BLACKSMITH: Rozporuji tvrzení, že "
příležitostné úmrtí SD karty" je na produkci ok. Nic ve zlým.
Za mě je to zásadní problém. Na produkci to musí být na beton spolehlivé, nikoli, občas chcípnout. Jako jasně, respektuji, že někomu nevadí občas dojít vyměnit kartu v jednom z 300 zařízení. Nicméně já to pak nepovažuji za produkční zařízení. U produkce předpokládám, že to někam umístím a už k tomu "nikdy" nepojedu. Protože ten výjezd na servisní zásah je prostě moc drahý špás (minimálně cesta zaměstnance na několik hodin bez pracovního výkonu) + v případě opakování ztráta prestiže firmy.
Možná jsou aplikace, kde se to snese, nebo je to v nějakém technologicky zdatném prostředí, kde si to obslouží uživatel sám a není to překážka.
Zkus si představit, že si jako zákazník pořizuješ auto nebo televizi s tím, že se to občas podělá v nejméně vhodný okamžik a ty musíš volat servis... Ééé...
No, asi záleží na nějakém poměru poruchovosti. Ale tohle jsem nebyl schopen v práci rozumně dát dohromady, takže to byl i jeden (pravda spíše další v řadě) z důvodů, proč jsme bastlení s RPi dali prozatím k ledu (primárně náklady v porovnání s alternativní cestou a jiným spolehlivějším hotovým HW).