• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    Povídání o internetovém marketingu obecně. Zkušenosti s PPC systémy (Google Adwords, Seznam Sklik, Etarget), display reklamou, affiliate sítích, vzrůstající mobilní reklamě, ale také o trendech, budoucnosti či nástrojích používaných v internetovém marketingu, testování (a optimalizace) webů a podobně..
    rozbalit záhlaví
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    TUSIL: Tak to umí Contact Form 7 MailChimp Extension. Právě teď úspěšně otestováno. Změněnou hodnotu (telefon) aktualizuje, novou hodnotu (pokročilý) doplní. Zatím tedy vyřešeno k maximální spokojenosti. Díky :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    LUIS_: je to docela specifickej pozadavek, kterej by musel bejt v tom prihlasovacim pluginu ... tak nehledej zbytecne moc dlouho :)
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    TUSIL: Toho jsem se bál. Web je postavený na wordpressu, tak jdu zkoumat dál. Díky moc, dost jsi mi pomohl.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    LUIS_: Ne, to bys musel resit pres API (coz bude komunikace mezi tvym objednavkovym systemem a mailchimpem, kterou ti bude muset nekdo naprogramovat), nebo to delat rucne :)
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    TUSIL: A ještě detail. Když se někdo, kdo v databázi už je, přihlásí na další workshop s jinými hodnotami, provede se doplnění hodnot u jeho kontaktu?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    LUIS_: Nemusis, segment si vytvoris u kampane prave z tech hodnot. Skupiny jsou dobry, kdyz chces dat lidem moznost prihlasit se jen k urcitejm emailum. Kdybys mel web o hrach, tak tam das treba skupiny PC, XBOX, PlayStation a lidi si pri prihlasovani vyberou jen to, co je zajima.
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    TUSIL: Super, díky. Takže je všechny můžu sypat do jednoho seznamu a těmi legracemi jako jsou skupiny a segmenty se nemusím vůbec zaobírat? Btw k čemu jsou vlastně dobrý?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    LUIS_: vsechny bys mel mit v jednom listu, jinak je nebudes moct kontaktovat vsechny najednou (kampan se da poslat jen na kontakty z jednoho listu)

    vytvor si v nastaveni listu tri vlastni pole http://kb.mailchimp.com/...ge-list-and-signup-form-fields#Add-and-Delete-Fields-in-the-List-Settings
    - zamereni (choice, hodnoty budou jednotlivy zamereni)
    - uroven (choice, hodnoty budou zacatecnik, pokrocily atp)
    - bonita (choice, hodnoty budou chudak, normal, bohac)

    ty pole nastavis tak, aby nebyly viditelny pro uzivatele v signup formulari, takze je uvidis jen ty v prehledu

    no a pak kdyz budes vytvaret kampan, tak vyberes ten svuj list, vyberes segment a vyklikas si jednotlivy podminky, na koho se bude posilat
    VFISA
    VFISA --- ---
    LUIS_: tak vzdycky muzes vyuzit jejich API...
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    Ahoj, chceme začít využívat MailChimp, ale narazil jsem na jeden poměrně sofistikovaný problém. Možná to nebude tak složité, ale zatím z toho moc moudrej nejsem.

    Na jednom webu máme přihlašovací formuláře na workshopy, odkud chci účastníky rovnou sypat na MailChimp, ať je následně můžeme hromadně kontaktovat. Propojení už jsem zvládl a úspěšně otestoval, potud dobrý.

    Ale teď… Budeme následně potřebovat kontaktovat účastníky podle:
    – konkrétního workshopu
    – podle zaměření (zúčastnili se různých workshopů se stejným zaměřením)
    – podle úrovně (nenabízet pokročilým WS pro začátečníky)
    – podle bonity (nenabízet těm, kteří byli na WS za desítky tis. WS za litr a naopak)
    – všechny najednou

    Vůbec netuším, jak to v MaiChimpu zorganizovat. Zaregistroval jsem že můžu mít více listů, které mohu dělit do skupin a segmentů, což je super, ale naprosto netuším, jak to celé zorganizovat, aby se s tím pak dalo pracovat.

    Googluju, koukám na videa, ale zatím v tom mám slušnej guláš, takže nasměrování dost ocením. Díky.
    CYRISHEKISEK
    CYRISHEKISEK --- ---
    Ahoj, mám prosbu. Mohli byste mi pomoct s výzkumem? Je to dotazník asi na 10 minut o trendech v příštím roce, dělám ho s Idealistama (Ne s těma socanama). Moc času to nezabere a hodně by mi píchlo pár respondentů navíc. Výsledky budou každopádně k mání a je to šestý ročník, takže včetně meziročních srování a vývoje. http://us8.campaign-archive1.com/?u=1bb0f1aabaa236936aedbf25e&id=04f80c8e2c&e=e71dede707
    CODEHUNTER
    CODEHUNTER --- ---
    MYSHA: napis mi pripadne soukromou zpravu. Gtm pouzivam opravdu bezne
    MYSHA
    MYSHA --- ---
    Zdravím, nechci to dávat do tržiště, zkouším tady: sháním markeťáka/analytika, který má google tag manager v malíku a je schopný nastavit měřící kódy dle potřeby. Po rozeslání nemalého počtu poptávek markeťákům zjišťuji, že s GTM nikdo nepracuje a pokud pracuje, tak si neříká specialista, tzn. jen těžko odhalí, jestli mám v TGM nastavení správně, příp. doporučí lepší. Ach. Není tu někdo? Neznáte někoho?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    LUSY: Jsi naprosto OT. Ale pokud vím, zavedl to před časem Seznam. Detaily případně řeš už v nějaké relevantnější diskuzi
    LUSY
    LUSY --- ---
    Snad nejsem úplně OT, ale nevím kde se ptát. Lze ještě někde založit e-mail na vlastní doméně zdarma? Pokud ne, kde je to nejlevnější a přitom funkční? Nepotřebuji od toho žádné zázraky, 1-3 adresy, jde mi hlavně o tu doménu....
    BAHI
    BAHI --- ---
    TYCZKA: Nezapomeň na velmi kvalitní doprovodný kulturní program a vysokou koncentraci specialistů na 1 místě. Škoda že letos nemohu :-(
    TYCZKA
    TYCZKA --- ---
    LORAIN: mktfest je jedna z nejkvalitnějších akcí tohohle ražení. Myslím, že to má cenu absolvovat už jenom kvůli tý atmosféře, určitě to není nějaká nudná konference. Informací se tam dozvíš taky hodně, ale jsou to spíš takový špeky z různejch oborů online marketingu.
    LORAIN
    LORAIN --- ---
    WIRUZIK: Právě ten program mi přijde hodně zaměřený na LinkedIn, Facebook atd. Raději bych něco programmatického, PPC apod. ale i to tam je. Absolvovala jsem teď ProgrammatiCon ve Vídni a to mi přišlo vyloženě dobrý! I když svoje chyby to taky mělo.
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    LORAIN: jestli ti prijde program relevantni, tak z pohledu obsahu to je nejkvalutnejsi konference siroko daleko, s minimalnim self-promo speakeru...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    LORAIN: Jestli si to máš platit ze svého, tak se to IMHO nevyplatí. Jestli ti to platí firma, tak rozhodně chybu neuděláš
    LORAIN
    LORAIN --- ---
    K čemu je podle vás dobré absolvovat Marketing festival v Ostravě? Mám tu možnost, ale přemýšlím, jestli je to hlavně o tom potkat kámoše a zapařit s nimi nebo se tam člověk může něco naučit, dozvědět...Celkem to není úplně levná legrace, tak přemýšlím, jestli to taky něco přinese.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam