• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRK_R23UDK - Unreal Development Kit / CryENGINE a jine - děláme hry Unreal Engine - tipy, rady, pokec (UE4, UE5)
    CLUSMAN
    CLUSMAN --- ---
    Ahoj vespolek, uplnej blindshot, ale kdyby nekdo potreboval pomoct s vyrobou SFX, nebo implementaci audia v native UE muzeme vam s kamosem pomoct, uvolnilo se nam misto a hledame klienty, pripadny info rad doplnim. Diky a at se dilo podari
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    https://twitter.com/ronanmahonart/status/1642817444384239616
    SLEEPLESS8
    SLEEPLESS8 --- ---
    Unreal Engine 5.2 - Next-Gen Graphics Tech Demo | State of Unreal 2023
    https://www.youtube.com/watch?v=-lkEOEEKYD0
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    FRK_R23: celej ten kanál je velmi zajímavej, díky za share. Týpek dělal ve wetě mocap supervisora a teďka je na nějaký univerzitě na novým zelandu.. má tam spousty zajímavejch věcí
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Holy shit, tohle je pro mě osobně life saver. Nahrávat bez live linku je pecka!

    Importing Live Link Face CSV Data File into Unreal Engine | Community tutorial
    https://dev.epicgames.com/community/learning/tutorials/mJvq/importing-live-link-face-csv-data-file-into-unreal-engine
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Umíte někdo psát kód pro unreal? Kdyztak pošta. Dik.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    GitHub - Viga-Entertainment-Technology/Unreal-LiveLink-for-Blender
    https://github.com/Viga-Entertainment-Technology/Unreal-LiveLink-for-Blender
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    kolega znovu zkoušel něco v UE. Nic není animovaný, boty jsou mocap data. Když padají, tak je to simulace. A jen skejt a kolo jsou "animovaný"
    Nike Air Jordan 1 Unofficial Commercial | Unreal Engine 5 Cinematic
    https://youtu.be/iAA-n8woJxM
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    How To Populate Real-Time Worlds With Thousands Of Animated Characters | by Ross Beardsall | XRLO — eXtended Reality Lowdown | Medium
    https://medium.com/xrlo-extended-reality-lowdown/how-to-populate-real-time-worlds-with-thousands-of-animated-characters-55830e982c9c
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    Dyztak samozreme posta nebo martin.bohac@gamedevhub.cz
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    Cau, hledame nekoho, kdo by byl schopen ucit Unreal Engine 5 v C++
    Je to na dlouhodobou spolupraci, lepe placeno nez vas aktualni job a s obrovskym presahem do investovani do budoucnosti celyho prumyslu...
    Je to pro gamedevhub.cz
    Vic info k tomu podam lidem co mi predvedou svoje skills a zkusenosti
    Je to trochu zmena zivota, je to na roky, neni to zadna chvilkovka.
    Myslime to vazne, penize mame, chut taky a je to obrovska prilezitost udelat neco fakt hodne cool.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Airborn UE5 Showcase
    https://youtu.be/7eF1xWPWDvw
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Rád bych případným zájemcům doporučil tenhle zázrak:)

    Magic Map Material & Maker (M4) in Blueprints - UE Marketplace
    https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/magic-map-material-maker

    Je to vskutku magické :)
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    FRK_R23: Jo tohle mimochodem moc nefunguje v UE4, narozdíl od UE5.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Existuje nějaká dokumentace k nodům? Jako třeba Aim node, nebo transform constraint node atp. Zkrátka něco, jako má třeba Blender :))
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    FRK_R23: Něco o vzniku videa z japonského nádraží.

    Environment artist explains how he created near photo-realistic train station using UE5 - Unreal Engine
    https://www.unrealengine.com/en-US/tech-blog/environment-artist-explains-how-he-created-near-photo-realistic-train-station-using-ue5
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Lze to přes control rig. Aim a Position constrain nodes fungujou skvělě :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam