• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    HUGGI: ou tak to jsem asi udělal velkou chybu , jelikož jsem ten spor po tom co se mi prodejce omluvil a prodloužil o měsíc lhůtu dodání uzavřel , jelikož mne o to prodejce psal ... Každopádně mne ujistil že to do měsíce příjde.Ovšem jak říkáš že už spor znovu nejde otevřít , tak jsem koukal že jde ...
    HANZO
    HANZO --- ---
    KOC256: přesně, nikdy jsem s nicim na Ali neměl problém, narozdil třeba od DX
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    KOC256: Ja se v nekolika sporech dostal o tu uroven vys kdy to resil nekdo z aliexpressu, ale vzdy v muj prospech(vzdy zbozi co nedorazilo a nemelo tracking)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    HUGGI:
    vse co pises je pravda... ale snad az na jeden incident (ktery jsem mozna dokonce podvedomne prevzal z nejakeho vypraveni) jsem nikdy nemel problem s domluvou.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    GONZA223: Vubec prodluzovani neres, od otevreni dispute ma asi 30dni na vyreseni napevno..nikdy nesouhlas s uzavrenim dispute za to zw proslouzi termin protoze ho uz znovu otevrit nemuzes.
    Stejne tak je dobry nesouhlasit s tim ze to posle znovu, protoze kdyz to neposle nebo to jen znovu neprijde tak nemuzes uz nic..
    HANZO
    HANZO --- ---
    GONZA223: myslím že jednou, ale můžeš s tím nesouhlasít
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    aha ... a jak dlouho to ten prodejce může takhle prodlužovat než vrátí peníze , tedy pokud samozřejmě zboží do té doby nepříjde.
    HANZO
    HANZO --- ---
    GONZA223: stává se normálně
    MATT
    MATT --- ---
    GONZA223: taky se mi stalo. jindy zas vratili penize s tim, ze jestli to dorazi, tak prosej at znovu zaplatim (coz se nakonec stalo)
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Tak jsem tedy otevřel svůj první spor na Aliexpress jelikož mi zboží nepřišlo do stanoveného data s tím že bych chtěl vrátit peníze a prodávající se tedy omluvil ale zase o měsíc prodloužil dodací lhůtu s tím že zboží zašle znovu.Řeší to takhle prodávající často ?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Mi ještě nedorazila jedna věc z 11/11, ale už mám všechny objednané 28/12.
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    ... nicméně mi občas připadá, že činsští pošťáci nejedou ve skladech FIFO, ale berou to shora hromady. Takže starší věci z období návalu jsou postupně zasypávány mladšíma balíčkama.
    FILTHY_SAD_EMO
    FILTHY_SAD_EMO --- ---
    Mně teda už dorazilo 6/7 věcí, co jsem objednal někdy kolem 11. prosince. Chybí mi jen jedna věc, a tu už jsem asi oželel.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    J,o mě taky přišlo v půlce prosince tak 2/3 věcí objednaných koncem listopadu,ale 2 věci ne..
    Tracking končí pokaždý někde v číně...
    DRIZDIK
    DRIZDIK --- ---
    EXCITE: Mně na přelomu listopadu a prosince přišlo pár věcí rychle (objednáno někdy v listopadu) a od tý doby prd. Nějaké část pošty se zasekla.
    HUGGI
    HUGGI --- ---
    EXCITE: Já automaticky u všeho co nepřijde do 4-5 týdnu otevřu dispute...prodejce prodlouží termín, případně poprosí at to zavřu...pak to oba necháme být a bud do limitu Dispute přijde nebo ne..proč to řešit jinak..
    TOM
    TOM --- ---
    EXCITE: já většinou prodlužuju protection, závisí na trackingu
    pokud je, tak jde většinou vidět, kde se zásilka zasekla
    když není, tak je to často tak levná a nedůležitá položka, že můžu ještě počkat
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    Pořád mi ještě nedošly nějaké drobnosti z Aliexpressu a za 2 dny končí delivery time...
    Your order should arrive within 22-41 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
    1. If your order does not arrive on 2017-01-11 , you can apply for a refund by opening a dispute.
    2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .

    Jak to řešit? Open dispute nebo extend Buyer protection?
    SLANINKA
    SLANINKA --- ---
    GONZA223: Já vždycky, když je problém s doručením, píšu nejdříve prodejci - klidně i několik dní před vypršením a zatím vždy kladně dořešeno přímo s prodejcem. Buď poslal znovu nebo bez keců vrátil peníze :)
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    MATT: aha tak to se tam musím podívat podrobněji , jestli to tam také nemám někde napsáno že pokud nedorazí do určitého data mám otevřít spor .... já myslel že se musí počkat jak je tam to odpočítávání dnů atd do uzavření objednávky a pak teprve pokud mi to nepříjde ozevřít spor.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam