• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VACKYPražská Hlídka
    VACKY
    VACKY --- ---
    REINITA: *kontroluje Millerovy míry v notýsku* joo, to pude :)
    REINITA
    REINITA --- ---
    AMBERAN: jo, maximálně dva kufry :o)
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    DANAKETH: Nejake prostorove omezeni?
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    v pondělí 27.8 budou spuštěna pravidla hry pražská hlídka. Bude tak učiněno v 16hodin a s tímto aktem se bude pojit také nezbytná organizační podpbora na telefonním čísle 775579953.
    Konec fungování pravidel a také organizační podpory je stanoven na 28.8. 04:00.

    konec hlášení
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    Právě probíhají dodělávky na pravidlech již šestého dílu městské hry Pražská hlídka. Tentokrát ponese díl název: "Jen pár kapek".

    Hra se odehraje ve dnech 5-12.8. 2012 v Praze a všichni jste srdečně zváni.
    Přihlašování na PH:VI bude zahájeno 1.7.2012 a ukončeno 1.8. 2012. Je důležité, aby všichni, kdož chtějí hrát, měli ukončené a schválené postavy do konce července.

    Pro netrpělivé, kteří již přesně vědí, co chtějí hrát a jakým způsobem hrát, je možné začít postavu domlouvat již teď. Ušetříte nám čas.

    Web stránek je stále stejný www.prazskahlidka.cz a email: organizator@email.cz.

    budu se těšit

    Danaketh - Organizátor
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    Prosim, potrebovali bychom pomoci.
    - jednak mame na larpvikendu volna mista, ktera by to chtelo zaplnit - cili prosim sdilejte tuto informaci na svem facebooku, pokud ho pouzivate, pokud ne, tak nekde jinde :-]
    - krome toho by se na samotnem larpvikendu hodily jeste nejake ruce - nemate nekdo cas, ze byste nam dorazili pomoci? Tento vikend, od patku do pondelka. Nejdulezitejsi je asi patek mezi patou a osmou vecer, sobota mezi osmou a desatou rano a nedele taktez mezi osmou a desatou rano. Samozrejme pomocnici na delsi dobu se hodi vic.
    Diky.
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    Dámy a pánové, vážení pozůstalí,
    oznamuji, že dne 31.3. 2012 v 05:00 skončila hra Pražská hlídka V. Za nás rozhodne čas.
    Těm z vás, kdo jste hráli, či se na hře podíleli moc děkuji a i za celý organizační tým prohlašuji, že doufám, že se sejdeme u dalšího dílu.

    Diskusi k uplynulému larpu možno otevřít zde.
    REINITA
    REINITA --- ---
    a ještě pro Temné:

    "...Remember, freedom is a higher value than love. That’s why in India, the ultimate we call MOKSHA; MOKSHA means freedom. Freedom is a higher value than love. So if love is destroying freedom, it is not of worth. Love can be dropped; freedom has to be saved. (...) And without freedom you can never be happy – that is not possible. Freedom is the intrinsic desire of each man, each woman – utter freedom, absolute freedom. So anything that becomes destructive to freedom – one starts hating it."
    --- Osho ---
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    Hezké!
    REINITA
    REINITA --- ---
    hehe, z klubu citátů něco na míru šitého Světlým :o)

    "Co chce vydávat světlo, musí se nechat spálit."
    --- Viktor Frankl ---
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    24.2. 2012 - 25.3.2012 proběhne další díl hry Pražská hlídka
    Všichni jste zváni
    více na webu larpu: www.prazskahlidka.cz
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    Zdravím,
    tady vám v předstihu postuju recenzi na hlídky, která by snad měla vyjít na larp.cz (v první půlce ledna) Užijte si to :-)


    Chci vodku. Písemně.

    A budu jí pít až do němoty. V duchu podobných prohlášení se odehrál již čtvrtý ročník Pražských hlídek, nesoucí název „Nesmiřitelní“. Městský larp na motivy knížek ruského autora S. Lukjaněnka, se odehrál ve dnech 24. - 27. listopadu, kdy Prahu zaplavili opět jak Temní tak Světlí, aby se ponořili do napínavé hry, organizované týmem Jana (Danaketha) Křenka, a pokusili se odkrýt další část tajemství vznášejících se nad Prahou již po staletí.
    Nesmiřitelnost je základním principem celé hry – dvě strany, snažící se na jednu stranu udržet rovnováhu sil, ale zároveň usilující o své vlastní definitivní vítězství. Avšak v posledních dílech hry zdaleka nejde jen o zápolení Temných se Světlými – každá postava spíše válčí svou vlastní bitvu, ve které může být jak šachovým mistrem, tak i pouhým pěšákem na hracím plánu čítajícím celou Prahu a vlastně i její okolí. Jak vlastní cíle a snaha o získání co nejsilnější pozice nových hráčů, tak spletité intriky těch, jenž hrají hru od jejího počátku, utváří celý komplex zápletek i mimo původní organizační záměr. Hráčům je tak pokaždé umožněno nejen vychutnat si, co pro ně tentokrát organizace připravila, ale i rozehrát neuvěřitelnou spleť vlastních, často protichůdných, záhadných plánů a tajemství a tím se bavit i mezi sebou samými.
    Hra samotná tento podzim započala řadou menších úkolů pro hráče, ale není všechno tak jednoduché jak se na první pohled zdá. Většina těch, kteří už alespoň jeden díl Hlídek odehráli počítá s tím, že sebemenší úkol se může rozrůst ve složitou skládanku – i díky tomuto principu ve hře po každém díle zůstává mnoho nedořešených linií a nezodpovězených otázek. Hlavním motivem se pak na první pohled jevilo vyřešení situace ohledně narušené rovnováhy sil v hlavním městě, zatčení jedné z klíčových postav celé hry – Temného mága Charistarcha a zabránění rozrůstání drogové sítě, pomaličku do Prahy pronikající z Plzně. Krom řešení hlavních linií se však hráči snažili, jako obvykle, pochopit i děj z předchozích dílů a vyřešit záhady, na které se jim do této doby nepodařilo přijít. Mnoho zábavy přineslo také klasické řešení každodenních problémů Hlídek – odchytávání pytlačících upírů, pomstychtivých mágů, sebevražedných vědem a utrápených maminek, jejichž dětem hrozí nebezpečí. Důležitým prvkem je také vždy vlastní interakce mezi hráči, jejich život na štábu Denní či Noční hlídky, vlastní pletichaření jak proti druhé hlídce, tak proti svým vlastním kolegům. Toto je právě jednou z nejlepších věcí Pražských hlídek – i pokud zrovna není quest na který je nutné jet, hráči sami mezi sebou hrají „o sto šest“ a zabaví se vlastním roleplayingem. Výsledkem je pak přehršel veselých hlášek, popíjení herní i neherní vodky ruských kolegů a mnoho vtípků na účet druhé herní strany – uveďme jednu dvě jen pro příklad „Pan Maršík se za námi koulel Vinohradskou a pak se svou vahou propadl do nižší hladiny šera, také způsob.“ či "To tu krev na podlaze ani neutřete?" 
"Tu vylížou upíři...".
    Díky tomu, že každý hráč může vstoupit do hry v roli jedné z osmi specializací, z nichž každá má své unikátní vlastnosti, a dále si vybrat z přehršle kouzel, rituálů a dovedností, které se následně naučí, si každý najde přesně tu kombinaci, která mu bude vyhovovat a kterou dokáže nejlépe zahrát. Žádná z postav tak není stejná, ani svým charakterem a přístupem k životu, ani svou komplikovanou historií a přístupem ke hře jako takové, ani herními schopnostmi na jejichž využívání si hra zakládá. Osobní růst každé postavy pak umožňuje se s každým ročníkem posunout dále, objevovat nové herní mechanismy a mít radost z vylepšování vlastních možností.
    Organizace pak velkým dílem přispívá k celkovému dojmu ze hry. Nejedná se jen o pečlivě připravené zápletky a scénáře, rozpracované do nejmenšího detailu (přesto, že to vždy hráčům nemusí být na první pohled zřejmé), ale také o snahu vyvažovat pravidlovou složku, neustále zlepšovat hratelnost celého settingu a přidávat nové a inovativní prvky tak, aby i ti, co hrají Hlídky už delší dobu, stále nacházeli nové a zajímavé podněty, kouzla i rituály.
    I když jsme tento podzim nerozluštili žádnou velkou záhadu či nepřišli na kloub nějakému velkému machinačnímu spiknutí, dle ohlasů si všichni hru užili po svém. Odehrálo se mnoho dramatického, opět jsme si vychutnali život hlídkařů, strážící křehkou hranici rovnováhy mezi Světlem a Tmou a možná i trochu nahlédli pod pokličku věcí budoucích. Rozpletlo se další klubko dějových linií, které bude možné řešit v dalším dílu, tentokrát měsíčním, který se odehraje, již tradičně, na jaře příštího roku. A co říci nakonec? Za nás všechny rozhodne Čas...

    Olga (Lill) Brunnerová
    VACKY
    VACKY --- ---
    Operativa denní hlídky povinně nastuduje :D

    Top 100 Arnold Schwarzeneggar Quotes - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=P861wyDAyuY&feature=related
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    Velmi krátké zhodnocení hry z očí organizátora (bude se pravděpodobně objevovat jako Velmi krátké, Krátké a prosté Zhodnocení)

    Hra jako taková byla koncipována jako akcí nabitý prodloužený víkend. Toto kritérium se nám (organizátorům) podařilo naplnit jen z poloviny a rádi bychom všem hráčům slíbili, že se podobně hluchá místa už snad nebudou opakovat.

    Hru jako takovou zachraňovalo vzájemné hraní hráčů, kterým bych snad bez výjimky dal za "1" Díky dobrému hraní hráčů mohla organizace nasahovat více kauzálních eventů a tím byla hra přehlednější a logičtější.

    Co mě však zklamalo, byly dvě věci. První z nich je fakt, že se hráči ani po celovíkendovém hraní ani o píď nepřiblížili k objevení dějové linie (a často vznikaly názory, že žádná nebyla). Druhou věcí, je problematika RP rozhodnutí v závislosti na neherních okolnostech. Troufám si říci, že jsme narazili na obrovský (a ostrý) kámen úrazu a bude potřeba takovou věc mnohem více a intenzivněji organizačně řešit.

    Až na drobné neshody s některými hráči osobně hru hodnotím jako dobrou a jsem s ní víceméně spokojen.
    Heslo organizačního týmu je už pár let: "Show must go on" a tak je potřeba zatnout zuby, viditelné chyby po sté opravit a pokračovat dál

    Děkuji všem, za hru a doufám, že se zase někdy uvidíme. D
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    Děkuji všem hráčům za pěkné výkony ve hře.
    Zvláště někteří jste měli velmi velký úspěch.

    Reporty posílejte do 18.12.2011 na Orgmail (připojte seznam věcí, co postava vlastní a okopírovanou průvodku)

    mějte se všichni hezky

    D.
    VACKY
    VACKY --- ---
    REINITA: Nikde prece nepisu, ze ucastnikum vyberoveho rizeni schopnym promenit se v neco hebouckeho a chlupatouckeho nebudu nadrzovat. :]
    REINITA
    REINITA --- ---
    VACKY: měl by to být obrateň, říkám si...
    REINITA
    REINITA --- ---
    TNT: vzhledem k tomu, že jsem to byla já, kdo ty formuláře vyráběl, buď setsakra ráda, že jsi reporty psát nemusela :o)
    TNT
    TNT --- ---
    REINITA:
    sakra, za me nikdo reporty nepsal :o))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam