DAVESADE: Třeba
organizované světy.. Když jsem hrál například na serveru Raketa, tam si každý mohl kopat kde chtěl, stejně tak jako stavět, no a po roce to začalo vypadat dost zběsile.. Když pominu stavby, podzemí bylo natolik rozkopané, že se už snad ani nehodilo nikde těžit. Na GateCraftu je to vše oddělené.. Když pomineme úvodní svět Rogue lands, který je potřeba pouze projít a dokázat svůj minecraft skill, tak zde máme Kingdom, kde se lidí shlukují do pluginem organizovaných
měst, a stavba mimo pozemky města je velmi omezená, a těžba téměř zakázaná. Jsou zde tématické města, obvykle fantasy hrady, ale je zde i město v asijském slohu, nebo pouštní město Oasis v arabském. Takže Kingdom je opravdu udržovaný svět. Pro těžbu je zde pro změnu svět Mining colony. Zde je možné těžit v hloubce (a zakázáno stavět na povrchu), do které se dá dostat připravenými doly. Každý zde může těžit, jak se mu zlíbí, no a když je svět jak ementál, proběhne jeho obnova ze zálohy, takže je svět opět panensky čistý, pouze se základní připravenou scenérií. Ve světě je možné těžit i písek v generátorech neomezeného písku, stejně tak jako jíl ve vodní nádrži, která se obnovuje jednou za den.
Pak je zde svět, kde jsou pouze
PvP arény opět organizované pluginem, a kdykoli se zde může kdokoli utkat proti komukoli.
Je zde svět Inferno (nether) kde jsou
dungeony s regenerovanými poklady.
Dále je zde
ekonomika jako nezbytná součást hry umožňující nákup i prodej, ať už v admin shopech (obstarávané server), nebo obchody, které si hráči zakládají sami. Můžeš si vydělávat prodejem Materiálu, ale i třeba pěstováním zeleniny, nebo je tu i Quest na zabíjeni pavouků, za které je finanční odměna.
Pracuji i na systému
kouzlení..
Server je sice tedy udržovaný formou několika omezení a nařízení, ale zase nabízí nové způsoby vyžití nad rámec klasického survival módu. Navíc zde stále přibývají nové věci.. Například do dalšího updatu se chystám zpestřit rybaření a udělat možnost čas od času vytáhnout i něco jiného než jen ryby :)