• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    Asi jste se s tím už setkali, ale pro mě je to novinka.
    U některých objednávek na aliexpress se mi objevuje tracking number ve formátu 01234567895. Prostě jen čísla bez písmenek. Nevím, co to je za vymoženost které dopravní společnosti, ale jde to trackovat tady: http://www.ppbyb.com

    Mimochodem, dneska mi začaly chodit balíčky, objednané před 14 dny.



    01234567895 (This package belongs to normal package instead of registered package, we only provide the package’s container (which contains multiple packages to same destination) tracking information as below)


    Date Status
    2015-01-20 Waybill Generated
    2015-01-20 Collection Scan
    2015-01-20 Departure Scan
    2015-01-23 Arrive at exchange center
    2015-01-24 Depart from exchange center
    2015-01-25 Departure from Airport to destination country
    (this information is provided by airline companies.)
    2015-01-28 Arrive at destination airport
    (this information is provided by airline companies.)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256:
    Ale teda na ucet mi nic nedoslo a dany dispute jiz nejde nijak otevrit a zakladat novy se mi uz vazne nechce... takze seru na to! :D (s usmevem)
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    QUIP: Díky za info.
    Poslal jsem podnět na ČTU, s číňanem jsem po 3 týdnech vyjednávání dosáhl toho, že vše pošlou znovu..
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM: Na kazde pobocce to funguje jinak (je to v lidech). Ja jsem tu s vedouci pobocky jednal nekolikrat a k nicemu to nevedlo. Ale od stiznosti na CTU a vymene zamestnancu se to znacne zlepsilo.
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: podle mě ještě pomůže domluvit si schůzku s vedoucí lokální pobočky ČP
    jsem se od té doby přestěhoval... a v místní pobočce vrací moje zásilky obratem zpátky do Číny. už 3x, verbež jedna :))
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM & TOM: dost smutne vysledky :(
    Bohuzel, i kdyz to k nicemu nevede, jedina moznost je, stezovat si oficialni cestou. Jak u CP, tak u CTU... aby pak zase ve vyrocnich zpravach netvrdili, ze si "nikdo nestezoval".
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: teda... tady:
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: jj, to mi tvrdili taky
    přesto nevidí jinou možnost
    navíc platíš kilo za podání .)
    QUIP
    QUIP --- ---
    TOM: No pokud ale CP tvrdi, ze to musi reklamovat odesilatel, tak ani reklamacni formular moc nepomuze.
    Ja jsem mel s postou dost dlouho problemy, ze mi nedorucovali baliky domu a musel jsem si pro ne chodit. Tak jsem pak psal stiznost na CTU a odtamtud se mnou jednali velmi slusne a velmi rychle. Dokonce mi pak zaverecne vyjadreni ke stiznosti prislo nejdriv z CTU a druhy den jeste temer to same i primo z CP.
    Ale uz je to par let zpatky, mozna se pomery zhorsily :(
    OMNISLASH
    OMNISLASH --- ---
    tak preci se kluci z ctu nepredrou, ze
    TOM
    TOM --- ---
    QUIP: noo... mně z ČTÚ informovali, kde na stránkách ČP najdu reklamační formulář :/
    QUIP
    QUIP --- ---
    ALIENJEDNA: Ano, tohle Ceska Posta tvrdi vzdy, ze to musi reklamovat odesilatel, protoze on za sluzbu platil.
    Jenze to v pripade zasilek ze zahranici je naprosty nesmysl. Nez by to vubec probublalo z cinske pobocky sem, tak ubehne sto let. Takze se zkus obrnit trpelivosti, pevnyma nervama a slusnou aroganci a opakovane to urguj na Ceske Poste, protoze tracking jasne rika, ze balicek je u nich.
    Pripadne zkus kontaktovat (co nejdrive) Cesky Telekomunikacni Urad (to je kontrolni organ, dohlizajici na ceskou postu). Strucne, jasne a slusne jim popis situaci a oni ti pravdepodobne poradi, co s tim. V komunikaci s CTU rovnou uved vsechny konkretni udaje, ktere znas (datum odeslani, tracking number, treba i screenshot z trackingu, odmitave vyjadreni ceske posty atd.) Vetsinou jsou na CTU velmi ochotni, protoze je CP taky pekne stve.
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    No takže CP tvrdí že s tím nic já nezmůžu že zásilku musí reklamovat s podacím lístkem odesílatel.
    Číňan mi tvrdí že zásilka je podle trackingu na mé poště, at si tam zavolám a vyřeším si to.
    Takže se neustále dohaduji a snažím se mu vysvětlit, že to musí jít reklamovat na poštu u nich.
    VASAX
    VASAX --- ---
    ZABICZKA: Tam je nějaá delivery doba, po které normálně vzneseš complain, a je kratší jak protection time. Zatím jsem to nemusel zkoušet, ale tak by to mělo fungovat...
    ALIENJEDNA: pak je převzetí a doručování. ale jako kolem vánoc je toho fakt dost, snažím se nic neobjednávat...
    E2E4
    E2E4 --- ---
    ALIENJEDNA: To znamena ze ti to brzy prijde. :)
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    TOM: aha, no na trackingu je právě jako poslední: "Přeprava zásilky k dodací poště."
    TOM
    TOM --- ---
    ALIENJEDNA: mrkni se na tracking
    mně už asi 4 zásilky Česká pošta odeslala zpátky - klasická příčina: nedali mi vědět, žádný lístek ve schránce
    ta nejdražší zásilka se na cestě zpět odesilateli ztratila
    MATT
    MATT --- ---
    ALIENJEDNA: sledovací číslo česky pošty nemáš?

    tady SHARK zmiňuje nějaký přepisování adresy, ale moc jsem to nezkoumal/nepochopil..
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    Ahoj, máte někdo zkušenost s reklamací - resp. s nedodáním? na DX
    Jak rychle to řeší a jestli vůbec?

    U dvou balíčků které opustili celnici mám: "Přeprava zásilky k dodací poště."
    jeden je 15.12. a druhý 17.12.
    Na celnici mi (6.1.) řekli že já jsem je reálně nedostal ( i když jsem s nimi řešil po mailu clo), tudíž to nemohu nijak reklamovat. Vypáčil jsem, že od nich to jde na nějaký centrální sklad do Hloubětína. Pak teprve na cílovou poštu.
    - máte někdo info, zda se to dá tam nějak uhánět ?
    Díky

    Přijde mi absurdní že celou tu cestu absolvují bez problému a "zmizí" při cestě z jedné pošty na druhou.

    MATT
    MATT --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam