• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    WIRUZIKInternetový marketing (PPC, display, affiliate, mobilní reklama atd..)
    Povídání o internetovém marketingu obecně. Zkušenosti s PPC systémy (Google Adwords, Seznam Sklik, Etarget), display reklamou, affiliate sítích, vzrůstající mobilní reklamě, ale také o trendech, budoucnosti či nástrojích používaných v internetovém marketingu, testování (a optimalizace) webů a podobně..
    rozbalit záhlaví
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    KAJJAK: pak bych zkusil ten support, pokud ses si jistej ze to je cisty.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    SIRIUS: ne, jedem na ni pres 10 let
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    KAJJAK: a nekupoval si tu domenu treba? nam se stalo ze zakaznik koupil domenu po expiraci , nahral novej obsah a tak jako rok se bezne stavalo ze takto prislo hlaseni
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Napiš na podporu. Mně se několikrát stalo, že to byl planý poplach a po buzeraci to pak vyřešili. ALe nebylo to hned, že to kontroluje nějaký automat nebo co
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    SIRIUS: tak jasne, to jsem udelal jako prvni ze sem prosel zdrojaky... Dokonce sem udelal i stranku uplne bez skriptu, udelal na ni reklamu a hned ji blokli...
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    KAJJAK: prakticky dycky kdyz sem to videl tak mel google pravdu a byl tam nejakej bordel, treba kratkodobe pres nejakej externi javascript, kerej ostatni sluzby nestihli chytnout
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    muze se to dit treba kvuli tomu ze jsem nedavno na ucet pripojil collabim? Jsou znamy pripady ze by ho google vyhodnotil jako skodlivy sw a zakazal reklamu na adwords?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    setkali jste se nekdy s timto? Zaden skodlivy sw mi nedetekuji ani online sluzby ani samotny google v jeho webmaster tools

    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    JSPARTRE: Tak Firmy.cz a Sklik jsou dost rozdílné věci...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    JSPARTRE: tak zalezi na produktu, nekde to smysl ma... treba pro cilovku 50+ si to nekde dovedu predstavit...
    JSPARTRE
    JSPARTRE --- ---
    Nepřesvědčoval jste už někdo ředitele marketingového oddělení ohledně investic do firmy.cz/skliku ?
    Asi nejsem dost patriot, když ho chci přesvědčit o tom, že investovat měsíčně stejný rozpočet do Adwords jako do seznamu není uplně košér...
    EDAK
    EDAK --- ---
    Zdravim, je tu nekdo kdo by byl schopny nacenit, pripadne se se mnou sejit( jsem z prahy) kompletni reklamni kampan, tzn socialni site, ppc apod. zakladni analyzu a posleze mesicni spravu, vcetne doporuceneho minimalniho budgetu na reklamu? podrobnosti klidne do zprav.dik
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    by me zajimalo, kolik milionů miliard se utratí za zbytečné imprese reklam na uživatele, kteří už někde konverzi provedli do konce. Pravidelně se stává, že si něco koupim a pak na to vidim reklamu ještě 2 týdny všude
    WEN
    WEN --- ---
    sdílená ekonomika pro i pro čecháčky :) https://youtu.be/xk6IwPXvfd8

    JANEQ
    JANEQ --- ---
    byla by reference na Instinct Agency? Dříve King&Alder... klidně do pošty.. Díky
    EGGH
    EGGH --- ---
    EMDEE: To není právě pravda. Mám pod sebou víc účtů a očividně to utracené částky neovlivní - momentálně nám to zlobí i účtu, kde se měsíčně točí stovky tisíc. Jedna kampaň je schválená do hodiny a další třeba za 3 dny. Nechápu, čím to rozlišují.
    EMDEE
    EMDEE --- ---
    EGGH: závisí taky na historii účtu, pokud protáčíš pravidelně každej měsíc v řádech nad sto tisíc, tak je pořád schválení tentýž den v řádu hodin (zpravidla). Taky to ovlivní scoring - tzn jak jsu úsoěšný tvoje předchozí reklamy, jak často submituješ něco, co ti neschválí - to vše má vliv. Logicky prioritizují velký accounty, který dodržují strikktně pravidla (= udělají jim při minimálním objemu práce maximální příjmy).
    EMDEE
    EMDEE --- ---
    QUICK: RTB spíš oproti budgetu než návštěvnosti (ta se dá nahnat draze i levně), pokud je to cokoliv pod 50k tak nemá smysl řešit.
    EGGH
    EGGH --- ---
    Na FB mi trvá schválení reklamy kolem 2-3 dní. Dřív byla reklama scvhálena do hodiny. Jde to nějak urychlit, příp. čím to je, že to teď tak trvá?
    QUICK
    QUICK --- ---
    FARFELOO: Super, promyslím to. Jsem mezitím zkusil na jedné jazykové mutaci nasadit ezoic.com a fakt to zvedlo za měsíc tržby oproti Adsense o 100%. Má to teda pár neduhů, který se mi moc nelíbí. Například neumějí dynamicky vkládat reklamní jednotky, takže nemůžu použít infinit scroll a odezva webu se zhoršila asi o 0.5-1s. Ale seje to :)

    Ještě bych rád vyzkoušel alternativy jako třeba monetizemore.com a porovnal výsledky. Kdyby to někoho zajímalo dejte vědět.
    BAHI
    BAHI --- ---
    Ahoj, máte někdo zkušenosti s Microsoft Advertising?
    Konkrétně PPC na Bing, MSN, Yahoo, AOL
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam