• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    IORETHOčkování - pro a proti
    Tento klub je určen k diskusi o očkování a také jako rozcestník důležitých informací.
    Diskuse by měla být podložena fakty, evidence based.
    Silné názory musí být odzdrojovány.

    V současné době by měl také pomoci zorientovat se v problematice očkování proti covid-19.

    Za šíření dezinformací a osobní útoky následuje RO, po recidivě banán.

    rozbalit záhlaví
    JAJITA
    JAJITA --- ---
    PAN_UZIVATEL: Jsem laik, ale kolegyně byla na tom očkování po konizaci v 46 letech. Byl i její dlouholetý partner. Takže asi to smysl má.
    PAN_UZIVATEL
    PAN_UZIVATEL --- ---
    Ahoj, koukam, ze s to i tady trochu resilo. Dava smysl se ockovat proti HPV v dospelem veku? Vim, ze idealne pred prvni sex. aktivitou, ale laicky si rikam, ze i kdyz budu necim promoren, tak zbyva x dalsich, co muzou mit hnusny dopad.
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    má smysl nyní očkování 2 boosterem dávkou proti Covid? Nejsem si jistá, jestli se očkuje látkou, které se ještě současný virus nemá jak vyhnout.

    Pokud možno se pokouším Covidu vyhnout já, no...
    NACITALKA
    NACITALKA --- ---
    IORETH: Mám obě děti (holku i kluka Gardasilem), kéž bych to měla i já 🙏🏻
    IORETH
    IORETH --- ---
    Náš mladej je ve věku, kdy mu pojišťovna hradí očkování proti papilomavirům. Vakcín je víc, jako nejlepší se mi jeví Gardasil 9. Účinnost je srovnatelná s ostatními vakcínami, ale má nejširší spektrum kmenů.
    Zvažujete někdo? Máte?
    IORETH
    IORETH --- ---
    JAJITA: Správce má víkend :). Poslední bordel uklizen, FRIENDSHIPPOWER má nafurt reaodonly.
    CORNELA
    CORNELA --- ---
    JAJITA: Ioreth už varovala, bohužel ji už asi popáté nedošlo, že je to furt kocourmikes
    JAJITA
    JAJITA --- ---
    Tady není žádný správce?
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---