• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYSHAAKTerraria
    Toto fórum skutečně není pro milovníky bezobratlých živočichů, plazů či obojživelníku...



    HomePage hry: http://www.terraria.org/

    Detailní informace najdete na stránkách http://terraria.wikia.com/wiki/Terraria_Wiki

    Myshaakův nyx server (GAIA):
    IP: 78.108.106.167
    port: 7777 (standard)
    pass: na požádání, budu chtít slyšet: "Ano, pravidla jsem četl"...
    rozbalit záhlaví
    MARWINLIN
    MARWINLIN --- ---
    PANIKA: Asi zalezi take jestli hrajes pouze single nebo take multiplayer :) A pak jeste i na lidech ktery to hrajou pripadne stebou.
    PANIKA
    PANIKA --- ---
    jak dlouho uz vas to bavi? me to tak nejak po rekneme tejdnu intenzivniho hrani preslo.. jako asi cokoliv krome falloutu :)
    CCHLAPEC
    CCHLAPEC --- ---
    1.0.5 is out!
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    YouTube - ‪Alchemy is Fun! - Terraria 1.0.5 Preview‬‏
    http://www.youtube.com/watch?v=w1EgEnivvkY
    JAPAN
    JAPAN --- ---
    EZEE: to ne,všeho je dost, jen to chvilku potrvá :)
    EZEE
    EZEE --- ---
    ajaj..chces nejakoou korunku donate?
    JAPAN
    JAPAN --- ---
    JAPAN: takže server nenabíhá, jen problikne, čili dřív než za několik dní to nepoběží, musim dát dohromady nějaký železo, nainstalovat a odvést do serverovny
    JAPAN
    JAPAN --- ---
    server nejede, shořel zdroj, vyhodilo to celej rack a další dva servery nenaběhli, takže tam teď jede technik :D
    CCHLAPEC
    CCHLAPEC --- ---
    Hardcore Mode
    I Mentioned it briefly in a tweet, to let everyone know it was on its way. I can verify now that It will be in 1.0.5 and it will offer to those who find themselves wanting more to do in Terraria, an option at just that. Yes, it will be an 'option' and wont be forced on everyone.
    Here are a few things I can say about it.

    Its a Character Based option, so your HCM character can move between servers. Be careful though. As a non-HCM players grief can end your run quite easily
    Its set at character creation and can not be toggled off for that character afterward.
    If you Die, thats it, game over. You must start a new Character at that point. Your world however will not be effected by this. So this means you may start a new HC mode character and utilize the house/chests your last character left behind. You will also see a gravestone where your old character met his fate.
    It really changes the way you play the game, as every action could be your last. Caution is a good thing. Also, There is more of a sense of accomplishment as you play.
    MYSHAAK
    MYSHAAK --- ---
    Já si rád poslechnu názory obou stran, což je doufám patrné i z ankety. Tento klub je o hře Terraria a stejně jako jakákoliv jiná hra má i tato svoje příznivce i odpůrce. Já v klubu vítám obě skupiny. Nechci klub, ve kterém se budou scházet jen samí Terrafanatici, kteří budou za zpěvů titulní melodie křepčit kolem Demon Altaru.

    Není nic horšího než jednostranný pohled na věc, proto prosím Japana, aby nikoho nevybízel k unbooku jen proto, že se mu nelíbí jeho názor. Zelgarin neprudí a svůj názor napsal kultivovaně, což ovšem neznamená, že se s ním ztotožňuji.

    P.S.
    Ještě jsem chtěl dodatečně Japanovi poděkovat za zřízení serveru, ušetřils mi spousty práce, chlape :)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    JAPAN: Ano, tam to samozrejme taky hrozi, ale ja nemluvil o "potrebe stitu" ale o "otravnosti knockbacku".

    K dotazu)

    Pokud sis nevsiml, tak jsem jen odpovidal na zde zverejnene a na me mirene dotazy jinych hracu (EZEE, EZEE a CCHLAPEC) - coz jako inteligentni clovek urcite uznas, je slusnosti. Ani nemam pocit, ze bych to tady kazdy den spamoval neopodstatnenymi hate posty - do tohoto klubu jsem napsal s timto jen 8 postu a jen polovina z nich byla na tema "co se mi na Terrarii nelibi" a to jen proto, ze se na to jiny hrac tady verejne ptal (viz vyse).
    Ani nevybizim ostatni k tomu, aby se na tu strasnou Terrarii vykaslali a hrali neco lepsiho.
    Taky jsem nikdy nerekl, ze tu hru nesnasim. Kdybych ji nesnasel, tak ji nebudu ani zkouset hrat. Jenom me z nekolika zminenych duvodu nebavi natolik, abych v hrani pokracoval.
    Klub sleduji, protoze me zajima, jak se Terrarie vyviji a nechce se mi kvuli tomu sledovat wiki a offic forum (a taky me zajima, kdy s ni sekne zdejsi obecenstvo ^_^).

    Takze ne, neodbooknu si tento klub a budu doufat, ze zdejsi admin nema tak omezeny pohled na vec jako ty - srsly o co ti jde?
    JAPAN
    JAPAN --- ---
    ZELGARIS: to se pleteš, shield potřebuješ až teprve do underworldu, kde tě můžou kopnout impové do lávy.
    Mimochodem, když tak nesnášíš Terrarii, proč si prostě neodbookuješ tenhle klub a nejdeš otravovat ovzduší někam jinam?
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    CCHLAPEC: Je fajn, ze jeden z nevyrobitelnych a vzacnych late game itemu eliminuje knockback, ktery je nejotravnejsi prave v uvodni fazi hry ^_^
    CCHLAPEC
    CCHLAPEC --- ---
    Jen malej dodatek k tomu knockbacku, ve hře existuje item shieldu, který ho po equipnutí zcela odstraňuje.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    EZEE: No prave, mne se nepodarilo na vsechny ty nedostatky zvyknout a navic se porad objevovaly nove a nove. To uz radeji budu venovat cas Minecraft singlu, kde se aspon muzu odreagovat a pockam si na nezabugovanou verzi Minecraft multiplayeru.

    Co me zaujalo (neserazeno podle dulezitosti):

    - je to na prvni pohled alternativa k Minecraftu (i kdyz to defacto neni pravda)
    - je to 2d, takze z principu poskytuje Terraria jine moznosti nez 3d a navic mam 2d hry radeji
    - neni to jen cisty 2d rip-off Minecraftu, ale snazi se nektere veci delat po svem (i kdyz v mnoha ohledech spatne)
    - multiplayer
    - idea eventu typu Blood Moon (na druhou stranu mam z deste v Minecraftu daleko lepsi pocit, nez kdyz je v Terrarii Blood Moon event...)
    - vetsi rozmanitost nez v Minecraftu vanilla verzi (predmety, lokace, nestvury, etc.), ale bohuzel implementovano stylem "Chceme tam toho co nejvice" (a v Minecraftu rozmanitost poskytuje hromada modu a stale hodne aktivni komunita modderu)
    - social item sloty v poslednim patchi

    Proste z meho uhlu pohledu hodne potencialu a zajimavych napadu, ale spatna a ukvapena implementace a realizace. Vydelali na tom ale nemalo penez, tak to pro ne urcite ucel splnilo.
    EZEE
    EZEE --- ---
    ZELGARIS: No pekny teda, napis mi ted jeste co te zaujalo :)) Jo me ty veci taky serou, ale kdyz se ti podari nejaky zpusobem si na to zvyknout a hra te bavi, tak to neresim.
    EZEE
    EZEE --- ---
    ZELGARIS: ty vole prijdu z prace a takovej roman! no jdu na to :)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Jo zapomnel jsem na cervy. Nemyslim ty v pekle, ale ty otravne cervy vsude mozne pod povrchem. Pokud byli navrzeni tak, aby byli otravni a snazili se hrace rozcilit, podarilo se. Nicmene, i kdyz je neco umyslne otravne, porad je to otravne.
    Zlati creeperi, seriously.
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Nasleduji duvody, proc jsem chvili hral a uz nehraju Terrarii, takze pokud vas to nezajima, klidne to preskocte ^_^

    EZEE: Tak ja hlavne jen zkousel, jaky je ten toliko vychvalovany multiplayer a musim rict, ze ve vice lidech to neni spatne, jenze verim tomu, ze v jine, lepsi hre, bych se se stejnymi lidmi bavil vice. Konretne v Terrarii mi ta grafika a ovladani a dalsi veci vylozene kazi pocit z hrani.

    Stale plati, co jsem psal [ ZELGARIS @ Minecraft ] a dnes v [ ZELGARIS @ indie hry - hrajeme levně a hlavně originálně ] s tim, ze muj problem s grafikou a hlavne pak ovladanim postavy se jen tim tydennim hranim na Japanove serveru prohloubil a pridal bych (zopakoval) jeste dalsi poznatky.

    Hlavni problem porad vidim v grafice a pak samotnem ovladani.
    K esteticemu hledisku grafiky se uz ale ani nema smysl vyjadrovat. Ale k ovladani ano ^_^

    Jak uz jsem psal jinde, jedna se o spatny klon ovladani ze hry Super Mario Bros (potazmo SMBX od tvurcu Terrarie) osekany o behani, coz je docela podstatna featurka. Moznost behat by ovladani mohla zlepsit, ale i tak se jedna o ovladani vhodne pro uplne jiny typ hry, nez je Terraria. V Terrarii bych opravdu uvital ovladani s dobrym air controllem jako napriklad v Megaman Zero (link na youtube speedrun, pro ilustraci).

    K tomu bych pak jeste mohl pridat detaily jako:
    - prehnane (i vizualne) high level itemy a to nemluvim jen o tech z traileru. Chapu potrebu designera nejak odlisit zacinajici hrace a zacatecnickou vybavu od te high-level, ale myslim, ze zasel prilis daleko. Jak uz jsem psal jinde, budme radi, ze Notch s Minecraftem ma daleko strizlivejsi pohled na vec, nez tvurci Terrarie, kteri se tam snazi nacpat vsechno.

    - stejny knockback pri zraneni nezavisle na tom, jestli vas zasahe obycejny zeleny sliz, netopyr nebo kostlivec. Toto neni problem u her jako Megaman Zero, kde je perfektni ovladani a air control. Nicmene v Terrarii je to k placi a vedlo to v mem pripade k nekolika zbytecnym a lacinym killum - tim myslim situace, kdy si hrac namisto "Ok, udelal jsem blbost" rekne "Kurva, ta hra si ze me dela srandu".

    - smrt, ktera ve hre nehraje temer zadnou roli (ano, uz jsem si vyslechl, jak jsou penize v Terrarii podstatne, ale jsem zkratka odkojen Ultimou Online, kde smrt znamenala prijit o vsechno, coz dnesni MMORPG hraci odkojeni WoWkem, kde smrt znamena jen docasny postih, poskozeni zbroje a ztratu casti financi, asi nikdy nepochopi). Ale co je daleko horsi je fakt, ze smrt ciha uplne vsude. Jak jsem si s chuti zanadaval v Minecraftu na creepery, tak jsou uplne zlati oproti netopyrum, slizum, kostlivcum, a defacto vsemu, co se vam respawnuje temer za prdeli v tech nejpitomnejsich situacich (a verim tomu, ze cim blize k peklu, tim horsi to je).

    - pouzivani itemu kompletne zkopirovane z Minecraftu, ale s tim rozdilem, ze v Minecraftu ma clovek vetsinou hromadu casu a mista, nez si dany predmet vybere a pouzije (mluvim prevazne o leceni), zatimco Terraria je hekticka a pit lekvary v boji, kdyz si vas nepratele kvuli stupidne prestrelenemu knockbacku prehazuji zleva doprava, zatimco se je snazite zabit (a pri utoceni nejde porade prepnout na jiny item), je vylozene k vzteku. Zase tzv. bad design decision, protoze Terraria je vic emetroidvania nez building sandbox a kdo hral nekdy treba Castlevanii, tak dobre vi, ze tam si hrac mohl hru pekne pauznout, pouzit lecivy lektvar a pak pokracovat, coz v Terrarii nejde. Tim nechci rict, ze by pauzovani slo nejak rozumne aplikovat v multiplayeru, ale namisto kopirovani Minecraftu mohl designer Terrarie premyslet a kdyz uz zmenil tempo hry, tak pridat i hotkey na vypiti lekvaru, ci hotbar fungujici jako v Diablo (zmacknete cislo polozky, automaticky se pouzije).

    - pouzivani kladiva na zdi v pozadi. Verim tomu, ze kazdy z vas, co neco postavil, nelibilo se mu to a pak se snazil ty zdi odstranit si urcite zanadaval, jak nudna a zdlouhava to je cinnost. A proc? Uplne bezduvodne. Ted doufam, ze se nekdo nebude ohanet realitou, pac ze jsou zlate a stribrne predmety/zbrane efektivnejsi nez zelezne ma taky od reality docela daleko.

    - GUI. Neverim tomu, ze existuje nekdo, komu to GUI pripada intuitivni. Rozdil mezi vybranym predmetem a ostatnimi v hotbaru neni temer videt (tyka se i crafteni). Ano v Minecraftu to taky neni reseno nejlepe, ale tam je videt zbran/predmet v ruce postavy, coz se v Terrarrii z nejakeho duvodu nekona (funguje to snad jen u louci a svicek, ale tam to evidentne funguje jen proto, aby byl objekt louc/svicka na obrazovce a mohl tak vrhat svetlo). Pruhlednost inventory a hotbaru je taky na facku, pokud se pohybujete v nejakem komplexu, tak je stezi videt, co je co za predmet, nehlede na to, ze je vsechno strasne prtave. A kolikrat se mi stalo, ze kdyz jsem prehazoval predmety v inventorari, tak jsem se netrefil primo do slotu, ale do toho maleho prostoru mezi sloty, coz vedlo k cemu? Ze postava predmet vyhodi...

    - chybi jakykoliv highlight mista/prostoru kam miri ukazatel. Na to se da zvyknout, ale i tak bych tuto moznost uvital.

    - ingame chat. No tak kdo z vas v tom chatu neco psal, tak dobre vi, ze ten chat je proste vtip a nebo mi to nefunguje spravne. Nez jsme prisli na to, jak napsat otaznik nam trvalo par minut, omezena delka textu je taky vylozene klackem pod nohy k psane komunikaci ve hre, atd.

    CChlapec byl ingame u toho, kdyz jsem si na nektere veci stezoval, takze pokud jsem na neco zapomnel, pridej se ^_^

    No a v podobnem duchu bych mohl pokracovat dale a cim vice novych veci bych v Terrarii objevil, bohuzel verim tomu, ze tim vice by se seznam polozek, proc uz ji nechci venovat ani minutu, rozrostl :(
    CCHLAPEC
    CCHLAPEC --- ---
    Jó Zelgu, měl by ses vrátit. Vylepšil jsem ti bumerang ;)
    EZEE
    EZEE --- ---
    ZELGARIS: aha:) jj hotel stoji, na to ze ten japanuv server je chvilinku tak jste tam docela provedli pekny veci, kazdopadne proc si to smazal?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam