• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM & TOM: dost smutne vysledky :(
    Bohuzel, i kdyz to k nicemu nevede, jedina moznost je, stezovat si oficialni cestou. Jak u CP, tak u CTU... aby pak zase ve vyrocnich zpravach netvrdili, ze si "nikdo nestezoval".
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: teda... tady:
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: jj, to mi tvrdili taky
    přesto nevidí jinou možnost
    navíc platíš kilo za podání .)
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM: No pokud ale CP tvrdi, ze to musi reklamovat odesilatel, tak ani reklamacni formular moc nepomuze.
    Ja jsem mel s postou dost dlouho problemy, ze mi nedorucovali baliky domu a musel jsem si pro ne chodit. Tak jsem pak psal stiznost na CTU a odtamtud se mnou jednali velmi slusne a velmi rychle. Dokonce mi pak zaverecne vyjadreni ke stiznosti prislo nejdriv z CTU a druhy den jeste temer to same i primo z CP.
    Ale uz je to par let zpatky, mozna se pomery zhorsily :(
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    tak preci se kluci z ctu nepredrou, ze
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: noo... mně z ČTÚ informovali, kde na stránkách ČP najdu reklamační formulář :/
    QUIP
    QUIP --- ---
    ALIENJEDNA: Ano, tohle Ceska Posta tvrdi vzdy, ze to musi reklamovat odesilatel, protoze on za sluzbu platil.
    Jenze to v pripade zasilek ze zahranici je naprosty nesmysl. Nez by to vubec probublalo z cinske pobocky sem, tak ubehne sto let. Takze se zkus obrnit trpelivosti, pevnyma nervama a slusnou aroganci a opakovane to urguj na Ceske Poste, protoze tracking jasne rika, ze balicek je u nich.
    Pripadne zkus kontaktovat (co nejdrive) Cesky Telekomunikacni Urad (to je kontrolni organ, dohlizajici na ceskou postu). Strucne, jasne a slusne jim popis situaci a oni ti pravdepodobne poradi, co s tim. V komunikaci s CTU rovnou uved vsechny konkretni udaje, ktere znas (datum odeslani, tracking number, treba i screenshot z trackingu, odmitave vyjadreni ceske posty atd.) Vetsinou jsou na CTU velmi ochotni, protoze je CP taky pekne stve.
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    No takže CP tvrdí že s tím nic já nezmůžu že zásilku musí reklamovat s podacím lístkem odesílatel.
    Číňan mi tvrdí že zásilka je podle trackingu na mé poště, at si tam zavolám a vyřeším si to.
    Takže se neustále dohaduji a snažím se mu vysvětlit, že to musí jít reklamovat na poštu u nich.
    VASAX
    VASAX --- ---
    ZABICZKA: Tam je nějaá delivery doba, po které normálně vzneseš complain, a je kratší jak protection time. Zatím jsem to nemusel zkoušet, ale tak by to mělo fungovat...
    ALIENJEDNA: pak je převzetí a doručování. ale jako kolem vánoc je toho fakt dost, snažím se nic neobjednávat...
    E2E4
    E2E4 --- ---
    ALIENJEDNA: To znamena ze ti to brzy prijde. :)
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    TOM: aha, no na trackingu je právě jako poslední: "Přeprava zásilky k dodací poště."
    TOM
    TOM --- ---
    ALIENJEDNA: mrkni se na tracking
    mně už asi 4 zásilky Česká pošta odeslala zpátky - klasická příčina: nedali mi vědět, žádný lístek ve schránce
    ta nejdražší zásilka se na cestě zpět odesilateli ztratila
    MATT
    MATT --- ---
    ALIENJEDNA: sledovací číslo česky pošty nemáš?

    tady SHARK zmiňuje nějaký přepisování adresy, ale moc jsem to nezkoumal/nepochopil..
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    Ahoj, máte někdo zkušenost s reklamací - resp. s nedodáním? na DX
    Jak rychle to řeší a jestli vůbec?

    U dvou balíčků které opustili celnici mám: "Přeprava zásilky k dodací poště."
    jeden je 15.12. a druhý 17.12.
    Na celnici mi (6.1.) řekli že já jsem je reálně nedostal ( i když jsem s nimi řešil po mailu clo), tudíž to nemohu nijak reklamovat. Vypáčil jsem, že od nich to jde na nějaký centrální sklad do Hloubětína. Pak teprve na cílovou poštu.
    - máte někdo info, zda se to dá tam nějak uhánět ?
    Díky

    Přijde mi absurdní že celou tu cestu absolvují bez problému a "zmizí" při cestě z jedné pošty na druhou.

    MATT
    MATT --- ---
    ZABICZKA
    ZABICZKA --- ---
    Čau, hele, u Ali ¨, kde mi běžně chodí věci tak jak mají, mám u jednoho trackového čísla v Destination Country zkratku BR, protect time mi končí ráno, mám nějakou reálnou šanci, že to ještě někdy uvidím?

    Děkuji.
    QUIP
    QUIP --- ---
    Nehodily by se vam nekomu tyhle dve pouzdra na GoPro Hero / SJ4000? Objednaval jsem toho vic najednou stylem "schvalne co prijde a co ne" a tohle mi tu zbylo.

    Fat Cat Waterproof PU Leather Extra Thick Anti-shock EVA Protective Case for Gopro Hero 4/3+/3/2/SJ4000 - Free Shipping - DealExtreme
    http://www.dx.com/...u-leather-extra-thick-anti-shock-eva-protective-case-for-gopro-hero3-3-2-284530

    PANNOVO Mini Protective EVA Camera Case Portable Bag for Gopro Hero 4/3+ / 3 / 2 / SJ4000 - Black - Free Shipping - DealExtreme
    http://www.dx.com/...o-mini-protective-eva-camera-case-portable-bag-for-gopro-hero3-3-2-black-318180

    Oboje je uplne nove, nepouzite, takze to klidne muzete pouzit jako darek k vanocum. Prenecham ze cenu, co je ted uvedena na DX (v dobe objednani to stalo o neco vic). Pro pripadneho zajemce - k vyzvednuti na Praze 7.

    To pouzdro SKU 284530 mi prijde fakt pekny. Dobre zpracovany, dobry material. Jen je pro me proste navic / nevyuziju ho a prijde mi skoda, nechat ho doma lezet ve skrini.
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    STEVIE
    STEVIE --- ---
    Nemá někdo zkušenost s větší objednávkou na firmu (1000 USD +) ??
    Potřebuju objednat asi cca 300 flashek, a potřeboval bych se dobrat toho kolik zaplatím na clu a daních taky... Díky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam