• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHATEHTML5 a JS v rukou Flash developerů
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    OOPS: pojede flash na smartphonu? i za rok? jaký je aktuální stav?
    PHATE
    PHATE --- ---
    OOPS: myslim, ze spise neni...
    OOPS
    OOPS --- ---
    Je v Praze nejaka HTML5 user group?
    KVINKUNX
    KVINKUNX --- ---
    Díky moc za názory.

    Pokud je mezi vámi koder, co by se chtěl projektu s použitím zmíněných technologií věnovat, byť alespoň po večerech při hlavní práci, rád s ním proberu podrobnosti v poště. Nejedná se o free projekt.
    OOPS
    OOPS --- ---
    KVINKUNX: situace asi stejna nebude, planuje se novy a vykonejsi Flash, ktery toho zvladne radove vic nez ted. Viz roadmap (Flash Player "Next" a ActionScript "Next") http://www.adobe.com/devnet/flashplatform/whitepapers/roadmap.html
    Navic Zynga (Farmville 2), Ubisoft (ANNO Online) a dalsi sazi na Flash na onlinovky. Kazdopadne hru delej ve Stage3D (OpenGL/DirectX layer ve Flashi), je to neco jako WebGL, ale je to vsude. - pro 2D doporucuju mrknout na Starling Framework (http://gamua.com/starling/), pro 3D na Away3D framework.
    HTML je super na weby, ale Flash se posunul do role platformy pro online hry - viz: http://allthingsd.com/20120621/apps-rule-wooga-no-longer-distributing-mobile-games-on-facebook/?mod=tweet
    Z Flashe navic muzes udelat app pro iOS, Android, Mac App Store, Steam atp via AIR.
    POLOVI
    POLOVI --- ---
    KVINKUNX: bohuzel asi jo bych rekl
    KVINKUNX
    KVINKUNX --- ---
    PHATE: Čistě spekulativně, pokud bude hra vyvíjená 1 rok, dá se předpokládat, že i poté bude situace vesměs stejná?
    PHATE
    PHATE --- ---
    HTML5 na to zatim jeste nema. Osobne bych volil Flash. Penetrace je vyssi nez v pripade "modernich prohlizecu" a o tom co dokaze Flash si zatim HTML muze nechat jen zdat.
    KVINKUNX
    KVINKUNX --- ---
    Zdravím, pro projekt webové hry (desktop+smartphone), používající parametrické renderování 3D modelů postav a jejich následné animování v statických scénách se snažím vybrat nejvhodnější technologii (pro front-end), která nevyžaduje stahování a potvrzení instalace podpory, jako je to například u Unity3D. Nejsem webdesigner a jsem odkázaný na to, co načtu a pochopím googlením. Donedávna jsem si myslel, že vhodná technologie je Flash, ale budoucnost zřejmě patří HTML5, ostatně jak je i tady v záhlaví. Nebo snad kombinace obojího?
    Jak to vidíte?
    Díky.
    SLASH
    SLASH --- ---
    OOPS: heh, predvcerom som bol na Grant Skinnerovej prednaske ked o tomto rozpraval na FOTB. Velmi zaujimavy projekt a zaujimavy workflow..
    OOPS
    OOPS --- ---
    Atari převádí své herní klasiky do HTML5 s pomocí Adobe Flash Professional a CreateJS. http://fb.me/1hY8siFK6
    OOPS
    OOPS --- ---
    Jeden z mnoha projektu na kterych jsem se v posledni dobe podilel:

    Kooky pro iPad v HTML5/CSS3/JS a Adobe PhoneGap a trochu custom Obj-C, pac HTML zas neumi vse co chci :)

    Kooky for iPad on the iTunes App Store
    http://itunes.apple.com/us/app/kooky/id547565880?mt=8

    Enjoy!

    OOPS
    OOPS --- ---
    Create the Web Tour by Adobe - SF, London, Tokyo, Sydney
    Adobe & HTML
    http://html.adobe.com/events/
    SLASH
    SLASH --- ---
    dobry blogpost :

    Fabio Biondi blog » From Flash to Javascript to Html5 Canvas and Easel JS
    http://www.fabiobiondi.com/blog/2012/08/from-flash-to-javascript-to-html5-canvas-and-easel-js/
    OOPS
    OOPS --- ---
    PhoneGap Explorer

    PhoneGap API Explorer for iPad on the iTunes App Store
    http://itunes.apple.com/us/app/phonegap-api-explorer/id537825489?mt=8
    OOPS
    OOPS --- ---
    Edge tutorial by Lee Brimelow
    gotoandlearn.com - Free video tutorials on interactive development
    http://gotoandlearn.com/play.php?id=164
    SLASH
    SLASH --- ---
    OOPS
    OOPS --- ---
    TIKOT: k posunu urcite doslo, viz:
    Web design graphics, 3D rendering | Adobe Fireworks CS6 - Features
    http://www.adobe.com/products/fireworks/features.html
    Improved performance
    Work smarter in a responsive environment with faster redraw in Mac OS. Improved memory management supports files up to four times larger on 64-bit Windows® systems.
    TIKOT
    TIKOT --- ---
    OOPS: už ve fw cs6 vyřešili problém 32bitové verze s neustálým padáním kvůli nedostatku paměti? ten software má úžasnou myšlenku, škoda, že je tak špatně napsaný
    OOPS
    OOPS --- ---
    Brackets: A Free Open Source Code Editor for the Web - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=rvo3Mv1Z4qU&feature=player_embedded#!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam