• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HAMSTERItalian Cars
    Fiat :: Alfa Romeo :: Lancia :: Ferrari :: Maserati :: Abarth
    :: Lamborghini :: Pagani ::
    _______________
    _____________________________
    ::: Pininfarina, Bertone, Italdesign :::
    Vše o italských autech (a nejen o nich)
    rozbalit záhlaví
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    TOMMY_: jop
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    ty mas tu 147 s flappy paddle ?
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    snad budu..
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    TOMMY_: OMG, Alfa Romeo přece zdaleka není jen o vzhledu. Asi tě musím povozit ve svý, abys to pochopil. Budeš v sobotu na sraze?
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    ejj ted sem si vsim ze tohle je diskuse italian cars., ja myslel ze je to ta genericka o autech., tak to soraac ..
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    ja nevim, ale neni cela ta alfa zbytecna., ? nestaci jen par italskejch karosaren., jako zagato ., nebo pinninfarina., ktery cas od casu udelaji s nejakym renomovanym ( rozumnej nemeckym nebo britskym ) autem specialni edici ?
    SWITCHMAN
    SWITCHMAN --- ---
    maj udělat montovnu levnych aut ze Seatu.. značka, která je poslední dobou furt v červených číslech, značka bez valné historie (nepočítám-li licenční montáže modelů) .. VW se snažil dlouho Seat rebrandovat na auto se sportovnim duchem alá Alfa.. což se jim moc nepodařilo.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    BOBASH: To máš asi pravdu, proto tam byla i delegace od Audi.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NYKRUK: Imho by to nebyly Volkswageny, ale oživili by třeba DKW nebo něco.
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    HAMSTER: To nevim, ale přeprogramovat roboty, aby mastily volkswageny zase není tak složité. A Němci by pak vyváželi jen ty jejich samolepky se zkříženými motykami do jižní Itálie. Přesně tak, jak to věštím už pět let :)
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    NYKRUK: co že by začali třeba něco vyrábět? je to dobrej nápad nebo blbej nápad nebo jakej je to nápad? :-)
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    BOBASH: Italové zas potřebují vytížit továrny, které jednou méně než polovinu kapacity :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    NYKRUK: Proslýchá se, že VW chce lacinou značku na low-cost auta...
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    TOFI: V jižní Itálii je levnější pracovní síla, ale jsou tam víc flinkové. (V minulosti byly Alfy vyrobené v této oblasti proslulé svým špatným zpracováním, např. model 145 a 146). Neapol je přístav, takže se odtud dají snadno dovážet komponenty z Číny a exportovat lodní dopravou hotová auta do celého světa. A například Peugeot Bipper, Citroen Nemo a Fiat Fiorino se vyrábí v továrně v Turecku, která patří Fiatu a tyto dvě značky tam mají v podstatě pronajaté výrobní linky. To vše nahrává tomu, aby tam vznikalo nejlevnější auto... Jako možná spekulace mi vychází, že VW Up! by se vyráběl v Itálii.
    SWITCHMAN
    SWITCHMAN --- ---
    Sourozenec Maserati Ghibli se znaky Alfy Romeo dorazí v roce 2016 | auto.cz
    http://www.auto.cz/sourozenec-maserati-ghibli-znaky-alfy-romeo-dorazi-roce-2016-73910
    TOFI
    TOFI --- ---
    Experti VW a Audi navštívili továrnu Fiatu. Fakt není Alfa na prodej? | auto.cz
    http://www.auto.cz/experti-volkswagenu-audi-navstivili-tovarnu-fiatu-opravdu-neni-alfa-romeo-prodej-73912
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    Nové Ghibli
    Maserati Ghibli 2013: unikly fotky nového Ghibli, včetně interiéru | Autoforum.cz
    http://www.autoforum.cz/predstaveni/maserati-ghibli-2013-unikly-fotky-noveho-ghibli-vcetne-interieru/
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    HAMSTER: Ano, ale to není problém toho, že koupili Chrysler, kterej je sice stál peníze, ale teď je živí, protože to sice taky není žádnej zázrak, ale pořád má pár aut, který Američani docela kupujou (celá divize Ram, většina Dodge, komplet Jeep, kterej lidi kupujou i v Evropě, velký Chryslery). A kdyby nezkurvili uvedení Dartu na trh, tak by to bylo ještě lepší (vypustili na začátku debilní kombinaci výbav a převodovek).

    Novej střední Fiat bude imho postavenej na Dartu (a tedy na Giuliettě), ale dává smysl to nejdřív uvýst v Americe jako Dart, kterej je mnohem důležitější, než nějakej Fiat v Evropě - Evropa je malej trh a ještě v prdeli. A zejména ta část Evropy, kde se kupujou italský piksle.

    Na vývoj novejch aut očividně peníze maj, viz to, že vesele pracujou na "důležitejch" věcech jako je 4C, nebo nástupce Miaty.

    A dodělaný auto se udělat dá, a nemusí to stát tolik peněz. V Koreji dokážou udělat auto, který je stejně velký jako Giulietta a je dodělaný. A prodávat ho za půlku. I francouzský auta jsou "dodělanější" - Citroen nebo Peugeot je sice možná většinou horší než by byla ta Alfa, kdyby byla dotažená do konce, ale působí obvykle jako alespoň přibližně hotovej produkt. Giulietta působí jako předsériovej prototyp, ne jako auto, který by se dalo prodávat.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    BOBASH: Marchionne kecá, kolik času by ještě chtěl?? Všechny prachy narvaly do resuscitace zdechliny Chrysleru, v tom je celej problém...

    Nedodělaný auta problém nejsou, žádná automobilka si nemůže dovolit vyvíjet desetiletí něco, co pak bude dokonalé - bylo by to drahý a i tak to dopadá špatně (viz VW Phaeton a další podobný projekty). Škodovka slepí pár dílů ze skladu dohromady a jakej je ten Rapid super bourák! :-)

    Není to o čase, je to o penězích. A nástupce Brava už měl dávno jezdit a měl bejt minimálně ve třech karosářskejch verzích, k němu úplně nový Punto a ideálně ještě jeden větší model. Nechápu, proč když lidi viděj VW Passat jako věc prestiže, proč jim jako alternativu Passata necpou nějakou Lancii střední třídy. Dávat loga Lancie na Chrysler (kterej snad měl i větší prodeje v EU než Lancia) je taková hovadina, že to svět neviděl..

    A nový modely? 500L? To je Fiat Idea ve své další reinkarnaci, kolikrát to auto ještě chtěj prohnat autosalonama?? Bravo je důkladnej facelift Stila, Freemont je taky už hoodně starý auto a co tam maj dál? Pandu? Ano, ta je super, ale moc nový auto to taky není. A celkově je to portfolio divný, každej model jakoby z jinýho světa (no vlastně ono to tak i je, že). Giulietta je fajn, ale to je málo. Zrušit 159 bez náhrady - kdo tohle vymyslel????

    V devadesátejch letech měli výrobní program - od Una po Cromu, od Y po Zetu, Alfa Romeo 33, 155 a 164 + nějaký to kupé a kabrio (Alfa i Fiat). Dneska jejich showroom vypadá spíš jako bazar....


    Sečteno podtrženo - uměj ještě ve Fiatu postavit auto? Mně se zdá, že asi ne, protože už velmi dlouho žádný nový nepostavili, jen furt vylepšujou ty starý.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    HAMSTER: Jenomže v tuhle chvíli je Chrysler to jediný, co Fiatu vydělává. A není potřeba mít nový modely, je potřeba mít nový modely, který nebudou mrdky - ostatně něco takovýho prohlásil i sám Marchionne, že už si to nemůžou dovolit znovu posrat, takže si radši daj na čas.

    Dokud Fiat nepřestane prodávat nedodělaný auta, půjde dál ke dnu.

    A mimochodem, nový modely jsou - jen to jsou vesměs sračky. Fiat 500L, kupříkladu? To si jako dělaj prdel? Ostatně novej Jeep Cherokee je taky čistej Fiat a vy italofilové byste za něj měli bejt rádi, protože kdyby nekoupili Chrysler, snažili by se tu věc prodávat jako Alfu, což by byl dvojnásobnej průser - škoda na image značky, plus by to auto nikdo nekupoval.

    Jediný moderní auto od Fiatu, který jsem řídil a který není mrdka, je Giulietta. A ta je nedodělaná, takž taky nahovno.
    HAMSTER
    HAMSTER --- ---
    BOBASH: Byla to idiocie kupovat krachující Chrysler, stálo to hodně peněz a ty teď chybí na vývoj, takže nejsou nový modely a nejsou zisky = už žádný prachy. Pokud se nepodaří ty peníze z Chrysleru dostat zpátky, můžou to zabalit...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam