• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SHARINGANGaming Geeks Gallery (actually a Cyberpunk bug)

    CHAT = RO

    Offtopic zakázán
    - příspěvky bez obrázků, videí či odkazů souvisejících s tématem klubu budou mazány a autoři budou z auditoria vykázáni.

    Do galerie nepatří:
    1. textové příspěvky (diskuzi držíme v [ Gaming Geeks Gallery [CHAT] ] )
    2. reklama (včetně trailerů)
    3. odkazy na facebooková videa ukradená originálnímu tvůrci
    4. ničím nezajímavé screenshoty (zkus [ GameShots :: screenshoty z her ]
    5. sto let staré memy (chápu, že se tohle blbě identifikuje, ale pokud je obrázek desetkrát překomprimovanej a má na sobě 4 loga z meme agregátorů, už tu pravděpodobně proběhl)
    6. Klub je SFW, takže pokud chcete sdílet něco NSFW, tak prosím pouze linkem a s upozorněním, díky ;)

    Za opakované porušování = Read Only



    Galerie obrázků a videí týkajících se herního světa, ať už vtipnosti nebo zajímavosti, všechno hezky pohromadě pro všední scrolling :)

    Pokud máte nějaký dotazy ohledně obrázků v klubu, jako třeba jejich původ atp., zkuste nejdřív použít Google nebo Tineye, případně se dotázat zde.

    Sousední diskuze :
    [ Hudba v počítačových hrách - co vás zaujalo v poslední době? Vzpomínáte na staré klasiky? ]
    [ STEAM Powered Gamers ☺ [TOPICS: Cyberpunk2077, Steambox, BL2 shift kódy] ]
    [ Achievement Hunters ]

    rozbalit záhlaví
    HABEAL
    HABEAL --- ---
    VYCHUCHOL: Jen pro protokol, Thor neni bratr s Lokim. Ale loki je pokrevní bratr s Odinem....
    VYCHUCHOL
    VYCHUCHOL --- ---
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    MAGE: MK (2011) aka MK9

    Mortal Kombat (2011 video game) - Wikipedia, the free encyclopedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mortal_Kombat_%282011_video_game%29
    DEADDY
    DEADDY --- ---
    MAGE: 9
    MAGE
    MAGE --- ---
    SHARINGAN: jaky je to dil?
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    A vubec - dubstep party in a house!
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SHARINGAN: ou shiiii! :D Ja tu mam Pegi 12 verzi.. :]]
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    JAACOB: bitch please
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    jsem asi hrozne hovado, ale poznal jsem jenom nejake chary ze streetfightera - co je ten zbytek netusim..
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    SHARINGAN
    SHARINGAN --- ---
    EZEE
    EZEE --- ---
    HADIAK
    HADIAK --- ---
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    SHIELDAZZ
    SHIELDAZZ --- ---
    _LEPIK_: Tady případně zbytek mapy. Impozantní výkon.
    Minecraft Dynamic Map
    http://mc.westeroscraft.com/?worldname=Westeros#
    _LEPIK_
    _LEPIK_ --- ---
    While at the clubs, my friend plays Pokémon... on his watch.
    _LEPIK_
    _LEPIK_ --- ---
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    OMN: prede mnou bylo podle cisla objednavky uz na konci kvetna dalsich 56k lidi, kteri do toho dev kitu sli. Pritom ten DK je pro normalniho cloveka zatim dost nepouzitelny. Diky rozliseni (1280x800) je v tom obtizne cist texty, rozlisovat objekty v dalce, vidis neco cemu se rika "screen door effect", kde je jasne viditelna mrizka pixelu a mezery mezi nima. Ackoli ma FOV pomerne velke, tak porad vidis dost cerne kdyz kroutis ocima a nuti te to vic otacet hlavou. 3D efektu je obcas tezke dosahnout, jelikoz to vyzaduje dost stelovani (vyber vhodne cocky, posunuti displaye na riftu), kalibrace a vule ignorovat vsechny ty nedostatky.

    Tohle jsou vsechno problemy, ktere se uz ted vyresit daji, ale je to zatim moc drahe. Carmack o tom zrovna mluvil na videu z quakeconu, co tu nedavno probehlo. Diky tomu, jak vyrobci tlaci 4k displaye spotrebitelum se treba dockame 4k 120hz displaye pro 7" tablety, ktery tam pujde nacpat.

    Co se tyce podpory her, tak TriDef 3D ovladace, ktere byly doted zamereny ciste na 3D displaye a televize maji v beta verzi podporu pro rift (zpusob zobrazeni a head-tracking), ale ze se s tim ta hra spusti jeste neznamena, ze to funguje dobre. Tyhle ovladace funguji tak, ze v podstate ohackuji zpusob jakym ty hry vykresluji scenu a bud ji donuti vykreslit jeste jeden snimek z trochu jine pozice nebo ten druhy snimek ziskaji nafejkovanim posunu ciste z dat ve frame a depth bufferu. Ackoli se takhle da spustit temer cokoli, co podporuje DX9, rozhodne to neni nic idealniho. U stinu a efektu se muzou objevovat ruzne artefakty, zhorsuje to framerate (coz je problem, kdyz potrebujes vlastne 120 fps), navysenim FOV a obalenim hry kolem sebe prichazis o UI prvky po stranach, etc.

    Pro nejaky obstojny VR zazitek je potreba mit solidni podporu. Valve napr. podporuje rift pro HL2 a TF2, ale tohle bude znat az u her, ktere jsou primo delane pro VR. Kde nemas kazdou minutu cutscene, ktera ti vezme kontrolu nad kamerou a zacne s tebou litat po okoli (z toho je cloveku po chvili fyzicky spatne), kde jsou UI prvky zakomponovane primo do herniho sveta, kde neni orientace hlavy a tela hrace jedno a to same. Dobra ukazka tohodle je napriklad Hawken, ale da se to i u jinych zanru.

    "vyvoj/editace vlastni virtualni realit apod." mozna je, ale zatim jsem si nevsimnul niceho, co by to nejak zjednodusilo. Takze treba Unity (bohuzel pro verze za $1500 diky integraci s dll tretich stran) nebo UDK ci jakykoli dalsi engine.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam