• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    Povídání o internetovém marketingu obecně. Zkušenosti s PPC systémy (Google Adwords, Seznam Sklik, Etarget), display reklamou, affiliate sítích, vzrůstající mobilní reklamě, ale také o trendech, budoucnosti či nástrojích používaných v internetovém marketingu, testování (a optimalizace) webů a podobně..
    rozbalit záhlaví
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    KAJJAK: tak vono jako ja myslim ze v hromade potizi kery mall ma je todle jenom takovy lehky nakopnuti vesmiru :)))
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    hehe ja byt Mallem tak zavru kram :D http://prntscr.com/mg0xvc
    DONDI
    DONDI --- ---
    LUIS_: Mas pravdu, jeste ve ctvrtek jsme meli vysledky 78/99, ted ukazuje 54/97. Je to zajimave. Google rozhodne neni dokonaly :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    LUIS_:
    asi se zpomalil chrome :)
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    DONDI: To je rok starý článek. Tahle změna se udála během posledních 10 dní.
    DONDI
    DONDI --- ---
    LUIS_: https://www.seroundtable.com/google-pagespeed-insights-tool-real-users-25052.html

    Nema problem, jenom zmenil metodu jak vyhodnocuje “rychlost” a zdroj tech dat (bere je od uzivatelu Chrome).
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    moje zkusenost je tam kde je hodne javascriptu
    LUIS_
    LUIS_ --- ---
    Jen poznámka na okraj k tomu, co tu řešil KAJJAK. Google má s tím testováním webů asi trochu větší problém, protože PageSpeed teď vykazuje daleko horší výsledky než dřve, aniž by se s weby cokoliv stalo. Např. web, který měl 95/99 (mobil/desktop) teď má 35/85. A to je ještě dobrý výsledek. Jinde mi rating spadl na 8/51, přičemž původní výsledky byly taky v 90+. A to jsou oba weby hostovány jinde, takže hostingem to není. Tedy webů jsem otestoval vícero, ale propad je u všech. Zkuste si sami.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    Chtěl jsem se zeptat... pro jeden projekt sháním víc eshopů s affil systémem, který by měl ovšem podporovat zpětnou identifikaci uživatele, který nakoupil - resp. :

    - potřebuju identifikovat který konkrétní uživatel z našeho projektu nakoupil na tom eshopu a dát mu "odměnu" po úspěšné objednávce
    - ideálně to automatizovat (api?)
    - samozřejmě mít provize z prodeje

    Nevíte o nějakém takovém eshopu, který by to uměl?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ale jedna takova perlicka na te jejich podpore, tvrdili mi ze mame nizke cisla v google pagespeed nastroji, tak sem jim rekl at vyzkousi cisla eshopu jako mall.cz nebo alza.cz, ze maji jeste nizsi cisla nez my a plynne cesky mluvici typek mi odpovedel ze tyhle shopy NEZNA :-)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    tak nakonec po tydnu laborovani a volani vsech znamych na google ads podporu to z cista jasna zapli aniz by rekli proc... Sazim na to ze chyba proste byla nekde u nich v siti, nenapsali proc to tak najednou zapli a my uz v kodu zadne zmeny nedelali protoze uz dosly napady...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Můj soukromý tip je, že problém bude s těma na soubory začínajícíma doménou. Protože na tvojefirma.cz se ti pořád něco tahá z www.kancelarska-zidle.cz. Jestli to třeba nevyhnije na moc spojeních na jednu doménu, nebo tak něco.

    Protože tohle prostě musí bejt nějaká obskurní blbost.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    KAJJAK: V tom případě bych se soustředil na bod 1 - zejména vše externí, co tam taháte, může způsobovat problém.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    JEREMIUS: kopie webu na tvojefirma.cz na stejnem hostingu a serveru tomu google testerovi jede v pohode... Bude to asi neco s dnskem domeny? Uz fakt hadam :-(
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Jestli nic nezabralo a přes VPN ti to funguje opravdu bez problémů, zkusil bych 2 kroky:
    1. odstranil bych všechny blbosti, co na tom webu nemají být. Myslím tím externí JS, fonty atd. Vše co je navíc a není nezbytně nutné k běhu, tak (třeba i dočasně) pryč. Co zbyde bych načítal jen z vlastního webu, nespoléhal na externí zdroje (neověřoval jsem, jak je to u vás). Ale podle mě to fakt může brzdit nějaký JS, který se jim načítá z googlího sídla třeba špatně, nebo si nějaká JS fičura pro nahrávání uživatelů/analytiku/vykreslování fontů nerozuní s FF 36 na Ubuntu, nebo podobné hard-core kombinaci, na které to můžou testovat :-)
    2. změnil bych hosting
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    A to nikomu u googlu komu sem se dovolal, naopak vsem mimo google sit to jede
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    TUSIL: ne po 3,5 minutach se mu to tam prida, ja uz ho mel i hodinu na telefonu... Na osobnim mobilu mu web jede rychle, nejede to z jejich google site
    PANORAMA
    PANORAMA --- ---
    TUSIL: pripadne je to fakt mamlas a ma nejakej plugin, kterej zpusobuje problem
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    on pise, ze se mu to ani po 3.5min nepridalo do kosiku, takze se z toho da predpokladat, ze se mu to proste neprida vubec, ne ze se mu to prida az po 3.5min, ne?
    Kazdopadne by se to dalo merit pres nejakou cookie (timestamp kliku na pridani do kosiku, timestamp nacteni kosiku) a posilat si to jako event do google analytics. Z toho by mohl vypadnout jednak nejakej cas nacitani kosiku a taky pokud se u nejaky casti lidi ty druhy eventy ztracej a kosik se jim fakt nezobrazuje (z toho by se pak dalo vycist nejaky geo nebo co je to aspon priblizne za lidi)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Jinak 3,5 minuty atd mi přijde jako nesmysl, to by už dávno timoutovalo, ne? Jestli není chyba třeba v nějakém javascriptu, kdo ví na čem to ty cvičené opice v Googlu testují. Bych ještě případně řešil s tím vaším profihostingem, jak jsou na tom s konektivitiou do zahraničí. Ale přijde mi to jako nesmysl
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Já bych to zkusil eskalovat přes podporu nebo člověka z Googlu, co vás má jinak na starosti, s tím, že Googlu utíká spousta peněz kvůli nějakému blbcovi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam