• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    CHA1NDLER: ty bys to stejne nedostal ne? ten kdo je v parte dostava z truhly random odmenu, ne to o co se hraje?
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    CHA1NDLER: Ja se s detma preklopil do stavu, kdy nemuzu hrat hc vubec, takze si uz par let uzivam ssf a je to parada.
    Ted zkousime s kamaradama group found v privatni lize a je to dobre.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    CHA1NDLER: já na HC nemam nervy :) Hraju jako oddech, na HC bych byl neustále napjatej jak struna, to by moc odpočinek po práci nebyl. Navíc mam docela shitty pc a obzvlášť po poslednim engine updatu mi to zlobí víc než dřív, takže riziko chcípnutí v nějakym freezu je vysoký a to bych se zvencnul, obzvlášť u charu s vysokou časovou investicí. Dál jsem pořád docela nováček v endgame contentu, nikdy jsem ještě nedal jedinýho ubera a maven jen jednou a o fous, takže bych se v HC nejspíš dostal do engame a pak ripnul na první ball fázi exarcha. Siruse jsem třeba ještě nedal nikdy, ten fight mi nějak nejde.

Ale beru to tak, že jsem zdaleka nevyčerpal potenciál tý hry, což je fakt skvělý. Když mě začne nudit liga, jdu si trénovat fresh league start a crafting na SSFSC, a až budu zkušenej, dokonale vyklidněnej poe matador v důchodu, tak třeba vyzkoušim HC.

A nenudí mě poe jako takový, ale nudí mě opakovanej twink průchod aktama.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    CHA1NDLER: spoustu lidí preferuje jeden char per liga.
    A nedivim se, nucenej průchod aktama se po čase docela zají, a málokdo to dokáže dát v profi čase. I pro mě je obvykle konec ligy když mam "hotovej" druhej třetí char a zaboha se mi nechce dělat zase znovu akty. První průchod v nový lize je výzva, každej další s twink gearem už je jen nuda.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---