• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    Ale teda na ucet mi nic nedoslo a dany dispute jiz nejde nijak otevrit a zakladat novy se mi uz vazne nechce... takze seru na to! :D (s usmevem)
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    QUIP: Díky za info.
    Poslal jsem podnět na ČTU, s číňanem jsem po 3 týdnech vyjednávání dosáhl toho, že vše pošlou znovu..
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM: Na kazde pobocce to funguje jinak (je to v lidech). Ja jsem tu s vedouci pobocky jednal nekolikrat a k nicemu to nevedlo. Ale od stiznosti na CTU a vymene zamestnancu se to znacne zlepsilo.
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: podle mě ještě pomůže domluvit si schůzku s vedoucí lokální pobočky ČP
    jsem se od té doby přestěhoval... a v místní pobočce vrací moje zásilky obratem zpátky do Číny. už 3x, verbež jedna :))
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM & TOM: dost smutne vysledky :(
    Bohuzel, i kdyz to k nicemu nevede, jedina moznost je, stezovat si oficialni cestou. Jak u CP, tak u CTU... aby pak zase ve vyrocnich zpravach netvrdili, ze si "nikdo nestezoval".
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: teda... tady:
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: jj, to mi tvrdili taky
    přesto nevidí jinou možnost
    navíc platíš kilo za podání .)
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM: No pokud ale CP tvrdi, ze to musi reklamovat odesilatel, tak ani reklamacni formular moc nepomuze.
    Ja jsem mel s postou dost dlouho problemy, ze mi nedorucovali baliky domu a musel jsem si pro ne chodit. Tak jsem pak psal stiznost na CTU a odtamtud se mnou jednali velmi slusne a velmi rychle. Dokonce mi pak zaverecne vyjadreni ke stiznosti prislo nejdriv z CTU a druhy den jeste temer to same i primo z CP.
    Ale uz je to par let zpatky, mozna se pomery zhorsily :(
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    tak preci se kluci z ctu nepredrou, ze
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: noo... mně z ČTÚ informovali, kde na stránkách ČP najdu reklamační formulář :/
    QUIP
    QUIP --- ---
    ALIENJEDNA: Ano, tohle Ceska Posta tvrdi vzdy, ze to musi reklamovat odesilatel, protoze on za sluzbu platil.
    Jenze to v pripade zasilek ze zahranici je naprosty nesmysl. Nez by to vubec probublalo z cinske pobocky sem, tak ubehne sto let. Takze se zkus obrnit trpelivosti, pevnyma nervama a slusnou aroganci a opakovane to urguj na Ceske Poste, protoze tracking jasne rika, ze balicek je u nich.
    Pripadne zkus kontaktovat (co nejdrive) Cesky Telekomunikacni Urad (to je kontrolni organ, dohlizajici na ceskou postu). Strucne, jasne a slusne jim popis situaci a oni ti pravdepodobne poradi, co s tim. V komunikaci s CTU rovnou uved vsechny konkretni udaje, ktere znas (datum odeslani, tracking number, treba i screenshot z trackingu, odmitave vyjadreni ceske posty atd.) Vetsinou jsou na CTU velmi ochotni, protoze je CP taky pekne stve.
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    No takže CP tvrdí že s tím nic já nezmůžu že zásilku musí reklamovat s podacím lístkem odesílatel.
    Číňan mi tvrdí že zásilka je podle trackingu na mé poště, at si tam zavolám a vyřeším si to.
    Takže se neustále dohaduji a snažím se mu vysvětlit, že to musí jít reklamovat na poštu u nich.
    VASAX
    VASAX --- ---
    ZABICZKA: Tam je nějaá delivery doba, po které normálně vzneseš complain, a je kratší jak protection time. Zatím jsem to nemusel zkoušet, ale tak by to mělo fungovat...
    ALIENJEDNA: pak je převzetí a doručování. ale jako kolem vánoc je toho fakt dost, snažím se nic neobjednávat...
    E2E4
    E2E4 --- ---
    ALIENJEDNA: To znamena ze ti to brzy prijde. :)
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    TOM: aha, no na trackingu je právě jako poslední: "Přeprava zásilky k dodací poště."
    TOM
    TOM --- ---
    ALIENJEDNA: mrkni se na tracking
    mně už asi 4 zásilky Česká pošta odeslala zpátky - klasická příčina: nedali mi vědět, žádný lístek ve schránce
    ta nejdražší zásilka se na cestě zpět odesilateli ztratila
    MATT
    MATT --- ---
    ALIENJEDNA: sledovací číslo česky pošty nemáš?

    tady SHARK zmiňuje nějaký přepisování adresy, ale moc jsem to nezkoumal/nepochopil..
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    Ahoj, máte někdo zkušenost s reklamací - resp. s nedodáním? na DX
    Jak rychle to řeší a jestli vůbec?

    U dvou balíčků které opustili celnici mám: "Přeprava zásilky k dodací poště."
    jeden je 15.12. a druhý 17.12.
    Na celnici mi (6.1.) řekli že já jsem je reálně nedostal ( i když jsem s nimi řešil po mailu clo), tudíž to nemohu nijak reklamovat. Vypáčil jsem, že od nich to jde na nějaký centrální sklad do Hloubětína. Pak teprve na cílovou poštu.
    - máte někdo info, zda se to dá tam nějak uhánět ?
    Díky

    Přijde mi absurdní že celou tu cestu absolvují bez problému a "zmizí" při cestě z jedné pošty na druhou.

    MATT
    MATT --- ---
    ZABICZKA
    ZABICZKA --- ---
    Čau, hele, u Ali ¨, kde mi běžně chodí věci tak jak mají, mám u jednoho trackového čísla v Destination Country zkratku BR, protect time mi končí ráno, mám nějakou reálnou šanci, že to ještě někdy uvidím?

    Děkuji.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam