• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXDealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: Zdraim ve spolek. Tady [ PETER_PAN @ Dealextreme - laciné gadgety a spousta dalšího z Číny ] jsem resil ze mi onehda nedorazily neodimove magnety. Je to rok 2016. Jak to funguje ted? Je mozne si tohle nechat poslat? Jestli ne, ma nekdo nejaky jiny zdroj na neodimove magnety rozlicnych velikosti a tvaru a pouzitelnou cenu?
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    VESPER_INDIGO: i to je možné.. nevím jak tohle řeší.. nám se teď nedávno vrátil SAL určený do Španělska, protože KLM z kapacitních důvodů odmítlo přepravu..
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    TOOMIX: wicked!
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    8BB76E1: někde v těch mezipřistáních a tak?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Jednou jsem měl v trackigu i číslo letu, kterým to poletí. Dle flightradaru to bylo letadlo společnosti Lufthansa, tuším, že přímá linka Hong Kong - Frankfurt
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    VESPER_INDIGO: hádám, že klasický SAL, takže to prostě čeká, až bude v nějakém letadle místo.
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    ...divné, právě mi na infolince Celní zprávy řekli, že do 150 EUR se platí clo, ale ne DPH. Tj. u mobilu ani clo. Měl jsem za to, že je to naopak O.o
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    Tušíte někdo, jak převoz z Číny sem funguje, když bylo použito letadlo? Už přes deset dní je to na cestě, ale tzn. že na cestě letadlem O.o

    28.3. podle trackingu zboží opustilo hranice Číny v letadle od 22 do 28 byl processing time včetně zpracovávání na letišti.

    Není to tak, že si stěžuju nebo tak, zajímá mě co se tak může dít. Něco jako složitější logistika se spoustou různých balíčků? Několik mezipřistání včetně centrálního skladu v Evropě? Tak něco?
    LOPIN
    LOPIN --- ---
    DOKKTOR: sansa clip
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    DOKKTOR: koukni na aliexpress na značku Ruizu
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---
    nejaký tip na extra levný, jednoduchý, hlasitý a spolehlivý mp3 přehrávač?= aby to nebyl totální shit. stačí něco jako bývaly staré emgetony na tužkovku (ten bych bral klidně hned, kdyby se dělaly na karty nebo s věčí kapcitou jak 1GB), žádné obří displaye, mp4 a podobné novosti netřeba.
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Říkám si, koupím tu kameru do auta přímo ze shopu výrobce na aliexpressu. První balíček se ztratil a shipment cancelled, druhý balíček s trackingem LPxxxxxxxxxxx má už 3 týdny ve statusu, že byl vyzvednut kurýrem. Napsal jsem jim, že to už 3 týdny stojí a kde nic tu nic, což je docela blbý u věci za 71$. Plusem je ale, že odepisujou vcelku ihned, tak uvidíme

    Hello,
    We are asking the logistics company that they will give us a definite answer within two days,sorry for the trouble.
    If you do not receive the goods, we will take full responsibility.
    Best regards,
    Neal
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VESPER_INDIGO: Impossible
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    KOC256: tjn.

    Mimochodem, co je to IMPA :D ? Tuhle zkratku neznám.
    QUIP
    QUIP --- ---
    Mozna mam jen smulu (za to, ze jsem driv mel stesti a vsechno mi chodilo do 3 - 4 tydnu), ale zhruba od rijna na vsechno cekam straslive dlouho. I veci, co jsem objednaval v unoru, jsou stale v nedohlednu. Na Ali jsem udelal uz neco kolem stovky objednavek a to soucasny zhorseni nejen terminu, ale i toho, ze veci neprijdou vubec, me dost stve.
    MVEK
    MVEK --- ---
    SLL_QUY: Já bych řekl, že záleží na tom, jakou máš karmu, aneb jak moc chceš být slušný za každou cenu, případně jak moc to potřebuješ (takže by sis to radši objednal od jiného obchodníka a nečekal dál). Jelikož oni na nás kašlou a zjistí to člověk až sám, jinak by se neozvali, tak zas tolik důvodů ke slušnosti nevidím a kldiěn po vzoru jiných můžeš dát dispute, je to asi dostatečný důvod na zrušení objednávky. Akorát pak musíš být tvrdý a ignorovat jejich případné prosby, abys dispute zrušil, že ti to pošlou znovu a já nevím co, že je dispute ničí (reputaci).
    Nebo mít trpělivost, počítat, že to třeba nikdy nedojde a dispute to skončí, ale zas na druhou stranu pokud k dispute dojde, skoro vždy na tom běžný zákazník prodělá (změna kurzu nebo poplatky VISA apod. za transakci v cizí měně).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VESPER_INDIGO:
    No tak to je takové to: "Tonoucí se stébla chytá". Ale teda mít napsáno 7-15 a čekat že to tu bude do měsíce...

    Jako začalo to trochu odpovídat až v lednu. Ale třeba co bylo před vánoci, tak úplná IMPA... A teda ne vždy vinou ALI a obchodníků, ale třeba ČP, o které nemají obchodníci ani páru...
    VESPER_INDIGO
    VESPER_INDIGO --- ---
    KOC256: chápu tvojí narážku, ale i tak musim říct, že jo, no. Vybral jsem si toho obchodníka, protože měl nejmenší estimated time of delivery. Mobil mi odchází, nefunguje spodní část displeje, potřebuju ho k práci a nechci čekat dva měsíce než budu mít další.

    KOC256
    KOC256 --- ---
    Aliexpress = mám na to "neomezeně" času.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VESPER_INDIGO:
    Tím se někdo řídí?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam