• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    IORETHOčkování - pro a proti
    Tento klub je určen k diskusi o očkování a také jako rozcestník důležitých informací.
    Diskuse by měla být podložena fakty, evidence based.
    Silné názory musí být odzdrojovány.

V současné době by měl také pomoci zorientovat se v problematice očkování proti covid-19.

Za šíření dezinformací a osobní útoky následuje RO, po recidivě banán.

rozbalit záhlaví
    REONA
    REONA --- ---
    PTACOPYSK: OK a jak nový lékař zjistí, kdo byl starý lékař? Já už si nepamatuji, jak to přesně bylo, ale prostě při studiu jsem potřebovala akutně k lékaři, našla jsem si na školním webu nějakého doporučeného (měla jsem za to, že školního), dvakrát jsem tam zašla. Pak jsem chtěla ke své obvoďačce a ta mi řekla, že si kartu vyžádala brněnská a čau. Nevím, jak se ta doktorka jmenovala, nic...
    EDERA
    EDERA --- ---
    PTACOPYSK: A kolik to testování stojí?
    PTACOPYSK
    PTACOPYSK --- ---
    MAGGIE: jsem obvoďák, takže asi takto: Očkování proti tetanu se kontroluje vždy při preventivní prohlídce. Pokud má někdo propadlé očkování, na prevence nechodí a sám si to nehlídá, jeho smůla. Občas si toho lékař nebo sestra všimnou i při běžném vyšetření, když někdo přijde třeba s chřipkou a pozvou ho na očkování až bude zdráv. Dnešní některé počítačové programy pro lékaře to také umí hlídat ve smyslu, že když si otevřu kartu pacienta a ten má propadlé očkování, lékaře program upozorní. Ale ne každý lékař takový program má a ne každý lékař si tam zpětně zadal očkován u všech pacientů z dob, kdy tohle nefungovalo.

REONA: Pokud někdo začne chodit k novému lékaři, nový lékař si starému lékaři napíše o výpis ze zdravotní dokumentace, který je povinnen poslat a který mu hradí pojišťovna. Tam by mělo být i poslední očkování proti tetanu, je-li známo.