• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    NECROMANWindows Phone - rady, návody, programování, Windows 10, Surface Duo/Neo
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    HAWLIS: Ty baterky do telefonu snad zas nestojí tolik aby ses tím muset zaobírat ne? Navíc u telefonu s bezproblémovým uživatelským přístupem k baterce. Jinak technologie je stejná, takže čistě z technického hlediska platí to samé :)

    KEJML: Jojo, ty aplikace co nějak obstojně využívají ten potenciál by člověk pomalu spočítal na prstech jedné ruky :)
    KEJML
    KEJML --- ---
    Vzdálená příbuzná dělá prý v pojišťovně, která to pojistku pro Alzu zajišťuje a říkala mi, ať si tu pojistku nekupuju, že maj nařízení shora 70% pohledávek zamítat. Ale po podrobnostech ani jak se to v praxi jsem dělá jsem nepátral, tak že to skoro zdroj jedna paní povídala...

    DAN_F: Mně je hlavně úplně jedno, kolik jsem toho stáhl přes wifi, mě zajímá fakt jen ten operátor... Vůbec ty dlaždice jsou krásnej koncept, s často tragicky promarněným potenciálem.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: Tohle sem nikdy neřešil :|
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ADAMFC: a platí pro udržení kvalitní životnosti baterky stejná pravidla jako pro laptopy? tzn nenabíjet uplně na full a nenechávat vymlátit uplně na dno? nenašel sem nic jako power manager, ktery by tohle uměl řešit, tak abych mohl nechat nabíjet telefon přes noc, ale současně ho nedržel 6 hodin na full...
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: Budeš na tom o fous líp než s tou 925..
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    MCKIDNEY: už tomu zacinam rozumnět... minimálně matematicky tím, že to je drahé pojištění + 10% spoluúčasti je cca 1/3 ceny nového stroje. s případným rizikem neuznání (neproplacení) pojistného plnění a případné oplejtačky kolem pojistného podvodu = neni to nikterak extra výhodná cesta k novému stroji... a při vysoké ceně pojištění se jim do toho to dané procento klientů, kteří toho budou zneužívat, asi bezpečně vejde beze ztrát.
    věřím tomu, že to jednou, dvakrát vyjít může, ale při pravidelném opakování věřím, že se člověk hned dostane do hledáčku pojišťoven a hned potom to přestane bejt prdel.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HAWLIS: Max. délka hovoru je metrika z minulého století (Neustálý hovor na 2G síti) a tak má minimální vliv na realitu.
    Například se u Lumia 950 uvádí: Music play - Up to 67 h
    Což bude opět maximální doba v konkrétním scénář
    Tohle neznamená nic, protože tam není ani scénář.

    HAWLIS: To nemá nic společného s tím, jestli jsme poctivci nebo ne.

    Normální pojištění je levné, protože prakticky nevyplácí to co chceš, ale část toho co potřebuje.
    Tohle pojištění je naopak velmi drahé a proto může nabízet tyto služby.
    To se pravděpodobně změní, otázkou je jak.

    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    jeste poslední věc - co baterka?
    můžu 23h telefonovat, ale jen 6 používat jinak? rozumíte tomu? a co v praxi?
    Max.výdrž v pohotovostním režimu 288 h
    Max. délka hovoru 23 h
    Výdrž baterie Maximální – nad 6 h
    HACECKO
    HACECKO --- ---
    HAWLIS:
    1) Je to dobrej telefon, nicmene porad jeste predrazenej vzhledem k zpracovani. Po dvou mesicich se mi loupe lak na obvodovym ramecku okolo displeje. V kovovym krouzku okolo fotaku jsou takovy mikrodrazky a chyta se tam spina. Zadni plastovej kryt vrze. Po aktualnim updatu teda neodpojuje bluetooth, ale obcas nereaguje na odemceni, padaj aplikace, min 1x denne nejakou ulohu nezvladne a restartne se. Pokud mas nervy na to nez to vychytaj, tak doporucuju.
    2) Mas asi vyreseny:)
    3) Poradne si zjisti podminky, po tech necelych 2 letech tam muze byt nejaka amortizace, takze pokud ho celej rozsekas ze bude neopravitelnej, tak at ti treba nenabidnou neco na urovni lumie 650.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    HAWLIS: To chápu :)
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ELHO_CID: dík za info, pujdu do toho.
    MCKIDNEY: ok, beru :) a to pojisteni - jojo takhle to nejak cejtim a prave proto me to trochu zarazi, protože jsme v čechach... ale asi je tu vic poctivců, než se na první pohled zda. no jeste si to necham chvili prochazet hlavou.
    ELHO_CID
    ELHO_CID --- ---
    HAWLIS: Kamarádka tuhle záruku s rozbitým displejem jednou vuyžila a zafungovalo to. BTW ta stejná kamarádka taky používá tu Arc mouse z té sady a nedá na ní dopustit, prý nejlepěí cestovní myška.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    HAWLIS:
    2) Ber :)
    3) Tohle pojisteni bude fungovat dokud ho lide kupuji a nezneuzivaji, pak bude stat za prd.
    Spekulovat o tom kdy se to finančně zlomí a Alza to začne řešit u individuálních případů - no to je na tobě.

    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    DAN_F: čéče tak zrovna tu klavesku sem si rikal, že bych využil nejpravděpodobněji :)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    HAWLIS: Příslušenství vem a klávesnici od tebe za 500 koupím, takže ten replikátor a myš budeš mít zadara :)
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ADAMFC: k tý 950 (za kterou bych s tím příslušenstvím viz níže zaplatil 16,5k) je to pojisteni pouze na kradez na dva roky 1650 a kradez+rozbití je za 3300.
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: co to vůbec stojí, to pojištění?
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ADAMFC: at hledam, kde hledam (i sem se ptal na jejich callcentru), tak nemůžu na nic přijít... fakt zvláštní..
    u krádeže je 0% spoluucasti.. u rozbití 10%... u toho rozbití přímo říkaj, že stačí abych třeba zakopl a telefon si rozbil... oprava / výměna.... vylučujou z toho zapomenutí, ztrátu nebo když mi to někdo ukradne třeba v situaci, kdy se vožeru a usnu na zastávce.
    nevim no.. telefon za 16k uplne rozbít nechci a bohužel se mi to povedlo u 920... ta šla na zem jednou a po prvé a hned display pápá...
    takže v mém případě by se to už vyplatilo. nadruhou stranu - vyřešil sem to pouzdrem a 925 spadla tisíckrát a je celá furt...
    plánovat se mi nic takovýho nechce, ale kdo by neměl radost, když měsíc před koncem toho pojištění by tel. spadnul z balkonu na beton...
    otázka je, na kolik to budou řešit a snažit se dokazovat pojistný podvody...
    ADAMFC
    ADAMFC --- ---
    HAWLIS: no, to je další věc. Já jim nevěřim ani nos mezi očima. Protože bych čekal, že to lidi začnou okamžitě zneužívat. Jak řikáš - za půl roku na ten telefon šlápnu, abych dostal novej
    HAWLIS
    HAWLIS --- ---
    ADAMFC: dík.
    no já si spíš říkam, že bych za dva roky na ten telefon šlápnul (nebo jinak rozbil.....naschavl) a podle jejich podmínek bych za 10% spoluucasti dostal novej / love zpět...
    pak bych s říkal, že se to skoro vyplati... ale cekam, že to nepude, že tam bude nějakej háček v tom no...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam