NESS: jako je to takovej kočkopes, víc portálů je jen když nejuicuješ mapu, takže ti pak padá míň všeho a je lehčí, a nepotřebuješ víc portálů... :-) V Q/A padlo, že to vlastně dělají jen proto, že si myslí, že lidi mají sustain problém s mapama, protože přechod za kampaně (neomezeně portálů) do map (1 portál) je moc náhlej. S tím asi jde souhlasit, ale přijde mi větší problém je, že s 1 portálem si nechávám to nejtěžší na konec (bo nechci přijít o loot z celé mapy hned), což přidává backtracking atd.
Ale vzhledem k tomu, že je to počítaný na tier a počet affixů, tak reálně to je lepší pro progress, ale na T15/16 už budeš mít zase vždycky 1 portál, pokud je teda nebudeš chodit jen magic.
Navíc tam padlo, že se to může změnit ještě, bo teď vlastně operují se dvěma věcma co dělají vlastně totéž - počet portálů a počet respawnů (mechanika na pinnacle bossech). Osobně bych uvítal, kdyby portál opravdu zmizel jen když umřu, ne když se jdu vysypat nebo něco prodat, ale nevím jak moc reálné to je, a samozřejmě chápu, že můžu pak taky vyskočit abych doplnil lahve atd.