• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JYRKAElektronické knihy - tvorba a příprava
    Jak vytvořit elektronickou knihu, tipy / triky. Předávání zkušeností za účelem zlepšení kvality knih Ideální zdroj informací zde: http://www.digitalbookworld.com/resources-going-from-indesign-to-ebook/
    rozbalit záhlaví
    ERGOSUM
    ERGOSUM --- ---
    MICKEY_MOUSE: Zkus pluginy do Firefoxu, nebo zkus Calibre. To je o dost dál.
    V nejhorším to budeš sestavovat po rozklikaných stránkách.
    používal jsem GrapMyBook, ale s přechodem na chrome přestal fungovat. Jak teď nevím.
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    Zdravím,
    jsem ebookový laik, ale potřebuji převést do formátu epub jedny asi jednoduché webové stránky, konkrétně toto včetně stránek, na které se kliká z postranního menu: https://www.gran-turismo.com/us/gt7/apex/

    Poradíte, jak na to? Sám jsem si zkusil použít plugin do Chromu WebToEpub, který by to měl zvládat, ale nepodařilo se mi v něm asi správně nastavit parametry, takže mi to nefunguje. Poradíte, jak na to, anebo jiný způsob jak tuto strányk do formátu epub nechat zkonvertovat?

    Díky.
    FERRYH
    FERRYH --- ---
    jedine snad co tomuhle systemu skenu (foceni) priznam jako plus je ze nemusim otacet a pritiskavat celou knizku na plochu ... ale jen otacet str. a drzet stranky roztazene pomoci tech bazmeku (ty bych teda, ale hodne rychle nahradil obyc. prstama... :O))

    je to teda mnohem mensi telocvik nez mam ja :O))
    FERRYH
    FERRYH --- ---
    300 stran za 25 minut - ovsem u tech lepsich stolnich skeneru (pritom ani ne primo postavenych na skenovani knih jako muj Canon) je vcelku standardni cas - a cekani na zpracovani se u dobreho pocitace take nekona ...
    PEPAK
    PEPAK --- ---