• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    INF1466Star Wars: The Old Republic™ - You were deceived!
    INF1466
    INF1466 --- ---
    POMPO: jo Bohemii potkávám hodně často jako enemy na Ilumu a jsou slušně organizovaný
    KURE
    KURE --- ---
    INF1466: blby je ze je pravdepodobnejsi ze by se populace vic vyhrotila, nez srovnala :D (viz aion a jeho volna migrace lidi)

    to by muselo bejt spojeny s nejakym mechanismem kterej by zvyhodnoval slabsi stranu
    PELENDUR
    PELENDUR --- ---
    jestli něco tak bych asi přivítal možnost migrace mezi serverama než mezi frakcema. Celkem by mě nevadilo třeba strávit 2-3 měsíce na LoLu a pak odtamtud zděšeně prchnout na RP server a až bych si začal kousat nehty z věčného rp tak přejít třeba za lidma z kyberie...
    PELENDUR
    PELENDUR --- ---
    INF1466: to bych svojí guildu pak viděl jako skupinu pirátů s top gearem co by si jednotlivé frakce museli najímat kdyby něco chtěli. V zásadě dobrý nápad ;) Uvidíme jestli to zavedou.
    POMPO
    POMPO --- ---
    PELENDUR:
    Dik, vokouknu tyhle 2 pro zacatek.
    Zatim nejsme k nicemu rozhodnuty. Jenom sme domluveny ze se porozhlidnem...
    PELENDUR
    PELENDUR --- ---
    POMPO: co si pamatuju tak na LoLu je Bohemia - což jsou hodně fajn lidi - hrál jsem s nima Warhammer Online a bylo to super. Pak je tam Animae Fidelis nebo tak nějak což je asi největší guilda na serveru. Zbytek menších guild bohužel neznám neb se tam nevyskytuji.
    POMPO
    POMPO --- ---
    Z jineho soudku. Hraju na LoL. Zkraje Guilda dobry, byli aktivni lidi a vsecko.
    Ted je nas aktivnich tak 8 a to stridave. obcas se domluvime na HM nebo neco, ale spis vyjmecne, je nas malo.
    V guilde jsme vecer pravidelne online tak 4-6/8 nas aktivnich + zbytek guildy (40 memberu + vedeni tak nejvejs 2-3)...
    Nebyla by na LoL za Republiku nejaka funkcni guilda co by pripadne vzala tak 8 aktivnich lidi? Vesmes 50 casual. Pravidelny chozeni na raidy od nas asi nejde cekat, ale obcas bysme si neco strihli, PvP chodime, ranky kolem 30, HM bysme chodili, TS mame i vlastni...
    Vek jsme 25-35.
    INF1466
    INF1466 --- ---
    PELENDUR: že by třeba celá guilda přešla aniž by všichni museli dělat nový postavy a famrit znova equip?
    PELENDUR
    PELENDUR --- ---
    LAAZI: hlavně nevím jak by nám to vyřešilo problém s nevyrovnanou populací serverů což byla věc o které jsme se bavili ;) Vidím to jako sice pěknou featurku do budoucna - navíc nevím jak by se to pořešilo s případným datadiskem.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    POMPO: A kdyz by prebehnul imperial agent, je z nej smuggler? Jako free faction change by urcite nebyla spatna feature, kdyz uz tam ty dve frakce teda maj. Ale obavam se, ze pokud neco takoveho udelaji, tak si vezmou priklad z nejmenovane hry pro predskolni mladez abude se za to platit .)
    POMPO
    POMPO --- ---
    LAAZI:
    Mohlo by jit prebehnout po storyline nakonci.
    Klido nejakej tezkej Q + 5kovy hodnoceni u opacny strany...
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    ULRIK: Jako ono by to slo udelat dynamicteji i v ramci univerza Hvezdnych valek. Jakoze by sis moh vybrat na ktere strane ted stojis, mohl bys pripadne "zradit", pracovat pro obe strany, stat mimo...
    Konkretne ve SWTOR teda asi ne, ty story lajny by se s pripadnou zmenou strany vyporadavaly asi dost spatne, to by musela bejt uplne jina hra.
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    CARB6N: ten bug mam taky a funguje zouzel i na weekly operace a flashpointy a to i na HM, docela opruz
    POMPO
    POMPO --- ---
    PELENDUR:
    Co rikas je blbost.
    V jakymkoliv systemu muzes mit stretavaci (PvP) oblasti, oblasti pro vsechny naraz a instance.
    v LA2 napriklad sice vznikaly vetsi frakce, ale jak uz to byva, lidise rozhadaj a frakce se rozpadne.
    Navic ty si muzes vybrat, kdy se ke ktery frakci pripojis a zucastnis se tak aktivne politiky na serveru nebo nepripojis. A to dynamicky. Hra tak ma o nekolik urovni vic nez slabe hodni vs zli.
    PELENDUR
    PELENDUR --- ---
    ULRIK: eve jsem bohužel nikdy pořádně nehrál - vím že to tam nějak dobře funguje ale to už je svou mechanikou spíš svět kde můžeš fakt dělat skoro všechno ;) a proto je to i relativně komplikované.


    AVATAR: tak takové hry jsou. Běž je hrát a nefňukej tady kde to tak nejni a nebylo to tak zamýšleno od začátku... ;) Věděls do čeho jdeš. :)
    PELENDUR
    PELENDUR --- ---
    POMPO: ne nevzniklo - protože swtor je postavený úplně jiným způsobem. Tady za to že jsi v té menší frakci nemáš žádné postihy naopak imho dostaneš i nějaké bonusy (pokud tě baví pvp tak ho hraješ pořád, pokud ne tak nechodíš kam nemáš) a naopak jsou trestány ty větší frakce což je imho dobře a ve vámi navrhovaném systému to je vždy přesně obráceně.
    ULRIK
    ULRIK --- ---
    PELENDUR: Což samozřejmě není blbost. Tyhle hry maj dynamickej vývoj politiky a je to zábavný. Mělo to L2, má to EVE, maj to další a funguje to skvěle.

    ...ale u SW by to moc nešlo, to je prostě svět založenej na dualitě, vždycky je tam hodnej a zlej, mno... Takže absence toho mi tu nevadí.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    POMPO: nejlepsi to bylo v uo... 75% neutralu, 20% order nebo chaos (zadni hodni nebo zli), 5% PK (vyvrhelove, co nemohli do mesta). Kazdej mohl komunikovat s kazdym, kazdej mohl napadnout kazdyho.
    POMPO
    POMPO --- ---
    PELENDUR:
    Coz tady nevzniklo? Imperium ma asi tak 2nasobek charu co Republika.
    A to, ze tu ma kazdy svuj kousek je zpusobeno jen tim, ze se ty frakce potkavaj jen na umezene casti hry.
    PELENDUR
    PELENDUR --- ---
    KURE: což je imho blbost - koukni se na hry které to tak maj - dark age of camelot nebo WoT (myšleno clan wars mapa) - v obou případech vznikne jedna dominantní frakce okolo které se točej malé sarančata které se snaží urvat si svůj kousíček. Sem tam se stane že vzniknou dvě tři velké frakce které proti sobě bojujou ale stále je to dost nuda.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam