BIONAUTES: V TerrainControl máme vygenerovaný nově připravovaný RPG svět Chaosphere (který se objeví snad do dvou měsíců). Ten plugin jsem použil nejen kvůli stromům, ale hlavně kvůli tomu, že jsem v něm byl schopen navrhnout rozložení biomu (respektive krajiny) v Photoshopu, takže máme svět navržený po vzoru MMORPG her. (např na jihu pošť a mesa biom, na severu tundry, ice plains, ice wall, a v centru rozložení biomů dle předurčených lokací, které jsem si už cca před rokem a půl rozvrhl na papír :)
Postprodukci řešíme hlavně přes VoxelSniper + WorldEdit, ale stavby, dekorace a různé detaily jsou stará dobrá ruční práce.
Co se TerrainControl týče, vyplatilo se mi zasponzorovat
tohoto týpka, který mi poslal configy, na základě kterých generoval biomy v jeho videích. Já si ty configy sice do značné míry musel poupravovat, ale i tak mi to ušetřilo moře experimentování. Tedy nevím, jak je tomu teď, ale před rokem jsem na lepší zdroj nenarazil, a to jsem fakt googlil o 106.
PS: Připouštím, že svět ve WorldMachine vypadá fakt moc pěkně a kdybych nepotřeboval mít svět opravdu šitý na míru, tak bych po něm určitě sáhl.