• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KRYZSKAHULA HOOP - obruč
    DIGITALIS
    DIGITALIS --- ---
    Tulen mel v planu venovat jednu sobotu obrucim....Plus...cca během dvou tydnu....rozjedu sve pravidelne workshopy.....s tím že v případe zajmu uz je možnost volného trénování...bližší info prozatim pošta,az budou znama data rozjedu eventy....
    AAMALI16
    AAMALI16 --- ---
    Zkus se spojit ještě s Luckou .)
    Hula hooping v Praze!
    http://www.hula-hoop.cz/
    VERCA_ZABA
    VERCA_ZABA --- ---
    vyučuje v Praze hoopdance ještě někdo kromě Míši z Hoopmanie? mám svoji obruč, doma si tak trochu vrtím, ale jsem uplný začátečník a Míša má ty hodiny už rozběhlý, takže bych byla totálně pozadu. Díky
    AAMALI16
    AAMALI16 --- ---
    .) není to posmívání .) a slečna bude ještě hodně mladoučká a máš pravdu je to milé...
    J3ST3RK4
    J3ST3RK4 --- ---
    Vim že posmívání je špatné a spíš mi slečna připadá roztomilá, ale když já si to fakt nemůžu odpustit to sem nedát :D :D :D
    Copy:
    Ahoj, ráda bych si koupila takový ten kruh, co si ho dáte do úrovně pasu a potom ,,vrtíte" boky. Je to prý dobré na vypracování břicha. Většinou jsou k dispozici ve školách, ale já jsem ho v žádném obchodě se sportem nesehnala. Doufám, že jsem se vyjádřila alespon trochu srozumitelně. Myslím takové ty barevné kruhy. Nevíte, kde bych ho mohla sehnat?
    AAMALI16
    AAMALI16 --- ---
    Ne nevyprdnu rikam to pokazde a jedu dal, ale ta esteticost se u me nezmeni .)))) jdu prohledat jak je na tom s paskama Polsko???
    Jinak zkouseli jste obruc spokjit svarenim?????
    DIGITALIS
    DIGITALIS --- ---
    AAMALI16: a neni to jen tohle....ale presto, jde li ti o funkcnost (coz vyzniva z iniciacniho prispevku).....pak je paska imo to posledni co hrotit......tze.....nevyprdej se, prosim......jakoze esteticno jasne, ale zase je skoda to kuliva tomu ouplne opustit....