• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LIQUIDFREAKPath of Exile
    rozbalit záhlaví
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    EVILMIND: zkousim totok.

Open options in game, navigate to loot filter menu and click on folder icon. In there You can find config file. In this file find "networking = auto" and change it to "networking = predictive". I had issues with disconnects and rollbacks before and now it's fine.
    KOKES
    KOKES --- ---
    EVILMIND: aha, to zní logicky, to jsem jako laik netušil.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    KOKES: tak hadam na webu to nikdo neresi a proste tu session prepise? A dusledek toho, ze se hra proste snazi tu herni relaci udrzet. A tahle verze POE2 v tom zachazi fakt do extremu, kdyz ti to spadne tak se objevis pak presne na tom miste se stejnejma potvorama co na tebe maji naprazeno... :) Proto treba jak to zacne padat hned jdu delat nejaky trial, kde me zase tak nevadi kdyz me to kope obcas. A furt jsem jeste nedal ctvrtej ascend, v sanctu mam desnou smulu, a v ultimatu dostavam instanty na konci.
    KOKES
    KOKES --- ---
    EVILMIND: je to problém u dost her, mělo to často Wowko, chápu když je přetížený herní server(lagy) - ale logovací server? neviděl jsem jediný problém když se loguju na jakékoliv stránky. Snad jedině naše státní stránky:-)
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    EVILMIND: vylepsovano na miste, nosim sebou nejaky cur
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    EVILMIND: mne uz se stalo, ze mi to rollbacklo map explore, expy, ale nechalo mi to loot.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    LIQUIDFREAK: tyhle pady instanci bezne znamenaji male rollbacky... ale ze by to rollnulo o dropy ze 2 ruznych zon se mi moc nezda
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    EVILMIND: ted sem vlozil dve ty casti medailonu a drop.. lognu a nikde nic, medalion prazdny
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---