• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYSHAAKTerraria
    Toto fórum skutečně není pro milovníky bezobratlých živočichů, plazů či obojživelníku...



    HomePage hry: http://www.terraria.org/

    Detailní informace najdete na stránkách http://terraria.wikia.com/wiki/Terraria_Wiki

    Myshaakův nyx server (GAIA):
    IP: 78.108.106.167
    port: 7777 (standard)
    pass: na požádání, budu chtít slyšet: "Ano, pravidla jsem četl"...
    rozbalit záhlaví
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    EZEE: Postel to stale neresi?
    EZEE
    EZEE --- ---
    cece to asi nejde jeste
    MAGGOTS
    MAGGOTS --- ---
    Domecek uz mam :) , uz v nem je ten prvni NPC , je naka moznost jak udelat abychc kdyz vypnu hru zacal potom hrat v domecku a ne venku ?
    EZEE
    EZEE --- ---
    MAGGOTS: musis si postavit baracek do nej dat svetlo, stolecek, zidlicku postel a prijdou NPC jukni na wiki tam to je, jinak peklo je dost hluboko!:)
    MAGGOTS
    MAGGOTS --- ---
    Caues , zacal sem tuhle pecicku hrat vcera :) a prvni co me napadlo je se prokoapt do pekla , ale uz kopu jakou dobu a nic :))) , mam dost zlata atd , je mozny si nekde neco koupit ? Plnit naky mise ?
    MYSHAAK
    MYSHAAK --- ---
    No, tak dobrá. Udělám server. :)
    SUMI
    SUMI --- ---
    MYSHAAK:
    já též :)
    EZEE
    EZEE --- ---
    MYSHAAK: urco mam zajem
    CCHLAPEC
    CCHLAPEC --- ---
    MYSHAAK: já bych byl samozřejmě pro, nevím co ostatní.
    MYSHAAK
    MYSHAAK --- ---
    CCHLAPEC: Jestli je zájem zapracuju na tom. Dělal jsem rekonstrukci bytu, jsem rád, že postupně nacházím kartáček na zuby a záložní ponožky. Nějaký volný komp na Terrarii se doufám objeví v nižších řadách beden...
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Pro lidi shnile si kliknout na odkaz ZELGARIS smerujici na twitter hlavniho vyvojare Terrarie.

    Tiyuri Tiy
    Most of the new furniture will now be in 1.0.6! And there's Beer too! Coming early next week.
    https://twitter.com/#!/Tiyuri/status/98895385040396288

    Tiyuri Tiy
    Terraria 1.0.6, most likely dropping early next week!
    https://twitter.com/#!/Tiyuri/status/98894229320892416
    CCHLAPEC
    CCHLAPEC --- ---
    Plánuje se ještě obnova nyx serveru?
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Tiyuri zase hodil na twitter nejake ty svoje itemy...

    http://i.imgur.com/EyhAJ.png
    EZEE
    EZEE --- ---
    dalsi duvod proc se na to vrhnout
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Tiyuri Tiy (@twitter)
    A bit more work in progress stuff, again don't expect this in the next update.
    http://i.imgur.com/xb7gJ.png

    MYSHAAK
    MYSHAAK --- ---
    ZELGARIS: Tak tohle je opravdu skvělý!
    EZEE
    EZEE --- ---
    ZELGARIS: MEGALUXUS!NADHERA!
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Fanart, na ktery jsem narazil na Terraria foru.
    Naprosto luxusni prace ve stylu Zelda Wind Waker (armory naprosto paradni).
    Autorem je Saint11







    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Vcera jsme meli takovou mensi Terraria session ve trech.

    Stale z me strany plati to, co jsem psal drive, nicmene musim uznat, ze par drobnosti uz vyresili:

    - hotkey pro piti lektvaru! - vylozene life saving feature, jen bych ocenil nejaky viditelny cooldown/timer nebo aspon ukazatel "ted jsi vypil lektvar a nemuzes zatim vypit dalsi", coz jde momentalne resit aspon tak, ze budete mit lektvary v hotbaru (kde zabiraji drahocene misto...) - ale urcite + za snahu a pomerne rychlou implementaci teto komunitou zcela logicky vyzadovane featurky

    - infotext pri zvednuti itemu, aby clovek presne vedel, co zvedl, je paradni vec, jen jako spousta featur nedotazena/spatne implementovana, jelikoz namisto textu decentne umisteneho treba na hornim okraji obrazovky, nebo nekde, kde nebude zavazet, ale kde bude viditelny, se text objevi nekolik desitek pixelu nad mistem zvednuti itemu. V hektickych situacich jako je bitva s Eye of Cthulhu za pouziti luku a vubec zbrani pouzivajicich sbiratelne projektily je to krasne neprehledne (nez nekdo zacne argumentovat tim, ze si mame napred sehnat poradny equip a pak teprve chodit na bosse, tak bojovat proti spatnemu gamedesignu pouzitim high level itemu (kdy pak vyse zmineny boss uz neni zadnou vyzvou) je demence - stejny priklad jako knockback a shield)

    zatimco jine ne:

    - vyhazovani itemu z inventory/hotbaru, kdyz nahodou zapomenete zavrit inventory a chcete mysi prepnout na jiny item a to nejlepe item, kterym se strili/miri (grappling hook, luky, guny, Ball O' Hurt, etc.). Neverim tomu, ze nekdo, kdo hral multiplayer tuto nadherne otravnou feature nezazil. V singlu pri "autopause:on" toto neni problem, ale v multiplayeru se pri otevreni inventory hra nezastavi. Asi se na to da zvyknout, ale nemeni to nic na tom, ze se jedna o spatne navrzenou a realizovanou feature, ktera treba pri fullscreenu postrada smysl - inventory sice hraci zabira cast obrazovky, ale ne natolik velkou, aby ho prilis omezoval pri hre, takze je jednoduche zapomenout inventory zavrit (koneckoncu je prirozene, ze chce mit clovek prehled, co ma u sebe). Vede to napriklad k tomu, ze chcete rychle prepnout na nejaky item (napriklad grapling hook) a namisto vyberu itemu item zvednete ze slotu a pri naslednem mireni/strileni napriklad ve viru boje nebo v pripade hooku pri padu z vysky item vyhodite z inventory => obvykle nasleduje smrt a samozrejme ztrata itemu.

    - propadavani itemu mezi sloty v inventory/hotbaru aneb demonic bow udelal papa a skoncil na dne nejakeho podzemniho jezera (nastesti za asistence kolegu jsme ten luk zachranili)

    - neefektivni prizpusobeni GUI fullscreenu (krom fixovani prvku na okraje obrazovky), tyka se zejmena crafting GUI, kdy i na fullscreen vidite jen maximalne osm vyrobitelnych itemu a prostor pod crafting GUI je nevyuzity

    - zatim defacto nulova modifikovatelnost GUI krome barvy kurzoru...

    - pochybne kodovani v chatu a omezeni delky textu (pochybnym myslim, ze otaznik jsem kombinaci SHIFT + klavesa vedle backspace jeste nikdy drive nepsal)

    - nemoznost dostat se na jakekoliv settings (i treba jen zeslabit hudbu/zvuky, zmenit nastaveni klaves) behem hry, clovek musi opustit svet, provest zmeny a zpatky se pridat

    - neukladani posledniho IP pri multiplayeru

    - pohyb postavy, etc.

    Aspon propadavani itemu v inventory/hotbaru je prislibene do dalsiho patche, stejne tak vizualni odliseni inventory od truhel a od equipu (ale uz ne hotbaru od inventory a videtelne odliseni aktivniho itemu od ostatnich, ale treba od oznameni zmen dojde i k tomu).

    Tak a pres vsechny nekolikrat zminene nedostatky, ktere me dokazou od hry odradit a ktere me od singleplayeru a hrani na verejnem serveru i odradily, me vcerejsi session bavila.

    Jenze to bylo zpusobeno zejmena tim, ze jsem hral se slovakama se zapnutym voice-chatem (srsly, mam slabost pro slovenstinu ^_^), hrali jsme jen ve trech (takze zadne pobihani random hracu, kteri kurvi na co sahnou), teprve jsme "objevovali" taje Terrarie bez high-level itemu (v podstate nove postavy) a prestoze jsme si casto hrali kazdy na svem pisecku aspon misty jsme postupovali kooperativne.

    Rikam to zejmena proto, ze voice-chat se slovakama je aspon pro me zaruka zabavy i kdybychom hrali piskvorky (obecne voicechat dokaze zlepsit pozitek z jakekoliv coop/multiplayer hry, ale tak to je takova common knowledge) a taky jsem presvedcen, ze cca po tydnu podobnych session uz ta hra nema v podstate co nabidnout a grindovat/hledat vsechno zas a znovu (i.e. radoby replayabilita), nevim nevim, pro me to zkratka nema ten appeal jako Minecraft, kde zacali decentne bez hromady featur a clovek se tesi na kazdou dalsi drobnost, kterou pridaji (pravidelne spolecne s cca 20+ game crashing bugy ^_^).

    K obsahu a memu tvrzeni ze za tyden uz nic dalsiho hra nenabidne - par dni zpatky jsem procital Terraria wiki a z toho, co mame, jsme objevili/ziskali kolem 50% toho, co Terraria v soucasnosti nabizi a to v ramci nejakych osmi hodin - coz na druhou stranu neni na 9,99 EUR malo, pokud mate s kym hrat.

    Navic, jak uz jsem postoval nize, to vypada, ze namisto pridavani dalsiho obsahu se snahou nacpat do hry vsechno mozne (tomas3333 pri hre nekolikrat pomerne jednoznacne a s nadsenim ocenil pridani netopyru) se v dalsich par patchich soustredi na polish cele hry - a to je presne to, co Terraria v soucasnosti potrebuje.

    Anyway uz se tesim na dalsi (a snad tentokrat i kratsi) session ve stejnem slozeni.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam