• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    MRORANGE: Nicméně předchozí příspěvek není úplně o tom, abych popsal jak se mi líbí, nebo zda se hodí příslušná league mechanika do core, ale aby se ukázalo kolik věcí (od jdi a zabij potvoru) už je ve hře přidané. Ať už to zejména na straně power creepu (PT is back!), nebo jak se změnila variabilita těch zabíjených potvor. Takže ano, na jednu stranu čím víc tím lépe, ale abychom se nedostali do situace, kdy zejména noví hráči nebudou vědět co dřív, kdy už samotný skilltree atd. není úplně kouknu a vidím...
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EXI: Obecně a zejména jako hráč rpgček souhlasím. Ale jde hodně o to jakým způsobem to bude implementováno. Za poslední dobu to bylo podle mého uděláno odpovídajícím způsobem. Když to vezmu zpětně:
    Abyss - velmi slušně, viz breach
    Harbinger - podle mě teď se v rámci flashbacku budou množit požadavky na core a v tomhle formátu za mě ok
    Breach - slušně, jen by možná mohlo být častěji, obzvláště když není součástí zany
    Essence - super
    Prophecy - možná trochu upravit "spawn rate" určitých prophecy a když nebude recept na 5x prophecy tak víc stříbra
    Perandus - tady je to hodně ošemetné. Možnost itemů které jsou díky tomu dostupné je obrovské, pokud je to pouze občas, není to na rozdíl např. od breache použitelné. Vhodné do core, minimálně jako zana mod

    Mohl bych pokračovat, ale ostatní kromě necore talismanu jsou pro mě věci které ne/jsou už core a víceméně jsem stejně původní league nehrál a nemůžu tak hodnotit implementaci.
    EXI
    EXI --- ---
    EVILMIND: jj, me na talismanech stvalo ze je clovek musel skladovat aby je nasledne vymenil za vyssi tier.. imho mechanika primarne urcena pro donuceni hracu kupovat dalsi taby :] ale treba harbingera bych mel v core rad. proste podle me by meli vymejslet ligy s tim, ze to pujde (alespon z casti) do core.. takhle mam dojem ze to je sity horkou jehlou

    no ale pokoupil jsem map tab a tab na fragmenty, to je parada
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: jo to je docela dulezitej aspekt te veci, co doufam ze nezanikne - yellow/red beasty jsou fakt challenge, a ta zrovna jako ve hre casto dost chybi. Mozna bych proste nechal ty jejich mody pro rare potvory, jen by tam nebyla ta cast s chytanim?
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GORDHART: ono to tusim neni v UI ale v Notifikacich, nebo tak neco, ja to nasel jen proto, ze ctu changelogy
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    EXI: tak to urcite neni poprve, i jine predchozi ligy se nedostaly do core, treba talisman (coz byla prvni liga co jsem vzdal asi po tejdnu jak moc me nebavila)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    EVILMIND: J8 to tam dokonce i hledal. Sakra. :))
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    GORDHART: tip: zobrazovani novych receptu se uz hodne dlouho da vypnout v UI ;-)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    MRORANGE: harbingeri jsou teď úplně super. Ideální množství dobře dávkovanejch potvor a následná lehká lootsplosion. Jak jsem si z ligy nějak pamatoval hodně opruzu s nima, tak teď mě v mapách fakt baví.

    Když to srovnám s tím, že kdykoliv chytim bestiary potvoru, kterou jsem ješt ěneměl, tak mám do konce mapy zasranoupolovinu obrazovky úplně zbytečnejma popupuma s receptama, co mě nezajímaj...
    (tip: otravný okna přestanou vyskakovat, když změníte lokaci, třeba TP domů a zpět)
    EXI
    EXI --- ---
    ja bych k bestiary poznamenal, ze jsem zklaman. imho udelat herni mechaniku, ktera se nedostane do core, je chyba. ja bestiary nehral, ale v ty flashback lize se mi to teda zatim moc nelibi
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    Jinak k bestiary
    Rozdělil bych to asi na dvě věci. pokud se bavíme o překlopení "teď hned" a v podobě receptáře v současné podobě atd., tak rozhodně ne. A to říkám i spíš z hlediska obecného hráče než osobní pohled, ale stejně jako se učesali Harbingers, který když teď vidím ve flashbacku, tak za mě i bestiary svou jedinečnou mechanikou má v core svoje místo a oboje by mělo v core být. Pouze by muselo dojít k úpravě receptáře, ani asi omezením množství, rozdělení do kategorií, třeba rozbalováním. Tj. ne aby bylo hned vidět vše, ale buď kategorie po typu předmětu, rarity nebo něčeho jiného. Zrušit komplet omezení na managerii, případně nechat vyhazovat, ideálně hromadně, moby z managerie. Moby samotné bych nechal, tuhost je po delší době vítaná. K tomu to tady někdo už sepsal:
    Hated Bestiary - Sad It Will Be Gone : pathofexile
    https://www.reddit.com/r/pathofexile/comments/8i1wdc/hated_bestiary_sad_it_will_be_gone/
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MRORANGE: jen aby, protoze i s FP totemama jsem se dostal do situace, kde to na sto procent sundam - delal mi to takovej ten volitelnej boss v Bath House.

    Tak uvidim no, kdyz to nepujde tak prehodim na frostbolt, a ten mule, co mi jde do A5 pro druhej jewel, holt vezme prvni... :-) Na tohle je SSF trochu blby.
    MRORANGE
    MRORANGE --- ---
    EVILMIND: Tak ale to je tentokrát pouze "rozbitej", nikoli rozbitej jako například SR totemy. Tady to ale není bug :)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    jsem se tam taky dozvedel, proc mam ted na vyssich tierech pocit, ze mi FP nedava dmg vubec
    ja mam fakt talent si vybrat rozbitej skill kazdou ligu :-)

    Forum - Announcements - Skill Revamps - Part 5 - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2142723
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Je pravda, ze by minimalne melo byt proste mozne potvoru z bestiare smazat - ted se nejakych magic, co clovek chyta pri kompletaci bestiare nebo omylem proste nejde zbavit, protoze nejsou v zadnem receptu (krome tech startovacich). Teoreticky pry funguje, ze se tyhle potvory samy mazou, kdyz je plno - coz se mi nepodarilo overit. Ale je pravda, ze realne jsem na to prave narazil taky jen v Untainted Paradise, protoze jinak diky postupu vpred vzdycky chytam lepsi/vyssi level.
    Ty recepty na rare veci bych taky zrusil, klidne by stacil jeden na unid item apod.
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    Mě teda na bestiry vadí věci víc. Je dost buildů s kterejma je to prostě v háji a nemas moc šancí jak ty potvory chytnout jelikož je prostě ripnes než staciš cokoliv. Chytání v chumlu jak píše Cha1ndler je za trest, kort když je tam víc věcí najednou například jako teď ve Flashback race. Těch receptu je neuvěřitelně zbytečně moc, bejt jich o půlku min tak by to bylo fajn a furt by jich bylo zbytečně hodně. Normální smrtelník jich využije max 10-20 zbytek je na nic. A věc která to zabíjí dle mého nejvíc tak to je ten dementní strop na množství chycených příšer, např. potkám Zanu, luck jak prase, ripnu a pochytam vše co se da, abych po vyběhnutí z mapy zjistil, že sem nechytli nic jelikož strop na příšery...... to vymyslel fakt k**** takovou zhovadilost.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    skoda - na bestiary je hrozne hejtu, ale ja si docela zvyknul, a rozhodne je to super vec pri startu nove postavy :-(

    Forum - Development Manifesto - Bestiary as a Core Game Mechanic - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2142177
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    jsem mel hrat to SSF na HC, jsem zatim neumrel a citim se hrozne safe... a pada mi presne co potrebuju furt :-)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    Já už mám 6link vaal regalii. :)

    (karty byly fakt levný, vyšlo to na 30 chaosů cca)
    MPEGYNA
    MPEGYNA --- ---
    ja jako kazual dosel vcera do druhyho aktu!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam