• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DESTINYXCoaching, koučink
    CONTINUITY
    CONTINUITY --- ---
    DESTINYX: Tak s tím souhlasím, že ta cena je podezřele nízká :))
    A ok, nejsem odborník na seznamy výcviků, máš pravdu, že by to mohlo být přesnější a podrobnější.

    Ale teda, na základě zkušenosti, vím, že člověk může být dobrý terapeut, i když na to nemá "oficiální" vzdělání, a za sebou ne každým uznávané kurzy (nebo ještě nestandardnější kvalifikaci a zkušenosti)....a naopak, může být psycholog s několika tituly před a za jménem a terapeut naprt ;)
    Samozřejmě, byl to jen dojem, a můžu se totálně mýlit....v kterémžto případě vyhodím 1200, protože víc než 1x nepřijdu.
    Proč jít s takovou nabídkou na Slevomat, je mi skutečně záhadou a je to částí mé kuriozity ;)
    MYSH_B
    MYSH_B --- ---
    MYSH_B: Chtěla jsem se opravit, protože po odeslání odpovědi jsem si uvědomila, že jsme pochybovali i o jejích terapeutické kvalifikaci, ale už to rozvedl DESTINYX, tak se k tomu nebudu vracet. V každém případě se těším na osobní reference :)
    DESTINYX
    DESTINYX --- ---
    CONTINUITY: Poreferuj, fakt - zajima me to. Ten vycet studia a aktivit je opravdu nicnerikajici. Nevidim tam nic o profesni praxi a historii, jen seznam VS a nekolika kurzu. U kurzu neni jasne, jestli byl nektery petilety terapeuticky, coz je zaklad. Asi bys nesla k zubari, ktery nema radne vzdelani ale jen par vikendovych kurzu.. ;-) Ona ta cena je prilis (=podezrele) levna i na terapii. Ale treba je pani osviceny lidumil :-)
    PODFUCK
    PODFUCK --- ---
    CONTINUITY: Kouc neni radce. Mas pravdu, kurz z tebe neudela dobreho kouce, stejne tak z tebe neudela autoskola skveleho ridice nebo terapeuticky vycvik dobreho terapeuta.

    DESTINYX: No proc by nekupoval,. hlavne ze je to ve sleve :D
    MYSH_B
    MYSH_B --- ---