takze nakonec pokracuju s L920.
akorat me prekvapila praktika toho obchodu - dal jsem to pred mesicem do servisu. po mesici mi rekl, ze to neopravi, takze bud love, nebo novej tel. dohodli jsme se na novym telefonu. pocital jsem s tim, ze odevzdam krabicku s celym prislusenstvim a dostanu novou s novym obsahem vcetne telefonu.
Trochu me prekvapilo, kdyz chlapík přinesl jen holej telefon, zabalenej v takovy podivny folii. stroj byl zapnutej, ukázal mi že to ma jiny IMEI a ze mi ho teda jako slavnostne predava. Kratka diskuse, ze jsem cekal neco jinyho, ale prohlidnu stroj a vypada fakt jako novej.. takze pokud to neni masina, kterou nekdo reklamoval po tydnu setrneho pouzivani, tak novej je.. ale nechapu teda..
no nicmene dalsi prekvapko - pán si vzal zarucak toho puvodniho, vepsal do toho SWAP a imei novyho stroje a tvaril se na pohodu... Kdyz sem se opet zacal divit, ze bych cekal pri novem pristroji i novy zarucak a novou dvouletou zaruku, tak pan zacal hovorit o tom, ze to tak je az s novym obcanskym zakonikem ale kdyz sem to koupil na konci 2013, tak to jeste takhle neni atd.,..
no vysledek je takovej, ze vzhledem k tomu, ze mam ze zaruky z prvni, reklamovane L920, ubrano jen asi 14 dni a vzhledem k tomu, ze uz mi bylo bez lumie po mesici ouvej, tak jsem na to sral a vzal si to..
mate nejaky podobny zkusenosti? s jakymkoliv strojem.. tohle je klasická šedivka, což vim a problem mi to za ten cenovej rozdil nedele. jednani predtim bylo v pohode a panove evidentne profici v oboru telefonu. ale i kdyz to je sedivka, tak bych cekal ze praktika pri vyrizeni reklamace po konci 30dni v reklamaci, bude takova jak jsem psal vejs.