• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    GURBON
    GURBON --- ---
    sem si po 14 dnech neaktivity chvilku zahral :D
    K0COUR
    K0COUR --- ---
    GORDHART: cajk, btw. mělo by toho zmizet víc. třeba talismany. a spousta karet (ty jsou ale zaplacený hráčema, takže bohužel zůstanou)
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    K0COUR: já je teď točím víc, protože potřebuju multicraft, ale jinak jsem na tu mechaniku spíš už rezignoval. Ostatně GGG taky, Chris v jednom z těch podcastů říkal, že prophecy brzo zmizí.
    K0COUR
    K0COUR --- ---
    EVILMIND: Tak to je cajk .] Ja od ty doby co je ssf se obcas pokousim linkovat shavs a zatim nic :)

Jo a vcera jsem spotreboval vsechny coiny (asi 1300) a pokazdy, kdyz padla zajimava prophecy jsem si udelal carku. ... Ani jednou, pratele :]
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Ja konecne nasel recept na dobry linkovani, jelikoz tuhle ligu jsem potreboval jen 5L, a na chestu co nestala nic, tak jsem si koupil plnej batoh chest, vsechny je 6s, zapnul jsem textovej filtr na 5L+ abych neco nepretocil a pak jsem jen jezdil fusingama pres obrazovku cik cak - a na 1800 fusingu jsem krome vsech 5L dal i trikrat 6L.
    Akorat tohle asi nebude uplne fungovat u drazsich base... :-)
    K0COUR
    K0COUR --- ---
    GORDHART: 1k, to zamrzí no.. já teď taky přes 1k a nic, pak jsem vyhrabal pledge of hands a na 7jews a 1 fus :) takže běhám novej char
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    K0COUR: Už jsem tím 6linknul Femur of saints. Což je asi trochu waste, ale snažím se ho 6linknout už většinu ligy a padlo tam 1k fusingů :D
    K0COUR
    K0COUR --- ---
    Na co to použiješ?
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    Tři ligy jsem na ssf neměl 6link.

A teď právě...

SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    Announcements - Recent Topics from Community Podcasts - Forum - Path of Exile
    https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3174380