• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ALESHANKETY nyx :: pripominky uzivatelu
    rozbalit záhlaví
    SKYRAY
    SKYRAY --- ---
    NELLAS:
    ALEXIS:
    Prectete si nejdriv poradne, co pisu, pac vase reakce tomu neodpovidaj. Aktualne firemni kulturu studuju v komplexnejsim rozsahu, tudiz si nic nevytahuju z paty. High 5.
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    SKYRAY: To, jestli je nekde formální prostředí přece nedělá z lidí roboty bez vlastní agendy.
    Známý dělá ve staré zavedené velké firmě, kde je velmi formální prostředí, hodně se dbá na hierarchii a "úctu k šedinám", ale pomluvy jedou furt, za zavřenými dveřmi, na cigáru, u kafe. Včetně dohadů jak se konkrétní lidi dostali na svou pozici. Zaměstnanci jsou staré konzervy, které z každé změny dělají tragédii.
    V neformálním prostředí prostě můžu u kávovaru potkat ředitele a normálně se ho na věci zeptat, bez toho, abych řešila nějaké dohady. U změn si zafrfňáme, více méně formálně, a karavana jede dál.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    SKYRAY: Podle mě na to formálnost vi neformálnost nemají vliv. Třeba naše firma je hodně neformální a změny se dějí v jednom kuse. A plno lidí je tam dlouhé roky.
    SKYRAY
    SKYRAY --- ---
    NELLAS: Ja netvrdim, ze formalnost zabrani pomluvam. Tvrdim, ze neformalni prostredi ma k tomu podstatne lepsi podhoubi. Co se otevrenosti tyce, mela jsem na mysli firemni zmeny. V neformalnim prostredi budou lidi vic pindat a nebude se jim chtit z jejich komfortni zony.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    SKYRAY: Můžeš to nějak rozvést? Jak formálnost zabrání pomluvám a zvyšuje otevřenost?
    HOWKING
    HOWKING --- ---

Co si myslíte o lidech, co otravuji s vánocemi už v půlce listopadu?

27 hlasy od 27 respondentů

HEJSEK23
    HEJSEK23 --- ---

Kolik vánočních dárků v průměru nakoupíte?

51 hlasy od 51 respondentů

HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---