• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHANKETY nyx :: pripominky uzivatelu
    rozbalit záhlaví
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    TOXICMAN: a nesmi se smat, jako kdyz koza chcije na plech..
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    TOXICMAN: pouze v pripade ze ma tak odporny, slizky a nelidsky hlas jako nas domaci nebo Vit Barta..
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    [SERVER ERROR]
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    MINERWA: pocitam i lety do 4000 za ucelem nasledneho vyskoku, jinak 4
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    MATHEW_ER: Třeba má ten lichej let jenom vyhlídkovej v Andule.
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    MATHEW_ER: sem letěla právě zpět ;)
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    MINERWA: tos' neletela zpatky?
    4PTO
    4PTO --- ---
    MINERWA: Dopravnim letadlem teda :)
    INSEQUI
    INSEQUI --- ---
    ELLTY, 87HIGHFLYER, a další... : Nerozhoduje značka letadla, problem je v tom že nízkonákladovky kupují většinou starší stroje vyřazené od velkých společností které kupují zpravidla nové stroje, šetří se i na servisu a běžné údržbě, nemění to ale nic na tom že sebevětší šlendrián by měl být v čas odhalen a i nízkonákladovky podléhají přísným kontrolám a v momentě zjištění nějakého vážného pochybení můžou dostat zákaz létat. Možná nehoda by musela být (a většinou je) souhrou víc náhod a selhání lidského faktoru.
    MINERWA
    MINERWA --- ---

    Kolikrát jste letěli?

    145 hlasy od 145 respondentů

      87HIGHFLYER
      87HIGHFLYER --- ---
      MUI: ne o air asia akutečně nemluvim:)
      SIMSA
      SIMSA --- ---
      MYSKAZBRISKA: Nemam strach, ale bezne neletam, letel jsem trikrat v zivote...
      87HIGHFLYER
      87HIGHFLYER --- ---
      V rámci evropy, usa a prověřených aerolinek jihovýchodní asie není z hlediska bezpečnosti rozdíl mezi low-cost a premiovým dopravcem. Tečka. Diskutovat se o tom dá jinde po nyxu:)
      ZUZKAOU
      ZUZKAOU --- ---
      ESTEN: No na to, kolik se po evropě a nebo kontinentální v USA uskuteční low-cost letů, tak nějak nepadaj. Padaj především ruský a to navíc spíš soukromý.

      Jo a vládní polský speciál (sic).
      ESTEN
      ESTEN --- ---
      NYKRUK: nemyslim, lowcosty maj proste uplne jinej business model (mj. diky jiny cilovy skupine zakazniku). Pristup "jsou levnejsi? tak to urcite museli neco osidit" je trochu mimo i pri nakupu rychlovarny konvice, natoz pri hodnoceni aerolinek...
      SWATKA
      SWATKA --- ---
      NYKRUK: na servisu ? neblázni na pražském letišti nemůže odletet žádné letadlo bez dukladné prohlídky .... nevim jak je to na ostatních letiš.
      NYKRUK
      NYKRUK --- ---
      87HIGHFLYER: Nízkonákladovky můžou být nízkonákladové např. díky tomu, že ušetří na servisu strojů a na zázemí.
      ELLTY
      ELLTY --- ---
      87HIGHFLYER: ja taky nerikam, ze je to racionalni.. ostatne to bych asi nesedla do auta.. ale jinak jsem myslela airbusy na dlouhe vzdalenosti, laicky: takove ty velke.. ty jsem jeste u nizkonakladovky nepotkala.
      87HIGHFLYER
      87HIGHFLYER --- ---
      ELLTY: nevědomost je sladká;) ty tvoje nízkonákladovky lítaj ve většině případů se stejnejma airubsama jako normální dopravci.
      ELLTY
      ELLTY --- ---
      MYSKAZBRISKA: to neni ani tak strach z letani, jako spis z letadel.. v rozkvedlany nizkonakladovce se citim ponekud hure nez v Airbusu
      MYSKAZBRISKA
      MYSKAZBRISKA --- ---
      [SERVER ERROR]
      ZUZKAOU
      ZUZKAOU --- ---
      [SERVER ERROR]
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam