• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    E42: Ajo, jsem blb 🤦‍♂️😁
    E42
    E42 --- ---
    JEREMIUS: Čteš to přesně obráceně.

    "the return shipping fee is charged to the shopper based on the following:

    -If the refund reason is a "Personal reason" such as "I no longer need the item".
    -If the shopper has not provided enough relevant supporting information for the issues they reported."
    REFINS
    REFINS --- ---
    JEREMIUS: Zkus si radši vymyslet, proč to nefunguje. U máločeho to nejde…
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Ale zkusil jsem teď zrušit spor a šlo mi hned založit nový, kde jsem zvolil důvod vrácení přsně to "I no longer need the item". Takže jsem zvědavý, jestli se mi to takto podaří vyřešit. Dám pak vědět
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    POSEIDON: OK, moje blbost. Příště už budu vědět, co napsat, aby bylo vrácení zdarma
    POSEIDON
    POSEIDON --- ---
    JEREMIUS: to sem postoval predtim, lidi to nedoporucujou, "The seller will either say they never got your package or will refuse it and then you won’t get any money back and no product"
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    POSEIDON: Aha, tak už to tam vidím. Shipping fee: Buyer. A tam je pak po rozklinutí info:
    Return shipping fee guide
    According to AliExpress guidelines, the return shipping fee is charged to the shopper based on the following:

    -If the refund reason is a "Personal reason" such as "I no longer need the item".
    -If the shopper has not provided enough relevant supporting information for the issues they reported.

    The return shipping fee is charged to the seller based on the following:
    - There is reasonable evidence that the item is not as per the specifications claimed by the seller at the time of purchase.

    Takže jsem to pokáknul sám, jsem to prostě uzavřel a nemazal se s tím. Kdybych to řešil líp a napsal tam třeba "I no longer need the item", tak to mohlo být na náklady prodávajícího 🤦‍♂️

    Nevíte, jestli když to teda odešlu na vlastní náklady, mám 100 % jistotu, že dostanu peníze zpátky? Zboží stálo cca 850, poštovné mi ukázalo necelé 400 Kč. Tak bych nerad zvyšoval ztrátu
    POSEIDON
    POSEIDON --- ---
    JEREMIUS: vraceni zdarma maj jenom nektery veci, v Orders je u nich napsano "Free returns"
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Vrácení zboží z Aliexpressu. Řešil to někdo? Otevřel jsem spor, ukončeno tím, že to vrátím. Dle informací na internetu by mělo být možné vrácení zdarma, ale já takovou možnost nikde nevidím. Ani na PC, ani v aplikaci. Neporadíte? Co jsem si vyjížděl, poštovné přes Českou poštu by stálo necelé 4 stovky - půlku ceny zboží. A to si pořád ještě nejsem jistý, jestli bych aspoň ty peníze za zboží na 100 % získal zpátky.
    BOAR
    BOAR --- ---
    BOAR: Tak jeste jsem doma vyhrabal tohle
    Hama 200010 USB-C napájecí adaptér do auta 1m černá / 70W / 3A | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/hama-200010-usbc-napajeci-adapter-do-auta-1m-cerna-70w-3a+dp554516/
    a fakt to, dle testeru, z tech 12V zapalovani umi PD 20v
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: Lol, "omyl"
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Já je neobhajuji, jen mě zajímá příklad.

    Jinak taková jedna kuriózní situace na ali. Nedorazilo mi zboží v pořádku, bylo jiné a poškozené. Otevřel jsem spor, nebyl problém uznáno 100%ní vrácení peněz.
    Ale Ali určil chybně tu 100%ní částku a poslali mi tedy zlomek. Než tu věc začali řešit prodejce už peníze dostal. Jenže já se proti tomu nemohl nijak odvolat, protože můj požadavek byl přeci schválen...
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: nemám žádný příklad, že ses s tím nesetkal zrovna ty neznamená že se to neděje. Mohl jsi projevit trochu vlastní snahy a našel bys třeba tohle

    Why does the price increase at checkout ?
    https://que-dalle.com/en/price-increase-at-checkout

    Evidentně nejsem jediný kdo se s tím setkává.
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: Tak nadhoď příklad. Mě tedy vadí ta jejich doprava. Jeden kus doprava malá, dva kusy dvojnásobek,..., a pak najednou překročíš množstevní slevu a hodí ti to automatický jinou mnohem dražší dopravu, přitom se jedná třeba o pytlíček z konektory.

    Ale s tímhle jsem se zatím nesetkal.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    CUKI: ne, mluvím o změnách přímo na stránce aliexpressu, ne o žádnejch affiliate lincích
    CUKI
    CUKI --- ---
    REDSNAKE: No ono pokud klikáš na odkaz od někoho a je nezkrácený, tak ti to tam hodí jeho informace, jazyk, lokalita a nebo naopak natvrdo lokalita neznává a tedy ta nejvýhodnější (to vůbec nemusí být Čína). Často si toho všimneš protože to to změní i jazyk.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    BUNDA: V mem pripade urcite ne, jsem tam trvale prihlasen. Ceny se meni naprosto random, teda uplne random to neni, jde o zdrazovani 😀 v kosiku uz ty castky asi malokdo kontroluje
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    A není to jen přihlášením? Protože bez přihlášení se tam zobrazují obvykle nižší ceny.Je v nich započítán bonus pro nového zákazníka, který jako stávající už nedostaneš.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    PRAASHEK: Podle me je to naprosto typicke aliexpress zmrdstvo. Jeden z duvodu proc uz tam temer nenakupuji.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam