• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NECROMANWindows Phone - rady, návody, programování, Windows 10, Surface Duo/Neo
    B3DA
    B3DA --- ---
    tak tyhle problemy vubec neznam, ale trapi me jina 'malickost':
    kdyz prijmu hovor, cekal bych ze se zaradi v dialeru do historie. to se ale stane az potom, co ja sam nasledne uskutecnim hovor odchozi (najednou se ta historie dosype)..
    L640, W10, fast ring
    KEJML
    KEJML --- ---
    Mě nějak začíná čím dál víc štvát moje L640 (na WP8.1). Nejenom, že minimálně jednou týdně se mi restartuje v ruce. Navíc se v poslední době nějak divně snáší s kalendářem na Googlu. Chci si dát týden v létě do kalendáře. Poctivě vytvořím událost (v duchu nadávám, že musím u každý události vypínat upozornění), dám uložit, dostanu se zpátky na měsíční pohled, na vteřinu tam novou událost vidím a vzápětí mizí. Zkusím to ještě jednou nebo dvakrát a pak toho nechám být.. Za nějakou dobu chci plánovat další letní událost a najednou koukám že tu předchozí v kalendáři mám, dokonce dvakrát... Jednu kopii mažu, leč u vytváření nové události se problém opakuje... V telefonu se nová událost ani za několik dnů neukázala, ale u Google je zase dvakrát...
    Přitom zakládání událostí třeba na příští týden se tváří celkem spolehlivě.

    Máte někdo podobnou zkušenost, nebo ještě lépe řešení problému?
    VECTOR
    VECTOR --- ---
    Ja si musim znova stezovat na Lumii 950, tak trikrat denne to po me chce pin kod. Zajimavy je, ze to samy se deje i dedovi s Lumii 640, ktera ma WP8.1.

    Nesetkal jste se s tim nekdo na forech/internetech/v praxi?
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Tak moje Generic N820 je vysoce nestabilní na Windows 10 - selhání Radia, Audia, SD karty během dne, řeší jenom vypnutí a zapnutí.

    Vracím se pomocí Flash na 8.1 Update 1 a uvidime pri dalsim buildu W10
    HACECKO
    HACECKO --- ---
    ADAMFC: vychazim z tyhle informace https://wmmania.cz/clanek/microsoft-rusi-svou-sit-servisnich-partneru-v-cr-a-sr/ Zadna jina firma to neprebrala, proste Nokia pointy v CR jsou zruseny. Ale zase v tom clanku pisou, ze i sedivku muzes reklamovat u MS. Je pak otazkou jak to dopadne kdyz ti ze servisu treba napisou, ze zavada nejde odstranit z duvodu nedostatku nahradniho dilu a prodejce ti ma vratit penize. Jestli budes mit chut se (ne)soudit jako Vector s N8.
    VECTOR
    VECTOR --- ---
    Ja nevim jak je to ted, globalni servisy rozhodne pokrocily. Ale naposledy jsem koupil "sedivku" Nokii N8, po dvou tejdnech nefungovala, reklamoval jsem ji trikrat a do dnesni doby ji nemam zpet z reklamace. Zadny prachy, nic, prodejce byl proste totalni kreten. Jako asi jsem mohl udelat vic, treba je zalovat, ale v ty dobe jsem byl o 6 let mladsi a bez prostredku. Chci rict, ze naprosto chapu nekoho, kdo nema duveru k pochybnym resellerum, ja sam mam totalne spatnou zkusenost - typu ze jsem prisel o telefon, byt nefunkcni.

    Nadto, cesky pravni prostredi se vubec se vubec neda srovnavat treba s internima pravidlama Amazonu pro nakupy, jak naznacujes. Amazon jakozto globalne operujici spolecnost ma svy standardy, zaruky kvality, pravidla, lpi na hodnoceni. Malej internetovej ceskej prodejce s tim vubec neni komparovatelnej.

    Co se tyce L950, tu jsem koupil pres ceskej Vodafone. Pri kazdym startu tam je zasrany Vodafone logo. Microsoft ma totalne awesome zaruku a pristup k zakaznikum, uz jsem ho tu chvalil nekolikrat (zadarmo novej surface, zadarmo novej type cover k surfaceu), ale tyka se to produktu koupenych od microsoftu, ne od oficialnich reselleru. A ze nemam originalni MS produkt mi pripomina kazdy zapnuti telefonu, kde je to zkurveny vodafone logo, a ja to budu muset casem reklamovat u Vodafone.

    Ono to lze i empiricky zjistit velmi snadno, MS support te nenecha registrovat lumii ktera je od operatora.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HACECKO:
    a) jednou v životě jsem reklamoval boty. Z elektroniky nikdy nic. Kolem mě pár lidí reklamovalo třeba xbox - vzali telefon, zavolali na support a řešili s nima, co dál. A vždycky to proběhlo bez problému.

    b) Když otevřeš krabici, tak je tam obecnej záručák. Nic jinýho k tomu (mimo účtu) nikdy nedostaneš.

    c) Kdyby sis otevřel ten link, tak by ses dozvěděl, že to po Nokii přebrala jiná firma.

    d) A kdybych si teda měl vybrat, jestli mam koupit telefon za 13 a jít do rizika, že když se to posere, tak budu muset řešit něco přes MS infolinku. Nebo za 17 v Alze, kde mi to hned vezmou. Tak beru telefon za 13.

    e) Kupuju pravidelně věci ze zahraničí. Například z Amazonu. Takže to je v našich podmínkach taky ta vaše "šedivka" (co to je vůbec za slovo?!)
    HACECKO
    HACECKO --- ---
    ADAMFC: To jsi opravdu nic sedivyho nikdy nereklamoval. A kam jim to jako posles? Do Finska? Nokia service pointy v CR jsou zruseny. Arvato uz servis nedela, jen preposila nekam do Madarska - stejnak by te odkazali se zarucakem nejakyho sedivaka na prodejce.
    HAWLIS: Oficialni CZ cena se podle me snizi nejdriv ke konci brezna.
    VIK
    VIK --- ---
    HAWLIS: Šedivka to je, ale reklamovat to můžeš přímo u MS, bylo to tak vždycky i za Nokie. Já jsem pořídil 920 z druhé ruky, původně to ale asi taky byla šedivka, protože při startu to ukazuje logo polskýho operátora a i verze firmware tomu odpovídá. Jinak naprosto bez problémů.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: tohle teda opravdu netušim. Kup telefon, podivej se, co k němu přišlo za záruční papír a podle toho si to nech nebo to vrať.

    Já sem kupoval 925 od "velkýho" prodejce a bylo to určený pro Maďarsko. Podle mě to už vůbec nehraje roli. Jsi v EU, koupil jsi v EU, záruka je EU.
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ADAMFC: klikař :) no ale šedivka to teda je, nebo ne? tedy produkt určený pro EU a ne přímo pro ČR. U mojí L920 s tím byl kříž a ten prodejce to snad posílal někam do zahraničí na servis a bylo s tím děsnýho sraní..
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: MS poskytuje na všechny svoje produkty záruku na celou EU. Nikdy jsem nemusel nic reklamovat, takže to nemam odzkoušený.
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ADAMFC: tak to pozor, já to házel do jednoho pytle rovnou, protože teda v minulosti výrazně levnější telefon (než byl na velkejch krámech)) znamenal šedivku a problém s reklamacema...
    tzn že když koupim u jednoho z těch prodejců cos liknul přes heureku, tak to muzu pak reklamovat nezávisle na něm a jít přimo na microsoft? jestli tomu dobře rozumim. detailně si to pročtu pozdějc.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: jaký šedivky? Vždyť na to dává MS přímo záruku

    Microsoft Lumia 950 - Záruka a servis - Microsoft - Czech
    https://www.microsoft.com/cs-cz/mobily/podpora/produkty/lumia950/warrantyandrepair/
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ADAMFC: bohužel mám se všema šdivkama špatný zkušenosti. jednak všechny v reklamaci a jednak a špatný zkušenosti s reklamačním řízením jistých prodejců, takže sem měl na mysli alzu apod.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: co? Vždyť už dual SIM už byla k mání tenhle tejden za 13k. 950 jsou pod 13

    Microsoft Lumia 950 od 12 900 Kč - Heureka.cz
    http://mobilni-telefony.heureka.cz/microsoft-lumia-950/

    Microsoft Lumia 950 Dual SIM od 13 884 Kč - Heureka.cz
    http://mobilni-telefony.heureka.cz/microsoft-lumia-950-dual-sim/
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Spíš bude zdražovat
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    btw L950 se pořád cenově drží na těch 16,5k... Máte někdo tušení, jestli má smysl ještě tu koupi odkládat o kus, nebo se to v nejbližší době výrazně nehne?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Konečně stabilní? Microsoft vydal Windows 10 Mobile Build 10586.71 s hromadou oprav | Cnews.cz
    http://www.cnews.cz/...cne-stabilni-microsoft-vydal-windows-10-mobile-build-1058671-s-hromadou-oprav
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam