• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MITTRADarkspore
    GAF
    GAF --- ---
    Ahoj lidi, chápu to dobře, že betu jsem zaspal?

    Stáhnul jsem si jí už asi před měsícem, ale začal hrát = šel začít hrát až dneska. A chce to klíč a já si nepamatuju, že by o klíči předtim mluvili.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Vesmes to clovek rozjede i na Mobilech soucastne generace teoreticky vzato.

    Darkspore System Requirements FOR WINDOWS XP
    * 3.0 GHz P4 or Intel® CoreTM 2 Duo 2GHz or equivalent or faster
    * 2 GB RAM
    * A 256 MB Video Card with support for Shader Model 3.0
    * The latest version of DirectX 9.0c
    * Microsoft Windows XP Service Pack 3
    * Up to 10 GB of hard drive space
    * Broadband Internet Connection Required

    Darkspore System Requirements FOR WINDOWS VISTA
    * 3.0 GHz P4 or Intel® CoreTM 2 Duo 2GHz or equivalent or faster
    * 2 GB RAM
    * A 256 MB Video Card with support for Shader Model 3.0
    * Microsoft Windows Vista Service Pack 2
    * Up to 10 GB of hard drive space
    * Broadband Internet Connection Required

    Darkspore System Requirements FOR WINDOWS 7
    * 3.0 GHz P4 or Intel® CoreTM 2 Duo 2GHz or equivalent or faster
    * 2 GB RAM
    * A 256 MB Video Card with support for Shader Model 3.0
    * Up to 10 GB of hard drive space
    * Broadband Internet Connection Required

    LANDSER
    LANDSER --- ---
    ahoj mám dotaz jestli je to náročná hra ale spore rozjedu v poho akorát nevim jestli rozjedu i tohle:) dík
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ja si to prosim zakoupil dva dny zpatky takze je nted jsem se dostal do 5.1 a 4.2 az 4.4 jsem chainoval [ Max 3 chain momentalne ] nekolik krat pro loot , diablo deformace. Ale vzhledem k tomu ze travim 50% cas uv editoru lepenim veci na potrovry a 50% casu ve hre , tak mi to chvilku potrva, hlavne v nekterych lokacich kdy zacne hrat dobry ambient zustanu stat a poslouchat. Popripade koukam jak hezky mapa vypada. Takze me to chvili potrva se dostat nekam dal.

    Ale jsem rozhodne s hrou spokojenej. Verim ze ve dvou popripade ve trech to muze byt jeste zajmavejsi ale ja se zatim spokojim I se singlem.

    O elitach v Darkspore muzeme pomlcet , Carpace + Regenerative a mas vystarano o zabavu na delsi dobu.

    Co se tyce mixu itemu nebudu komentovat, pral bych ti videt meho Lumina kterej ma capnutou jak STR tak Mind tak Dex protoze mam na nem rare nesmysly co maji proste vsechno.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    KONDIK: Chain misí a celý způsob zvyšování šance na odměnu je podle mě jedna z nejlepších věcí na hře vůbec. Nezkoušel jsi chain napříč obtížnostmi? Brzo dosáhnu na upgrade "chain unlimited" a možná by stálo za to si naplánovat delší chain už z první obtížnosti a zakončit to někde u aktuální pozice v druhé.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Tak první obtížnost je úspěšně za náma a přišel čas na item hunting na začátku druhé.

    Docela zajímavý je rozdíl mezi náročností na single a v multiplayeru. V singlu s trochou nadsázky stačí jít s nahozenou dmg aurou a sbírat předměty, v multiplayeru vás v té samé úrovni vyndají dva šikovně namixovaní elite mobové. Ale aspoň je o čem na sebe pořvávat na skypu :)

    Systém automatického generování itemů bohužel zdá se funguje i na purified items (obdoba unique z Diabla) a často je mix nelogický (neexistuje hrdina, pro kterého by polovina vlastností z itemu byla nějak zvlášť užitečná) a nezbývá než držet si palce, že ta správná kombinace vlastností padne příště.

    Každopádně je to přesně takové, jaké jsme to očekávali, a to je dobře, protože naše očekávání byla vysoká :)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Ikdyz jsem se bete moc nevenoval, do Live verze jsem sel instatne , jelikoz mi chybela hra tohodle stylu a Deathspank a Torchlight nepovazuju za dostatecne ozivovani zanru.

    Zatim docela spokojenost , jelikoz jsem od toho nic necekal jsem prijemne pobaven a jsem rad ze muzu donekonecna pro gear farmit urovne, chainovat si je , lepit si ruzne hrdiny a eventuelne az je zemne powerhouse prejit na dalsi urovne a zjistit ze jsem powerhousoval zbytecne.

    A tak to mame radi.
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Tak asi nejzásadnějším zjištěním bylo potvrzení našeho dohadu z bety o fungování dělby lootu z coop hry:

    1) O každý item se rolluje, zapomeňte na ninja-looting. Probíhá to zcela automaticky, nezdržuje hru.
    2) Je jedno, kdo sbírá DNA. Na konci mise máte všichni stejný přírůstek. Tady nevím jestli není nějaká přepočítací rovnice, protože v betě při hře dvou dost odlišných levelů dostal vyšší level o pár procent navíc, ale stejně to nebylo nic zásadního.
    3) Stejně fungují kapsle s health a power. Ať to sebere kdokoliv, efekt se projeví na všech hráčích (a vašich zrovna neaktivních hrdinech rovněž).
    4) Jediné, co sbírá každý za sebe a můžete si tedy navzájem krást, jsou ty bonusové tokeny na jednu misi.

    Výhody jsou jasné: jedná se velmi nekonfliktní řešení, kdy se spoluhráči nemají o čem pohádat. Na druhou stranu to okrádá hru o docela zajímavou dimenzi debat, kdo potřebuje "to hustý oranžový kladivo" víc :)

    Co mě ale přímo děsí je, že jsme zatím nenanšli způsob, jak si vyměňovat (rozuměj obchodovat) předměty. Doufám, že je to jenom velmi pozdními hodinami, kdy se konečně dostávám ke hraní, a leností číst manuál a ve skutečnosti je na to tlačítko přes půl obrazovky hned v úvodním menu :)
    MITTRA
    MITTRA --- ---
    Otevřená beta vypadala velmi zajímavě, tak uvidíme, jak dopadl finální produkt. Dnes se chystáme poprvé otestovat online multiplayer, takže pak nahodím nějaké první dojmy.

    Pokud najdete nějaké zajímavé odkazy na wiki stránky o Darkspore apod., hoďte je sem prosím, přidám je do záhlaví.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam