Máte někdo zkušenosti s reklamacemi na aliexpressu? (tl;dr verze pod čarou)
Už jednou jsem reklamoval sluchátka, z nichž jedno hrálo o dost míň nahlas, než druhé a v podstatě jsem měl možnosti:
a. poslat jim ten bazmek zpátky za full refund (hahaha)
b. přistoupit na jejich podmínky
Mám za to, že ve chvíli, kdy to posílají, tak začíná běžet ochranná lhůta, ve které je možnost otevřít dispute v případě, že:
- zásilka nedorazí
- výrobek dorazí poškozený
Ochranná lhůta ale končí tím, že uběhne stanovená ochranná lhůta, nebo že nahlásím, že jsem předmět dostal a ohodnotím prodejce. To je trochu matoucí protože mi to nabízí hodnocení prodejce, ale ne předmětu. Já jsem to v tomto případě udělal a myslím si že to byla chyba, následně jsem teda poslal zprávu prodejci a pak jsme se právě handrkovali o každej cent, tak jsem zkoušel, co z nich teda vytřískám a nějak nadšenej jsem z toho procesu nebyl...
_______________________________________________________________________
Jedeme dál - teď mám doma dva kabely - hodnota nulanula prd ale oba dorazily ve stavu na vyhození. Otevřel jsem dispute, oba prodejci zareagovali podle očekávání dost podobně - prosí o stažení dispute, ohodnocení 5 hvězdama a slibují, že potom pošlou full refund. Můžu jim věřit? V té normální poprodejní komunikaci mají celk
Mám za to, že když zavřu dispute, tak už nebudu mít možnost otevřít nový. A eskalovat ten problém k posouzení na aliexpress lze jen přes dispute a ne normální poprodejní komunikaci u objednávky... Tudíž je to jen o důvěře?