• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAIRRApeklo v interiérech
    AIJA
    AIJA --- ---
    ATUARFIK:
    Prostě sběratel držáků na toaleťák. Horší teda je, že by ho měl asi i používat. Ty kapky po zemi jsou ekl...:-)
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    SILVEIG: To je top shit, udelat to tak, aby to vypadalo, ze ti domu zatejka a muzes si to udelat sam!
    SILVEIG
    SILVEIG --- ---
    Tvořily se věnují netradiční výmalbě:

SULTHAN
    SULTHAN --- ---
    MEJLA77: vis, proc se delaji prkynka na horke ze dreva? Uz ti nekdy takove prkynko chytlo? Vis, ze podobne kovove trubky se pouzivaji na vedeni plynu? To utrhnes podstatne hure nez plast, ktery se na to bezne pozuiva.
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    RAB1T: ok, nejsem elektrikář a mám sklony k maximalizaci bezpečnosti, každopádně mi to přijde hodně nepraktické a myslel jsem si, že staré suché dřevo při prohřátí chytne rychleji než dřevotříska, nicméně pokud budu padat a chytím se té trubky s vedením a utrhnu to ze zdi - jaký je pak další možný vývoj událostí? Opilý básník bloumající ateliérem věšeje se na trubkové rozvody a posléze blikající elektrickými výboji v rytmu 50 Hz je pro mě noční můra :)

Každopádně jsem to tady postnul jako kontrast k tomu klaunovi - který ač je to úlet, tak tam podle mě nejsou takovéto IMO technicky nedobře udělané nebo rizikové věci - shodnu se asi s ID BLONDYNKA ("úžasné, kouzelné místo") - ten klaunův interiér je hravý, vtipný - naproti tomu básníkův mi přijde, že by tu poetiku ještě potřeboval doladit - já bych se tam asi časem pověsil na šňůru... na tento mám jiný názor než ID BLONDYNKA :)
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    MEJLA77: Nechci se moc pouštět do debat zda peklo či ne. Osobně bych v tom bydlet nechtěl, protože mi to přijde krajně nepraktické. Povazuji to ale spis za stylově provedeny úlet.

Spis bych se vyjádřil k několika faktickým věcem v tvém postu.