JIRI_CZEK: Dvakrát jsem ukončil dispute bez vyřízení. Jednou zboží nepřišlo, po dispute (že zboží nedorazilo) projce slíbil, že to pošle znovu hned jak ukončím dispute. Tak jsem naivně dispute ukončil. Prodejce mi sice napsal, že zboží odeslal znovu, ale to opět nepřišlo, prodejce se sice dušoval že to odeslal, ale pak se se mnou dál nebavil, přestal odpovídat na zprávy a dispute už nešlo znovu otevřít. Mohl to sice odeslat, ale to nezjistím.
Podruhé vykuk číňan po dispute že zboží nepřišlo chtěl číslo paypal účtu, že mi tam po ukončení dispute převede peníze zpátky, aby neztratil hodnocení. Naivně jsem poslal paypal a dispute ukončil. Peníze nikde, číňan párkrát otočil přeslušněnou zprávu, že peníze na paypal poslal, neví proč nedorazily, nechal si asi 3x znovu přeposlat číslo účtu a pak mi přišlo že odpovídá automat dokola stále totéž.
Už jim nevěřím. Jestli někdo po ukončení dispute něco vrátili nebo poslali znovu, ať se pochlubí. Neznám nikoho takového. Korektní jsou, slovama se snaží jako že ti vyhoví a že je jim všechno strašně líto, že to není jejich chyba, ...