• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHARINGANOnline nakupování ze zahraničí || rady a tipy, slevy a akce, placení
    SURI
    SURI --- ---
    Prosím, nemáte někdo zkušenost s tímhle obchodem www.sneakersales.co.uk ? Kamarádka si tam objednala boty, ale jediné co jí přišlo, bylo potvrzení o platbě, ale jinak nic (třeba potvrzená objednávka). Myslí si, že naletěla.. díky.
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    hmm tak DPDko mi DPH vymerilo....navic evidentne balik sel nesmyslne do cech a nasledne do anglie, kde mi vymerili DPH,t akze zdrzeni, priste zkusim asi tu postu spis
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    BUNDA: jo o té jsem slysela....
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    CMLKA: DHL u té je DPH skoro 100%
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    prosim vas, kdyz chci risknout neplaceni DPH je lepsi vybrat dopravce nejakeho nebo poslat postou? respektive je u nekoho temer 100% zaruka, ze mi to DPH vypocitaji? Nebo se v obou pripadech muze stat, ze to projde?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    RUM:
    Taky mam ještě dva balíčky na cestě a jedna věc mi došla rozbitá, tak mi posílá další...
    RUM
    RUM --- ---
    mam objednáno něco přes ali z 11.11. a dodnes čekám... postěžoval jsem si obchodníkovi a jeho reakce:

    Dear ***
    I'm sorry this parcel hasn't arrived, I also very sad
    Since November, transportation become very slow global delivery from China, the longest delivery time more than before
    We learned from China post logistics company in the world, this is because this year China's delivery volume doubled than before, and transportation power and resources did not improve, this is a very bad problem, but we cannot solve the again
    Together we wait a few days again? This time really is too slow
    Joel

    Achjo... poslední šanci, kdy to může být předáno jako dárek pro danou osobu bude v úterý
    JIRI_CZEK
    JIRI_CZEK --- ---
    díky za reakce

    ROUMEN: jo ta posledni věta docela sedi - ten podlézavej přístup mají asi nějak naučenej a občas z toho seru cihly :)
    KOC256:

    u mě se to vyvrbilo tak, že v neděli večer to jeden vzdal - nestihnul jsem zareagovat přes víkend - a peníze mi poslal zpátky. ten druhej dispute jsem teda ze zvědavosti ukončil a napsal jim, že očekávám, že vytlačej love. napsali mi dneska, ať pošlu paypal mail a pošlou refund, nebo že si můžu vybrat něco u nich... tak dám potom vědět jak to dopadlo
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ROUMEN: No psal jsem nize ze jen jednou jsem mel problem jinak ok. Stahl jsem a zbozi dorazilo.
    ROUMEN
    ROUMEN --- ---
    JIRI_CZEK: Dvakrát jsem ukončil dispute bez vyřízení. Jednou zboží nepřišlo, po dispute (že zboží nedorazilo) projce slíbil, že to pošle znovu hned jak ukončím dispute. Tak jsem naivně dispute ukončil. Prodejce mi sice napsal, že zboží odeslal znovu, ale to opět nepřišlo, prodejce se sice dušoval že to odeslal, ale pak se se mnou dál nebavil, přestal odpovídat na zprávy a dispute už nešlo znovu otevřít. Mohl to sice odeslat, ale to nezjistím.
    Podruhé vykuk číňan po dispute že zboží nepřišlo chtěl číslo paypal účtu, že mi tam po ukončení dispute převede peníze zpátky, aby neztratil hodnocení. Naivně jsem poslal paypal a dispute ukončil. Peníze nikde, číňan párkrát otočil přeslušněnou zprávu, že peníze na paypal poslal, neví proč nedorazily, nechal si asi 3x znovu přeposlat číslo účtu a pak mi přišlo že odpovídá automat dokola stále totéž.
    Už jim nevěřím. Jestli někdo po ukončení dispute něco vrátili nebo poslali znovu, ať se pochlubí. Neznám nikoho takového. Korektní jsou, slovama se snaží jako že ti vyhoví a že je jim všechno strašně líto, že to není jejich chyba, ...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    JIRI_CZEK:
    jen jednou jsem mel s nimi problem bez dispute po ochrane lhute. jinak vzdycky OK.

    Jednou me zadal o stazeni dispute, ale ja si toho nevsiml a stejne refundoval... protoze asi musel no... az mi ho bylo lito :)
    JIRI_CZEK
    JIRI_CZEK --- ---
    DRAGON: jj oni to hrajou na tu notu ze potrebujou furt dostavat top hodnoceni a ze kdyz pristoupi na muj dispute, tak jim to zhorsi to jejich "skore" u aliexpressu. ja si jenom rikam jestli to neni naka vychcanost, jde mi predevsim o princip, protoze v tech reklamacich moc chodit neumim a rad bych mel jasno az budu nekdy treba objednavat neco co uz stoji nejaky penize...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    JIRI_CZEK: trosku nechapu. Proste mas ochranou lhutu dejme tomu 40 dni, do ty doby mas moznost budto nahlasit ze zbozi prislo jiny nez dle popisu / rozbity / neprislo. Po ty lhute mas smulu. Pokud jsi otevrel dispute, ze ti zbozi prislo poskozeny, tak ti maj poslat novy. Ja to delam tak, ze requestnu refund. Aspon u tech prodejcu, u kterejch sem nakupoval, to tak fungovalo. A az mi prijde refund, tak to kupuju znova.
    JIRI_CZEK
    JIRI_CZEK --- ---
    Máte někdo zkušenosti s reklamacemi na aliexpressu? (tl;dr verze pod čarou)

    Už jednou jsem reklamoval sluchátka, z nichž jedno hrálo o dost míň nahlas, než druhé a v podstatě jsem měl možnosti:
    a. poslat jim ten bazmek zpátky za full refund (hahaha)
    b. přistoupit na jejich podmínky

    Mám za to, že ve chvíli, kdy to posílají, tak začíná běžet ochranná lhůta, ve které je možnost otevřít dispute v případě, že:
    - zásilka nedorazí
    - výrobek dorazí poškozený

    Ochranná lhůta ale končí tím, že uběhne stanovená ochranná lhůta, nebo že nahlásím, že jsem předmět dostal a ohodnotím prodejce. To je trochu matoucí protože mi to nabízí hodnocení prodejce, ale ne předmětu. Já jsem to v tomto případě udělal a myslím si že to byla chyba, následně jsem teda poslal zprávu prodejci a pak jsme se právě handrkovali o každej cent, tak jsem zkoušel, co z nich teda vytřískám a nějak nadšenej jsem z toho procesu nebyl...
    _______________________________________________________________________
    Jedeme dál - teď mám doma dva kabely - hodnota nulanula prd ale oba dorazily ve stavu na vyhození. Otevřel jsem dispute, oba prodejci zareagovali podle očekávání dost podobně - prosí o stažení dispute, ohodnocení 5 hvězdama a slibují, že potom pošlou full refund. Můžu jim věřit? V té normální poprodejní komunikaci mají celk

    Mám za to, že když zavřu dispute, tak už nebudu mít možnost otevřít nový. A eskalovat ten problém k posouzení na aliexpress lze jen přes dispute a ne normální poprodejní komunikaci u objednávky... Tudíž je to jen o důvěře?
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    EXCITE: no jo - japonci trapně napsali pravou cenu na balíček. (objednávám u nich poprvé)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    ZUZKAOU: je ta cena deklarovaná na obou balíčcích na obalu?
    ZUZKAOU
    ZUZKAOU --- ---
    hele ona je nějaká celní dohoda s Čínou? Protože balíček se dvěma pytlíky mači (zelený čaj) z číny přijde normálně bez průtahů (opakovaně a i přes 20 USD ceny), a balíček s tím samým obsahem, ale z Japonska zadržej celníci...
    TABO
    TABO --- ---
    ONASYS: jak jsi to nakonec poslal prosim?
    ONASYS
    ONASYS --- ---
    KOC256: diky, poslu to postou
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ONASYS:
    no pokud to je jako odpovednostni zasilka, tak plati prijemce a pak jsem to posilal normalne pres postu...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam