ORBIT: tim jsem si na milion procent jistej, jasne to ukazovali i rekli a je to doted napsany na webu, ani to neni v dnesnim FAQ protoze se na to ani nikdo nepta jak je to jasny... :-) Proste si v ramci ligove mechaniky muzes vybrat dalsi specialni ascend, s tim ze dva body dostanes hned jak ho vezmes, dalsi ziskas za questy pro to NPC, a posledni toho nejvetsiho bosse z mlhy co byl videt v traileru. A jeho zabiti se pocita za posledni dva body pro vsechny tri ascendy soucasne.
Choose which of the Azmeri Wanderers that you will complete quests for to unlock one of three new Ascendancy classes which you can have
in addition to your regular Ascendancy class.
Zatim teda ty charmy, ktery jsou random kombinaci dvou oslabenych verzi neceho z normalniho ascendu, vypadaji jako long term nejlip, uz i jen proto, ze je muzes trikrat stacknout (a lidi netrpelive cekaji jestli tam zustane i +1 charge nebo +1 proj). Ty tinktury mi prijdou pouzitelny jen kdyz kolem toho specialne stavis (treba s tim heist paskem co ti sebere jeden slot flasky, bo tinktura neni flaska), a navic jen pro utoky co primo vychazeji ze zbrane, viz dnesni FAQ. Ten treti mi prijde dobrej jen pro expeni nebo mozna pro nejaky blood mana buildy v endgame. Ale lidi urcite prijdou na nejaky sileny OP interakce postupne.