PROFOR: tiskl jsem vstupní kolo převodovky na Traxxas REVO. Vydrželo, dokud se nad kritickou teplotu (cca 120 stupňů) neohřálo kovové kolo na výstupu z motoru. Pak to šlo do kopru. Šlo o 44 zubů modulo 1mm a působil na to nitromotor o výkonu asi 1.5 koně o otáčkách 10-35000.
Taky jsem tiskl unašeč kola na tu samou desetinu a s tím šestikilovým nesmyslem jsem skákal zhruba metrový dropy a delaminovalo se to po vrstvách, tam ale byl dost špatný konfig.
IMHO největší problém není ani tak jak dobře se to spojí při tisku, ale to, že ABS se při chladnutí stahuje a tím pádem uvnitř toho objektu vzniká pnutí. Docela s tím bojuju a možná to vyřeším tím, že budu tisknout z PLA, o kterém všichni tvrdí že je naprd a je příliš křehké, ale já osobně mám pocit, že díky podstatně menšímu pnutí v objektu vydrží nakonec podstatně víc.
Dodej STL, vytisknu, zlomíš si, to je nejlepší zkouška. ;-)
Obecně tohle "aditivní obrábění" je prostě hlavně levné.