. ale na prvni pohled... jsem docela cumel...
    TYSONCINOL
    TYSONCINOL --- ---
    Ahoj, mám dotaz ohledně reklamy ve videu. Děláme videa na týdenní bázi a dostal jsem dotaz, by se nakonec dala umístit krátká reklama a za kolik :)

    Máte někdo zkušenost? Pro mě to jsou neprobádané vody...
    JIRNET
    JIRNET --- ---
    KAJJAK: Ano, adresa na xml feed je uvedena v reklamních prvcích. Bannery jsou samozřejmě taková základní nutnost. Ale větší partneři je nevyužívají a dělají propagaci jinak.
    S těmi Šperky nevím, osobně mi to nepřipadá.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    JIRNET:

    nabizite take nejaky export xml nebo dokonce api? Z mych zkusenosti to zajisti daleko vetsi obraty nez klasicky affil...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    proc to ma prvni pohled pripomina http://www.sperky.cz/ ? neni lepsi jit vlastni designovou cestou?
    JIRNET
    JIRNET --- ---
    Zdravím, spustili jsme nový affiliate program Šperkin.cz. Jedná se o e-shop s širokým výběrem šperků a hodinek, kdyby měl někdo zájem...díky...
    www.sperkin.cz/affiliate/
    ERED_MITHRIN
    ERED_MITHRIN --- ---
    JEREMIUS: Jeste jednou diky! Dneska jsem ho vyzkousel a splnuje me pozadavky. Usetrils mi spoustu hodin bastleni :)
    ERED_MITHRIN
    ERED_MITHRIN --- ---
    JEREMIUS: Fantazie, diky! Vypada, ze splni me pozadavky. Hned jdu ozkouset.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Jinak MS Seo Toolkit to umí taky
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ERED_MITHRIN: Xenu by to nezvládlo? Používám jen na interní odkazy, ale umí to kontrolovat i externí, ne?
    ERED_MITHRIN
    ERED_MITHRIN --- ---
    Ciste nahodou, nenarazil jste nekdo na aplikaci/sluzbu, ktera by prosla mnou zadany web a vyplivla mi vsechny odchozi linky, ktere se na tom webu vyskytuji? Googlenim jsem se nikam neposunul, tak jsem se chtel zeptat jeste tady, nez si to zacnu bastlit sam.

    Jeste zkusim sdilet muj zamer, treba existuje i jina cesta. Snazim se najit weby s podobnou cilovou skupinou a vychazim z toho, ze jestli blog A dovolil guest post blogu B, pak blog B muze byt i pro me zajimavy.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    HORST_FUCHS: potrebujes sw reseni, ktery bude obe strany spojovat. je to system, kterej vsechno vyhodnocuje na zaklade implementace skriptu do inzertniho webu, naopak vlastnici webu, kteri budou na tebe odkazovat, vyuzivaji trackovaci linky se specialnima parametrama.

    asi je pro tebe vhodnej treba http://www.affilbox.cz/, investice 4 990 bez dph na rok bezu dalsich poplatku. jeste muzes zkusit http://www.espoluprace.cz/, ale ti maji nejspis individualni plan dle obratu atp. proviznich siti je spousta, napr. u nas dost pouzivana http://www.cj.com/ (provozni naklady jsou vyssi, platis tusim mesicni poplatky + procenta z vyplacenych provizi). zastoupeni u nas resi http://www.vivnetworks.com/

    da se vyuzit i google analytics pomoci asistovanych konverzi, ale je to trosku vyssi divci bych rekl. no a pokud mas web na wordpressu, pak existuje spousta free pluginu.

    osobne bych asi volil affilbox, nebo wordpress s pluginem.
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    JOHNY115: Rozdil mezi 30s reklamou a delsi reklamou rozdil neni. Obe jsou preskocitelne (ikdyz v rozhrani existuje moznost nastavit az 20s nepreskocitelnou reklamu, ale to je celkem skryte). U preskocitelne reklamy se plati po dokoukani nebo po zhlednuti 30s. Je tam aukcni mechanismus, takze vetsinou zalezi na tom, kolik % lidi reklamu dokouka a podle toho se tak trosku hybe cena. Kdyz teda udelas 10s video reklamu, tak ji preskoci vyrazne mene lidi a teoreticky tak muzes platit mene. Ale to bych tak uplne nedoporucoval. Obecne bych cilil k tem 30s, je to pro uzivatele tak akorat :)

    Tady je YT kanal, kde jsou hodne kvalitni treninky video reklamy (vyhledej si Google Partners Online Video Advertising Academy, ma to nekolik dilu)
    https://www.youtube.com/user/Engageproagentury/videos
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam