Mě přijde, že sami neví jak nový systém dropů bude fungovat v praxi. Tak ho radši před releasem nastavili na minimální hodnoty. Asi se fakt bojí, že víc dropů = rychlej progress = míň hráčů a tedy i prachů. Teď to za oponou štelujou, některý změny imho ani nepíšou a projeví se ihned i bez restartu. Jenže s tímhle přístupem ve finále ztratili kotel hráčů ihned :D
Co mě sere:
* harvest, po prvním harvestu jsem to zablokoval, po dlouhý bitce s nabušenejma rare monstrama nepadlo vůbec nic
* exalt <-> divine.. W.T.F..
Naopak byl bych rád, kdyby MF grupy ala Empyrian měli více-méně utrum. Pak by mohli tunit droprate pro normální smrtelníky.
A mám radši, když nemusím řešit dropy za každým packem potvor, ale padne toho pak víc najednou, ty neustálý zastávky pro čekování gearu mě nebavily.