KOUDY: ano máš argumentu proti bandě negramotů na netu, je jasný že jsou mimo a že pak stačí připomenotu, že Daenerys měla pretext pro svoje šílenství. Ale co tu tvrdíme je, že její bersekr byl pro mnohé málo uvěřitelný, protože vývoj postavy byl kvůli malému časovému prostoru urychlen tak, že se zdál neopodstatněný v danou chvíli. Tvůrci chtěli, aby Daenery jednala v afektu, ale přišlo nám, že jsem jí ten afekt nevěřili - tj. že by bylo potřeba víc čas, aby ten její bersekr snáze přijatelný. To je podstata kritiky, né že si banda pipek pojmenovala tak svoje děti khaleesi aniž byli schopný vypozorovat psychopatický rysy její osobnosti, což je smutnej jev, který se dotýká i politiky.
Např. je zajímavé, že Daenerys v afektu vypálila sídlo svého rodu + symbol sjednoceného Westerosu. Jsem zvědavý jak to bude komunikovat, pokud teda - ale tipuji že jo.
GANDHI: jj, co uznávám, tak v osmá série víc naznačuje, než ukazuje - třeba ten jed tam nepadl nikdy na plnou hubu.. to mě baví. Proto mám rád třeba Alien: Prometheus, protože, tam jsou motivace jen naznačené a diváci si jich třeba vůbec nevšimnou a pak to považují za špatnej scénář (např. ústřední je ten citát z Laurence z Arábie: "The trick, William Potter, is not minding if it hurts. " a pokračuje až do Covenant)). Druhá věc je, že Prometheus spíš sleduje hypotézu autorů a postavy jsou nositelé myšlenek. Závěrečné párování GoT postav v živote/smrti, je prostě symbolické zakončení jejich linek. Ta mě ty symbolický konce jsou hodně okatý, přestřelený ale nemám s nima problém - jsou v intencích a mezích invence tvůrců.